دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ ۰۱:۱۳
نويسنده : محمدی نژاد

تعیین محل خدمت دانشجویان متعهد خدمت ورودی سال 1392

اطلاعیه ها متفرقه
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش استان خبر داد :

ثبت عوامل امتیازآور در سامانه و ارسال مدارک برای تعیین محل خدمت دانشجویان متعهد خدمت ورودی سال 1392

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش استان گفت: دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ورودی سال 1392 سهمیه خدمتی استان آذربایجان شرقی به منظور سازماندهی و تعیین محل خدمت، نسبت به ثبت امتیازات و سپس ارسال مدارک امتیازآور اقدام نمایند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛کیانوش عطائی گفت: دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ورودی سال 1392 سهمیه خدمتی استان آذربایجان شرقی به منظور سازماندهی و تعیین محل خدمت، از روز شنبه مورخ 96/5/21 تا روز شنبه مورخ 96/5/28 با مراجعه به سایت poshtibani.ea.medu.ir نسبت به ثبت امتیازات و سپس ارسال مدارک امتیازآور اقدام نمایند.

 رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش استان ادامه داد: دانشجویان متعهد خدمت ورودی سال 1392 دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تهران سهمیه استان آذربایجان شرقی، با مطالعه کامل اطلاعیه ذیل در خصوص ثبت امتیازات خود در سامانه ای که از روز پنج شنبه مورخ 96/5/19 فعال می گردد و نیز ارسال مدارک و مستندات خود حداکثر تا مورخ 96/05/28   اقدام نمایند . متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد .

اطلاعیه شماره یک اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص فرآیند ثبت امتیازات و تعیین محل خدمت اینترنتی دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه شهیدرجایی تهران ورودی سال 1392

به اطلاع دانشجویان متعهد خدمت دانشگاه های فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ورودی سال 1392 سهمیه خدمتی استان آذربایجان شرقی می رساند به منظور سازماندهی و تعیین محل خدمت دانشجویان، سیستم تعیین محل خدمت اینترنتی طراحی و در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نشانی poshtibani.ea.medu.ir قرار گرفته است . لازم است هر کدام از دانشجویان از روز شنبه مورخ 96/05/21 تا روز شنبه مورخ 96/05/28 با مراجعه به سایت یادشده و وارد کردن شماره پرسنلی خود به عنوان نام کاربر و شماره ملی خود به عنوان رمز عبور ، وارد سیستم شوند . تعیین محل خدمت دانشجویان در سیستم مذکور در سه گام (سه مرحله) طراحی شده است .

در گام اول دانشجویان از تاریخ 96/05/21 تا 96/5/28 فرصت دارند وارد سامانه مذکور شده و نسبت به تکمیل یا ویرایش عوامل امتیازآور خود اقدام و از اطلاعات ثبت شده خود دو برگ پرینت تهیه نموده و سپس حداکثر تا تاریخ 96/05/28 نسبت به ارسال پرینت های تهیه شده و مدارک و مستندات مربوط به عوامل امتیازآور خود با لحاظ مفاد این آگهی اقدام نمایند . لازم به ذکر است چنانچه دانشجویی عوامل امتیازآور خود را در سامانه به صورت صحیح وارد نماید ، پس از اتمام کار و ثبت اطلاعات ، سامانه به صورت خودکار وارد صفحه پرینت اطلاعات ثبت شده می گردد که در ذیل آن محلی برای امضای دانشجو پیش بینی شده است . دانشجویان عزیز از این صفحه بایستی 2 برگ پرینت تهیه نموده و پس از امضاء محل پیش بینی شده در ذیل فرم ، همراه با بقیه مدارک ارسال نمایند.

در گام دوم که تاریخ آن متعاقباً در همین سایت اعلام خواهد شد ، دانشجویان با همان نام کاربر و رمز عبور وارد سامانه شده و از امتیاز مورد تایید کمیته بررسی مدارک و مستندات دانشجویان ، اطلاع حاصل نموده و نسبت به انتخاب محل خدمت های مورد علاقه خود که در رشته تحصیلی و جنسیت خودشان ،  اعلام نیاز شده است اقدام خواهند نمود . همچنین در گام دوم چنانچه هر کدام از دانشجویان نسبت به امتیاز تایید شده از سوی کمیته مذکور اعتراض داشته باشند می توانند ضمن انتخاب محل خدمت در سامانه ، نسبت به ارایه اعتراض خود به صورت کتبی و با ارایه مستندات جدید به صورت حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان – کارشناسی استخدام (اتاق 23) اقدام نمایند .

در گام سوم ، سیستمِ طراحی شده ، با لحاظ رشته و جنس و اولویت های انتخاب شده از سوی دانشجو و لحاظ امتیاز مکتسبه از عوامل امتیازآور نسبت به تعیین محل دانشجویان اقدام می نماید و دانشجو با نام کاربر و رمز عبور خود می تواند وارد سامانه شده و از محل خدمت تعیین شده برای خود اطلاع حاصل نماید . پس از مشخص شدن محل خدمت دانشجویان ، معرفی نامه استخدامی دانشجویان ، به شرط فراغت از تحصیل و موافقت هسته گزینش استان با صلاحیت استخدام قطعی ، برای خدمت در مناطق تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان صادر و دانشجویان موظف خواهند بود ظرف یک هفته پس از معرفی از سوی اداره کل ، خود را به مدیریت / اداره آموزش و پرورش تعیین محل خدمت شده معرفی نماید در غیر این صورت به عنوان مستنکف از خدمت شناخته شده و مطابق ماده 5 قانون متعهدین خدمت با وی برخورد خواهد شد .

1- به منظور رعایت مسائل امنیتی ، توصیه می گردد پس از ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید. رمز عبور خود را برای مشاهده نتایج و... در محل مناسبی یادداشت نمایید .

2- جدول عوامل امتیازآور برای تعیین محل خدمت دانشجویان به شرح ذیل می باشد :

ردیف

معیار های امتیاز بندی

امتیاز

ملاحظات

1

تاهل

6 امتباز

 

2

داشتن فرزند

به ازای هر فرزند 3 امتیاز

 

3

فرزند فرهنگی (شاغل یا بازنشسته رسمی ، پیمانی یا قراردادی آموزش و پرورش )

پدر و مادر فرهنگی هر کدام 8 امتیاز

 

4

همسر فرهنگی

8 امتیاز

 

5

سرپرست خانواده

6 امتیاز

در صورت فوت پدر چنانچه براساس رای دادگاه یا تایید پاسگاه محل سکونت ، سرپرستی خانواده به عهده دانشجو باشد از 6 امتیاز بهره مند می گردد

6

خانواده ایثارگران

فرزند یا همسر شهید 20 امتیاز - فرزند یا همسر جانباز 25 درصد و بالاتر ، فرزند یا همسر آزاده با حداقل یک سال سابقه اسارت 10 امتیاز - فرزند یا همسر جانباز زیر 25 درصد ، فرزند یا همسر رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، خواهر یا برادر شهید 5 امتیاز

 

7

معدل کل واحدهای گذرانده

معدل با ضریب 1  + هر نمره بالای 15 با ضریب 3 محاسبه و جمع امتیاز منظور می گردد.

 

8

تقدیر نامه های مرتبط با حرفه معلمی که در طول مدت تحصیل در دانشگاه صادر شده مطابق ضوابط تشویقات

تقدیر نامه رئیس پردیس فرهنگیان هر مورد (1) امتیاز حداکثر 3 امتیاز

حداکثر امتیاز این  بند 6 می باشد

تقدیر نامه مدیریت پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان هر مورد (2) امتیاز حداکثر 4 امتیاز

تقدیر نامه رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور هر مورد (3) امتیاز حداکثر 6 امتیاز

9

تالیف و ترجمه کتاب ، چاپ و ارایه مقاله در نشریه معتبر

تألیف کتاب دارای شابک در راستای  فعالیت های آموزشی و پرورشی (هرمورد 4 امتیاز)

 حداکثر امتیاز کل بند تالیف ،ترجمه کتاب وچاپ و ارائه مقاله  6 امتیاز می باشد

ترجمه ی کتاب دارای شابک در راستای  فعالیت های آموزشی و پرورشی (هرمورد 2 امتیاز)  

مقاله چاپ شده در مجلات علمی – تخصصی ملی و بین المللی و نیز مقاله چاپ شده در کتاب دارای شابک در راستای وظیفه ی شغلی و فعالیت های آموزشی و پرورشی (هرمورد 3 امتیاز)

ارائه مقاله به صورت سخنرانی یا ارایه به صورت پوستر در همایش ها / کنفرانس های داخلی و خارجی در راستای وظیفه ی شغلی و فعالیت های آموزشی و پرورشی (منطقه ای 1 امتیاز ، استانی 2 امتیاز و کشوری و بین المللی 3 امتیاز ) ( حداکثر امتیاز این بند 3 امتیاز )  

10

کسب رتبه در مسابقات علمی ، فرهنگی ، قرآن و عترت ، هنری ، ورزشی و تولید محتوی الکترونیکی پردیس فرهنگیان (فقط ایام تحصیل)

کسب رتبه اول  استانی 3 ،کشوری 6 امتیاز

حداکثر امتیاز این  بند 10 می باشد ودر یک عنوان مسابقه امتیاز بالاترین سطح آن لحاظ می گردد

کسب رتبه دوم  استانی 2 ،کشوری 4 امتیاز

کسب رتبه سوم  استانی 1 ،کشوری 2 امتیاز

11

گواهینامه رایانه (مهارت های هفتگانه )

به ازای طی هر مهارت 1 امتیاز

حداکثر امتیاز این  بند 7 می باشد

12

کسر امتیاز

به ازای هر ترم مشروطی 5 امتیاز کسر می گردد

 

13

امتیاز دانشگاه فرهنگیان

حداکثر 5 امتیاز از سوی مسئولان دانشگاه فرهنگیان محل تحصیل دانشجو اعلام و منظور می گردد.

 

14

اولویت بومی

جمع امتیاز دانشجوئی که در هر کدام از محل خدمت های انتخابی ، بومی شناخته می شود به عدد 1/15 ضرب می گردد

 

3- پس از ورود به سامانه ، برخی از اطلاعات دانشجو از قبیل وضعیت تاهل ، شغل همسر ، فرزند فرهنگی ، وضعیت ایثارگری که دارای امتیاز می باشند ، نمایش داده می شود . چنانچه دانشجو علاوه بر عوامل امتیازآور یادشده ، در سایر عوامل نیز دارای مدارک می باشد ، بایستی نسبت به ارسال مدارک یادشده مطابق با جدول عوامل امتیازآور اقدام نماید . به طور مثال وضعیت تاهل دانشجویی در سایت متاهل درج گردیده است ولی همان دانشجو از بندهای 7 ، 8 و 11   نیز دارای امتیاز می باشد بنابراین این دانشجو فقط مدارک مربوط به بندهای 7 و 8 و 11 را ارایه می نماید و نیازی به ارایه مجدد مدرک تاهل وجود ندارد . مثال دیگر اینکه دانشجویی متاهل می باشد ولی در سایت مجرد ثبت شده است . چنین دانشجویی ضمن اصلاح وضعیت تاهل خود در سایت ، مدارک مربوط به تاهل خود را نیز همراه با بقیه عوامل امتیازآور ارسال نماید تا نسبت به رفع مغایرت اقدام گردد .  

4- منظور از معدل کل ، معدل کل واحدهای گذرانده از ابتدای تحصیل تا پایان نیم سال دوم سال تحصیلی 96-95 می باشد که بدین منظور ، دانشجویان بایستی گواهی معدل کل واحدهای گذرانده خود تا پایان نیم سال دوم سال تحصیلی 96-95 را ، از دانشگاه محل تحصیل خود دریافت و همراه با سایر عوامل امتیازآور ارسال نمایند .

5- با عنایت به تعریف ضوابط بومی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ، افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند :

الف: شهرستان محل تولد داوطلب و یا همسر وی با محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

ب: داوطلب حداقل چهار (4) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه)  را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ج: همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح( اعم از شاغل و یا بازنشسته)  که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

د: داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند . (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره 1 : ملاک عمل درخصوص شرایط بومی بودن آخرین تقسیمات جغرافیائی کشور در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی می باشد .

تبصره 2 : دانشجویانی که محل تولد آنان طبق شناسنامه در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی قرار دارد ارایه تصویر صفحه نخست شناسنامه خود کافی است ولی دانشجویانی که طبق بندهای (ب) ، (ج) یا (د) برای محل استخدام مورد تقاضا بومی شناخته می شوند بایستی نسبت به ارایه مدارک مورد نظر اقدام نمایند در غیر این صورت امتیاز بومی این قبیل دانشجویان اعمال نخواهد شد .

تبصره 3 : چنانچه دانشجویی طبق تعریب بومی به شرح فوق ، در حوزه سه شهرستان بومی شناخته شود ، لازم است مدارک مربوط به بومی بودن در هر سه شهرستان را ارایه نماید . مثلا دانشجویی که محل تولد وی طبق شناسنامه بخش خواجه بوده و محل اخذ دیپلم وی شهر اهر بوده و پدرش در شهرستان کلیبر مشغول به خدمت می باشد ، بایستی علاوه بر تصویر صفحه اول شناسنامه خود ، نسبت به ارسال کپی برابر اصل دیپلم خود و نیز ارسال حکم کارگزینی پدر و صفحه مربوط به مشخصات فرزندان شناسنامه پدر خود را همراه با سایر مدارک ارسال نماید تا بتواند در صورت تمایل از بومی سه شهرستان بهره مند گردد .

تبصره 4 : چنانچه دانشجویی تمایل نداشته باشد از یکی از اولویت های بومی خود استفاده ننماید لزومی به درج بومی شهرستان مذکور نمی باشد . به طور مثال دانشجویی که محل تولد وی طبق شناسنامه شهرستان خداآفرین می باشد و از سوی دیگر محل تولد همسر وی شهرستان تبریز می باشد و در شهر تبریز ساکن می باشند ، نیازی به درج شهرستان خداآفرین در یکی از بومی های 1 و 2 و 3 نمی باشد . بدیهی است چنانچه این داوطلب اقدام به درج بومی شهرستان خداآفرین نیز بنماید ، محل خدمت های در نظر گرفته شده برای بومی های تبریز و خداآفرین برای وی قابل انتخاب خواهد بود و محل خدمت وی براساس انتخاب های دانشجو در گام دوم ،  و امتیاز مکتسبه از عوامل امتیازآور ، در یکی از مناطق مربوط به خوشه خداآفرین یا تبریز خواهد بود .

6- دانشجویان موظف هستند گام های سه گانه مذکور را مطابق اطلاعیه های مندرج در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به نشانی poshtibani.ea.medu.ir  انجام و در نهایت از محل خدمت تعیین شده برای خود اطلاع حاصل نموده و براساس مندرجات اطلاعیه ها و اخبار سایت اقدام نمایند .

7- دانشجویان موظف هستند گواهی «معدل کل واحدهای گذرانده شده تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 » را از دانشگاه مربوط اخذ نموده و ضمن درج معدل کل در سامانه ( در سمت چپ عدد صحیح معدل و در سمت راست عدد اعشاری معدل ) ، اصل گواهی را را همراه با سایر مدارک امتیازآوز از طریق پسا سفارشی ارسال نمایند . دانشگاه فرهنگیان علامه امینی تبریز و دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهراء(س) تبریز ، معدل ورودی های سال 1392 را به صورت یکجا ارسال خواهند نمود بنابراین دانشجویان دانشگاه های یادشده نیازی به دریافت و ارسال گواهی معدل خود به صورت تک به تک ندارند.

8- تاکید می گردد به مدارکی که پس از تاریخ 96/05/28 به صورت حضوری ارایه یا به صورت پستی ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد . بنابراین دانشجویان گرامی در ارایه و ارسال مدارک خود دقت نمایند تا حقی از آنان ضایع نشود .

9- مدارکی مانند تقدیرنامه ، مقاله ، کسب رتبه و... بایستی از سوی دانشگاه فرهنگیان محل تحصیل ، به مهر «کپی برابر اصل می باشد» ممهور و سپس دانشگاه محل تحصیل ذیل آن را مهر و امضاء نماید . به مدارکی که به صورت کپی ارایه شده و ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل نباشند ، امتیازی تعلق نمی گیرد .  

10- پنج امتیاز مربوط به دانشگاه محل تحصیل ، به صورت کتبی از دانشگاه های فرهنگیان استعلام شده است و براساس امتیازات اعلام شده از سوی دانشگاه اقدام خواهد شد . لازم به ذکر است امتیاز اختصاص یافته از سوی دانشگاه محل تحصیل در قالب گام دوم برای دانشجویان ارجمند قابل رویت خواهد بود . بدیهی است امتیاز اعلام شده از سوی دانشگاه محل تحصیل ، قابل تجدیدنظر نمی باشد .

11- معیار بررسی دوره های هفتگانه (ICDL) دانشجویان ، پرینت صفحه "دوره های ضمن خدمت" سامانه ltms خواهد بود. لذا دانشجویان بایستی نسبت به چاپ این صفحه اقدام و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند. دانشجویانی که دوره های هفتگانه آنها در قسمت "دوره های ضمن خدمت" سامانه ltms درج نشده است، در اسرع وقت  جهت تایید اصل گواهینامه های هفتگانه و درج در سوابق دوره های ضمن خدمت به اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ، از اطلاعات ثبت شده تعداد دو برگ پرینت تهیه نموده و پس از امضاء ذیل هر دوبرگ ، یک برگ از پرینت تهیه شده به مدارک و مستندات و عوامل امتیازآور به شرح جدول ذیل  الصاق و یک برگ به صورت جداگانه به مسئول بررسی کننده مدارک تحویل یا به صورت پستی ارسال گردد .

ردیف

معیار های امتیاز بندی

مدارک مورد نیاز

1

تاهل

دانشجویانی که متاهل بوده و وضعیت تاهل آنان در سامانه «مجرد» درج گردیده است ، نسبت به ارسال صفحه اول و صفحه مشخصات زوج و زوجه شناسنامه خود و همسر اقدام نمایند . سایر دانشجویان متاهل نیازی به ارسال مدارک تاهل ندارند .

2

داشتن فرزند

 دانشجویانی که دارای فرزند بوده و تعداد اولاد آنان در سامانه درج نگردیده است  ، نسبت به ارسال صفحه اول و صفحه مشخصات اولاد شناسنامه خود و همسر و نیز صفحه اول شناسنامه اولاد اقدام نمایند . سایر دانشجویان دارای فرزند نیازی به ارسال مدارک ندارند .

3

فرزند فرهنگی (شاغل یا بازنشسته رسمی ، پیمانی یا قراردادی آموزش و پرورش )

 دانشجویانی که فرزند فرهنگی بوده و در سامانه «پدر فرهنگی» «بلی» یا «کد پرسنلی مادر فرهنگی» درج شده است ، نیازی به ارسال مدارک ندارند . سایر دانشجویانی که فرزند فرهنگی بوده ولی در سامانه درج نشده است ، تصویر صفحه اول و صفحه مشخصات فرزندان و نیز حکم کارگزینی یا بازنشستگی هر یک از والدین را ارسال نمایند . 

4

همسر فرهنگی

 دانشجویانی که همسرشان فرهنگی بوده و در سامانه «شغل همسر» «فرهنگی» درج شده است ، نیازی به ارسال مدارک ندارند . سایر دانشجویانی که همسرشان فرهنگی بوده ولی در سامانه درج نشده است ، تصویر صفحه اول و صفحه مشخصات زوج یا زوجه و نیز حکم کارگزینی همسر خود را ارسال نمایند .

5

سرپرست خانواده

در صورت فوت پدر چنانچه براساس رای دادگاه یا تایید پاسگاه محل سکونت ، سرپرستی خانواده به عهده دانشجو باشد از 6 امتیاز مربوط بهره مند می گردد . مدارک : گواهی فوت پدر  ، رای دادگاه یا اشتشهاد محل که به تایید پاسگاه محل سکونت رسیده باشد .

6

خانواده ایثارگران

 دانشجویانی که «نوع ایثارگری» آنان در سامانه درست درج شده است ، نیازی به ارسال مدارک ندارند . سایر دانشجویان ایثارگر مدارک مربوطه (اصل گواهی از بینیاد شهید و امور ایثارگران برای فرزند شهید ، فرزند جانباز ، فرزند آزاده ، یرادر و خواهر شهید ، گواهی مبنی بر فرزند یا همسر رزمنده با حداقل 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه از یگان محل خدمت همراه با تصویر برابراصل کارت ایثارگری ) را ارسال نمایند .

7

معدل کل واحدهای گذرانده

دانشجویان پردیس های علامه امینی تبریز و فاطمه الزهراء (س) تبریز ، نیازی به ارسال مدرک دال بر معدل ندارند . دانشجویان سایر دانشگاه ها و پردیس ها ، گواهی معدل کل واحدهای گذرانده خود تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 را از محل تحصیل اخذ و همراه سایر مدارک ارایه نمایند .

8

تقدیر نامه های مرتبط با حرفه معلمی که در طول مدت تحصیل در دانشگاه صادر شده است

کپی برابر اصل تقدیر نامه های صادره از دانشگاه محل تحصیل . با توجه به محدودیت امتیاز تقدیرنامه ها ، از ارسال تقدیرنامه های مازاد بر سقف امتیاز خودداری گردد .

9

تالیف و ترجمه کتاب ، چاپ و ارایه مقاله در نشریه معتبر

کتاب تالیف یا ترجمه شده ، اصل مجلات علمی – تخصصی ملی و بین المللی ، گواهی ارایه مقاله به صورت پوستر یا گواهی ارایه مقاله به صورت سخنرانی از دبیرخانه همایش (چنانچه گواهی ارایه شده دلالت بر ارایه مقاله به صورت سخنرانی نباشد امتیازی برای ارایه مقاله به صورت سخرانی تعلق نمی گیرد.)،

10

کسب رتبه در مسابقات علمی ، فرهنگی ، قرآن و عترت ، هنری ، ورزشی و تولید محتوی الکترونیکی پردیس فرهنگیان (فقط ایام تحصیل)

اصل گواهی از دانشگاه ذی ربط که در آن به صورت شفاف به رتبه کسب شده در مسابقات اشاره شده باشد . گاهی رتبه کسب شده در متن تقدیرنامه های صادره شده از سوی دانشگاه درج می گردد که در این صورت ، امتیاز آن هم در قسمت تقدیرنامه و هم در قسمت کسب رتبه مورد استفاده قرار می گیرد .

11

گواهینامه رایانه(مهارتهای هفتگانه)

پرینت تهیه شده از سامانه LTMS که نشانگر اخذ گواهی مهارت های هفت گانه باشد .

12

کسر امتیاز

اصل گواهی از دانشگاه ذی ربط مبنی بر تعداد ترم های مشروط شده

13

امتیاز دانشگاه فرهنگیان

از دانشگاه محل تحصیل استعلام شده است . دانشجویان خارج از استان از محل تحصیل خود پیگیری نمایند .

14

اولویت بومی

- صفحه اول شناسنامه خود یا صفحه اول و صفحه مشخصات زوج و زوجه شناسنامه خود و همسر (بند الف بومی)

- کپی برابر اصل دیپلم یا پیش دانشگاهی یا کارنامه های چهارسال تحصیل در یک شهرستان (بند ب بومی)

- گواهی        اشتغال یا بازنشستگی و کپی برابر اصل حکم کارگزینی یا بازنشستگی همسر و والدین کارمندان رسمی و پیمانی یا نیروهای مسلح ( بند ج بومی)

- اسناد و مدارک مربوط به پرداخت حداقل 4 سال حق بیمه در یک شهرستان از سوی والدین یا همسر دانشجو (بند د بومی)

 
توصیه مهم : به منظور سهولت در امر بررسی مدارک و مستندات ، از ارسال مدارک فاقد امتیاز خودداری گردد .
 

نحوه و مهلت ارسال مدارک :  

دانشجویان از تاریخ 96/05/21 تا 96/05/28 مهلت دارند پس از ثبت امتیازات خود در سامانه و تهیه دو برگ پرینت از اطلاعات ثبت شده  ،مدارک و مستندات مربوط به عوامل امتیازآوز خود و پرینت امضاء شده از اطلاعات مندرج در سایت را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 96/05/28 از طریق پست پیشتاز به نشانی تبریز - خیابان ارتش جنوبی - بالاتر از چهارراه باغ شمال - خیابان نیروی انتظامی - اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی - کد پستی 5138664611 کارشناسی استخدام ، ارسال و یا به صورت حضوری طبق برنامه زمان بندی ذیل به کارشناسی استخدام (اتاق 23) تحویل نمایند .

جدول زمان بندی مراجعه به اداره کل برای تحویل مدارک :

ردیف

ابتدای نام خانوادگی براساس حروف الفبا

زمان مراجعه

1

حروف الف و ب

شنبه 96/05/21

2

حروف پ ، ت ، ث ، ج ، چ و ح

یک شنبه 96/05/22

3

حروف خ ، د ، ذ ، ر ، ز و س

دوشنبه 96/05/23

4

حروف ش ، ص ، ض ، ط ، ظ و ع

سه شنبه 96/05/24

5

حروف غ ، ف ، ق ، ک ، گ و ل

چهارشنبه 96/05/25

6

حروف م و ن

پنج شنبه 96/05/26

7

حروف و ، هـ و ی و جاماندگان از ایام هفته قبل

شنبه 96/05/28

مهلت یادشده تمدید نخواهد شد و دانشجویان ظرف مهلت مذکور هم بایستی اطلاعات خود را درسامانه ثبت و پرینت نموده و هم مدارک و عوامل امتیازآور خود را به صورت پستی یا به صورت حضوری به اداره کل استان ارایه نمایند .

تذکر بسیار مهم : چنانچه هر کدام از دانشجویان نسبت به ثبت عوامل امتیازآور در سایت و متعاقب آن نسبت به ارایه مدارک و مستندات مربوط به عوامل امتیازآور خود تا مورخ 96/05/28 اقدام ننماید ، کارگروه مربوطه اداره کل آموزش و پرورش استان راساً نسبت به تعیین محل خدمت این قبیل دانشجویان اقدام خواهد نمود و بدیهی است اعتراض بعدی دانشجو برای اصلاح یا تغییر محل استخدام مسموع نخواهد بود .

توجه : سامانه درج امتیازات از روز پنج شنبه مورخ 96/05/19 فعال خواهد شد.

پرسش و پاسخ های متداول :

  • دانشجویی متولد شهرستان کلیبر می باشد و چندین سال است در تبریز سکونت دارد و تمایلی به خدمت در شهرستان بومی خود ندارد . آیا این دانشجو می تواند از امتیاز بومی محل تولد خود صرف نظر کند ؟ بلی در این صورت شهرستان بومی محل تحصیل 4 ساله یا محل اخذ دیپلم و پیش دانشگاهی خود را در گزینه بومی شهرستان درج نماید . 
  • آیا تکمیل بومی شهرستان 1 و 2 و 3 الزامی است ؟ تکمیل بومی شهرستان 1 الزامی است ولی اگر دانشجو با توجه تعریف بومی ، بومی 2 یا 3 شهرستان نیز شناخته شود و مایل به استفاده از اولویت بومی در 2 یا 3 شهرستان نیز باشد ، بایستی نسبت به تکمیل بومی شهرستان های 2 و 3 نیز اقدام و مدارک مربوط به بومی شهرستان های 2 و 3 را نیز ارسال نماید . در غیر این صورت و عدم تمایل دانشجو ، نیازی به تکمیل بومی شهرستان 2 و 3 نمی باشد . 
  • اولویت بومی در کدام مرحله اعمال می گردد ؟ به طور مثال اگر دانشجویی با جنسیت مرد و رشته تحصیلی دبیری ریاضی بومی شهرستان بستان آباد باشد ، چنانچه به هنگام اعلام نیازها در سامانه ( گام دوم ) ، در جنسیت مرد رشته دبیری ریاضی بستان آباد اعلام نیاز شده باشد ، مجموع امتیازهای مکتسبه این دانشجو به عدد 1.15 ضرب خواهد شد ولی اگر همین دانشجو بومی شهرستان تبریز باشد به جهت ممنوعیت استخدام نیرو در مرکز استان ، نمی تواند از اولویت بومی استفاده نماید مگر اینکه به واسطه سایر بندهای تعریف بومی ، در یکی از شهرستان های اعلام نیاز شده در رشته و جنس خود ، به آن شهرستان بومی شناخته شود .
  • در قسمت جدول مدارک مورد نیاز ، چنانچه محل تولد دانشجو و همسر وی یک شهرستان باشد ، آیا بازهم نیازی به ارسال صفحه اول و صفحه مشخصات زوج و زوجه شناسنامه خود و همسر می باشد ؟ خیر فقط ارسال صفحه اول شناسنامه دانشجو کفایت می کند .
  • آیا برخی از دانشجویان ورودی 92 که در بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند نیز بایستی نسبت به درج امتیازات در سامانه و ارسال مدارک و مستندات اقدام خواهد نمود ؟ بلی کلیه دانشجویان ورودی سال 1392 موظف هستند در تاریخ اعلام شده نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک اقدام نمایند .





جست و جوی مطالب مربوط به دانشجو معلم, سازماندهی,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۰)

اولين نفری باشيد كه نظر می دهيد