تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۷)

  1. با تشکر از شما
    با تشکر از شما ۲۱ آبان ۹۷ ، ۲۲:۴۳
    با سلام تمام مراحل ثبت نام انجام شده ولی تعدادی از دانش آموزان در دفتر آمار رنگی نمایش داده میشود پایه هفتم و ورودیهای جدید هشتم  علت چیست  لطفا راهنمایی بفرمایید
    • محمدی نژاد
      وقتی مشخصات اصلی یک دانش آموز را تغییر دهید این دانش آموز برای استعلام اتوماتیک از ثبت احوال ارسال می شود
      ولی متاسافانه امسال هنگام تغییر در مشخصات غیر اصلی مانند آدرس و شماره تماس نیز برای استعلام فرستاده می شود که باعث می شود امکان چاپ دفتر آمار میسر نشود
      باید منتظر نتیجه استعلام باشید
  2. احمد زارعی
    باسلام من مدیر متوسطه اول هستم برای تعریف کلاس (نام و ظرفیت کلاس ) مشکل دارم لطفا راهنمایی فرمایید
    • محمدی نژاد
       به ازای تعداد دانش آموز اتوماتیک اجازه تعریف رو میده
      مشکلتون رو دقیق بگید
  3. عباس
    سلام ، من مورخ 96/6/31 کلاس برای سال تحصیلی 97-96 حذف کردم الان هر چی تلاش میکنم دیگه نمیتونم کلاس تعریف کنم ، راهنمایی بفرمایید 
    • محمدی نژاد
      نباید حذف میکردید
      راه خاصی نداره راهش اینه که وقتی گزینه درخواست کلاس اضافه فعال شد در خواست بدید تا اداره تایید کنه
  4. rahimi
    یا سلام من تاکنون موفق به کلاس بندی دانش اموزان  نشده ام و لینک مربوطه را مشاهده نکردم لطفا راهنمایی فرمایید.
    • محمدی نژاد
      در قسمت مدیریت کلاسها بر اساس تعداد دانش آموز بهتون کلاس نشون میده که میتونید ثبت شون کنید
      فقط دقت کنید ثبت نام فقط ثبت کد ملی از منوی ثبت نام دانش آموز نیست باید تعیین پایه هم بکنید البته برای جدیدها  برای بقیه همون میان پایه کافیه
  5. 96038263
    سلام اشتباهی برای  نو آموز امیر مهدی میرزاده کوهشاهی 7220041292تحویل پرونده ثبت کردم چه کار بکنم
    • محمدی نژاد
      سلام دوباره ثبت نام کنید اگر سامانه اجازه نداد باید به مسئول سناد اداره تماس بگیرید
  6. مدیر
    با سلام و خسته نباشید

    من اسامی دانش آموزان را کامل به سایت سناد زدم
    ولی از 15 تیر هر وقت رفتم سایت نتونستم ثبت نام کتاب دانش آموزان اول ابتدایی رو انجام بدم میشه راهنمایی کنید آخه از 15 تا 17 تیر بود زمانش
  7. جلیل زاده
    جلیل زاده ۰۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۳
    آقای مهندس باسلام لطفابفرماییدثبت نام کلاس اولی هاازکدام تاریخ خواهدبود