پنجشنبه ۰۵ تیر ۹۹ ۰۸:۰۲
نويسنده : محمدی نژاد

نام کاربری و رمز ورود به سامانه سنجش

ابتدایی(توصیفی) ویژه مدیران سنجش بدو ورود به اول

قابل توجه کارشناسان : کاربرانی که اقدام به تایید درخواست جهش دانش آموزان نموده اند باید وضعیت را از حالت "تایید" به "ارسال به سنجش" تغییر دهند تا درخواست به سنجش ارسال گردد در غیر اینصورت درخواستی از جانب سناد به سنجش ارسال نخواهد شد


 آدرس های جدید سامانه سنجش 


برای تامین بخشی از اعتبارات لازم  مبلغ 400 هزار ریال از هر نوآموزدریافت خواهد شد و هزینه هر تست مجد نیز 200 هزار ریال می باشد.

برای حمایت از اقشار کم بضاعت 5 درصد از نوآموزان به صورت رایگان و 10 درصد نیز به صورت نیم بها مورد سنجش قرار خواهند گرفت. سنجش دانش آموزان عشایری نیز رایگان خواهد بود



99/03/14  
 دستورالعمل اجرایی و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان 1399


99/02/21   برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، با رعایت جوانب بهداشتی از نیمه دوم مردادماه آغاز خواهد شد.


مدیران محترم مدارس ابتدایی جهت نوبت گیری برای دانش آموزان بدو ورود به دبستان می توانند پس از ورود به سامانه سنجش  از نام کاربری و رمز عبور سال گذشته خود که با edu-manager شروع می شد استفاده کنند و مدیران جدید الانتصاب نیز می توانند جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور خود به کارشناس آموزش ابتدایی مراجعه فرمایند.(کیلیک مدرسه)

 

12345 که در تصویر زیر نوشته ایم یک مثال است!

آدرس سامانه سنجش:


دانلود فرم پیش ثبت نام برای سامانه سنجش

(منبع فرم (آقای نادر حاتمی- کرم اله فاضلی نیا - محمد رضایی راد))

.

(کیلیک مدرسه)


آدرس های جدید سامانه سنجش 


در مواردی که جهش اول به سوم یا دوبار جهش نیاز به شماره کمیسون(توسط اداره) می باشد باید قبل از فرایند نوبت گیری جهش این شماره در سامانه سناد وارد شده باشد تا اجازه انجام فرایند  نوبت گیری جهش فراهم گردد. ثبت کمیسیون جهش به صورت دستی نمی باشد.


مطالب مرتبط:

آموزش ثبت نمرات در سناد

بخشنامه جهش تحصیلی در ابتدایی

تعیین دبیر یا آموزگار برای کلاس در سناد





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۰۶)

  1. مریم

    با سلام دقیقا یک هفته است که نمی شه وارد سایت سنجش شد لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

    • محمدی نژاد
      سلام| اگر مدیر هستید و رمزتون خطا میده این مشکل از سایت می باشد و باید با کارشناس ابتدایی اداره تماس بگیرید تا رمز جدید براتون ایجاد بشه
  2. صدیقه اسدی
    صدیقه اسدی ۱۴ تیر ۰۰ ، ۱۹:۴۷

    سلام سایت سنجش باز شده ولی من هر چه با رمز عبور وارد میشوم میگوید اشتباه است باید چکار کنم ممنون میشوم اگر راهنمایی بفر مایید 

    • محمدی نژاد
      سلام|این مشکل از سایت می باشد و باید با کارشناس ابتدایی اداره تماس بگیرید تا رمز جدید براتون ایجاد بشه
  3. مهدی پورسعادتی
    مهدی پورسعادتی ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۴:۳۴
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام و روز بخیر

    من هرچه تلاش میکنم برای ورود به سایت با پیغام خطای "کاربری با این مشخصات وجود ندارد" مواجه می شوم، لطفا راهنمایی فرمایید

    نام کاربری : edu-manager-*****

    رمز عبور : 0321******

    • محمدی نژاد
      نام کاربریتون اشتباه است با کارشناس پیش دبستانی یا ابتدایی تماس بگیرید تا مجدد رمز بهتون بدند
  4. سرور رشیدی

    با عرض سلام و ادب

    برای مدارسی که تازه تاسیس هستند و کد سناد را امروز دریافت نموده اند برای سنجش و ثبت کتاب باید چطور عمل کنند ؟ با تشکر

    • محمدی نژاد
      وارد سناد شده از قمست رشته پایه .. پایه ها رو تعریف کنید سپس از قسمت ثبت نام جدید.. دانش آموزارن رو ثبت نام کنید ... بعد از 12 ساعت به سایت کتاب مراجعه کنید
      برای سنجش نیز باید با ستاد سنجش منطقه تون تماس بگیرید 
  5. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۶

    عرض سلام و خسته نباشید

    آیا دانش آموز میان پایه که از مدرسه ی دیگری آمده باید برای سفارش کتاب اصلاحیه بزند؟

    و دانش آموزان انتقالی ما که به مدارس دیگر مراجعه کردند ولی در مدرسه ی ما ثبت کردند کتاب رو باید سفارش رو اصلاح کنند؟

    • محمدی نژاد
      اگر هزینه رو پرداخت کردید کار خاصی لازم نیست به صورت اتوماتیک موقع ارسال کتاب به مدرسه جدید فرستاده میشه
  6. سمیه یعقوبی تهران
    سمیه یعقوبی تهران ۰۲ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۵۵

    با سلام وقت بخیر 

    سال گذشته دخترم رو پیش دبستانی مدرسه ثبت نام کردم وسنجش رو انجام دادم ولیالان که برای کلاس اول کتابها رو می‌خواستم ثبت نام کنم گفته‌شده که سنجش ناقص انجام شده باید کجا مراجعه کنم.

    • محمدی نژاد
      باید به مدرسه ای که امسال ثبت نامش کردید مراجعه کنید
  7. اکرم ترکاشوند
    اکرم ترکاشوند ۲۲ تیر ۹۹ ، ۲۲:۰۵

    سلام وقت بخیر

    تعدادی ازدانش آموزان پایه اول روکه چهار شنبه ثبت‌نام کردم نمیتونن برای خرید کتاب اقدام کنند.پیام میده ثبت‌نام شما نهایی نشده است.درصورتیکه اونها رودرپایه اول هم ثبت کرده ام وتوی لیست سناد هم میاد.لطفاراهنمایی بفرمایید.

    • محمدی نژاد
      بعد از ثبت نام باید از قسمت لیست دانش آموزان قسمت عملیات گزنیه "ارتقا به پایه بالاتر" رو انتخاب کنید 
  8. مرسانا حسن خانی
    مرسانا حسن خانی ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۹:۵۴

    سلام خسته نباشید. ببخشید من برای پیش دبستانی ثبت نام نکردم. کتاب باید از کجا تهیه کنم چجوری یاد بدم 

    • محمدی نژاد
      کتاب رو از آموزش پرورش منطقه تون میتونید تهیه کنید
  9. عبداله احمدی
    عبداله احمدی ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۴

    به نام خداوند گیتی     باسلام و وقت به نیکی

    سوال. چرابرای مدیرآموزگاران نام کاربری ورمزورود جهت ورود به سامانه سنجش نوآموزان بدوورودبه دبستان را مستقلا نمی دهند.؟

    س ۲. مگرچه فرقی بین مدیرمستقل بامدیراموزگار وجوددارد ؟تازه مدیرآموزگارهم معلم شش پایه هست وهم مدیر مدرسه ؟

    جواب........

    • محمدی نژاد
      این بحث چون استانی هست در هر استان فرق میکنه ولی تا جایی که من اطلاع دارم اکثر استان ها برای مدیرآموزگاران کاربری و رمز مستقل می دهند
  10. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۴

    سلام خدمت شما بزرگوار،ابتدا از شما خیلی تشکر می کنم برای اینکه پاسخگو هستید چون هیچ کس تماس های من را از هیچ طریقی جواب نمیده.

    من یک هفته هست دانش آموزان اول را در سناد ثبت کردم و ثبت اولیه شدن ولی هنوز نمی تونن برای کتاب اقدام کنن پیغام میده مشخصات در سناد ثبت نشده.

    و اینکه بعد از کلاس بندی ثبت نام قطعی صورت می گیره؟فعلا هم که امکان کلاس بندی نیست.

    میشه راهنمایی کنید مشکل کجاست؟

    • محمدی نژاد
      بعد از ثبت نام اولیه باید از قسمت لیست دانش آموزان >>عملیات‌ >> ارتقا به پایه بالاتر رو انتخاب کنید سپس منتظر باشید تا به سامانه کتاب بروزرسانی شود
  11. صبا-جوین

    با سلام  دانش اموزی دارم پایه یازدهم متاسفانه کتاب ثبت نکردم  لطفا راهنمایی کنید

    • محمدی نژاد
      در زمان بازگشایی مجدد ثبت کنید و یا از قسمت ثبت انفرادی اقدام کنید
  12. ملیحه محمودی
    ملیحه محمودی ۱۷ تیر ۹۹ ، ۱۸:۲۴
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام میبخشید مزاحم شدم ولی من برای سنجش دانش اموزان پایه اول هر چقدر رمز عبور سال قبل را میزنم و کد ملی مینویسد کاربری با این مشخصات وجود ندارد چکار باید بکنم رمز عبور *****و کد ملی **********

    • محمدی نژاد
      حدس میزنم منطقه شما هنوز شروع نکرده و یا رمزهارو تغییر دادند با کارشناس آموزش ابتدایی اداره تون تماس بگیرید 
  13. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۷ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۳

    سلام ،وقت شما بخیر

    یک قسمت دیگه براتون پیغام گذاشتم پاسخ ندادید

    در مورد جهش تحصیلی  نمون برگ شماره ی 11و 10 شورای مدرسه باید از کدوم قسمت باید اقدام کنم؟

    • محمدی نژاد
      الان حضور ذهن ندارم اما فکر کنم بعد از ثبت نام جهش داخل سناد این نمون برگ ها خودش قابل چاپ هست اگر نبود اطلاع بدید در همین قسمت میزارم
  14. تاج

    سلام سایت سنجش برای  پایه اولی ها کی باز میشه تو استان ما مشکل داره ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    • محمدی نژاد
      استان ها متفاوتند از کارشناس آموزش اداره منطقه بپرسید
  15. الی

    سلام مدرسه رمز سنجش نداره چطور باید پیدا کنم؟؟؟

  16. فاطمه

    سلام لطفا راهنمایی کنید چطوری یک دانش اموز را برای جهش تحصیلی ثبت نمایم 

    من تا حالا این کار را انجام ندادم

     

  17. زهرا از اصفهان
    زهرا از اصفهان ۲۴ دی ۹۸ ، ۲۰:۳۴

    سلام. بسیار سپاسگزارم. من امسال معاون اجرایی شدم هرجا گیر می کنم از راهنمایی های شما استفاده می کنم و مشکلم برطرف میشه.

    خواستم تشکر کرده باشم.     خدا قوت

  18. مهتاب از اصفهان
    مهتاب از اصفهان ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۸

    سلام دختر من کلاس اوله و از سنجش اول سال جا مانده میشه بگید کی سایت سنجش برای جا مانده ها باز میشه

     

    • محمدی نژاد
      سال دیگه اما نسبت به هر استان شرایط فرق میکنه باید از اداره کل اصفهان قسمت پیش دبستانی پیگیر باشید
  19. میترا

    سلام.وقتتون بخیر.مدیر دبستان هستم.سامانه مجددا چه موقع فعال میشه.هنوز تعدادزیادی نوبت نگرفتن.

    • محمدی نژاد
      سلام مشخص نمیشه برای هر منطقه متفاوته  باید با پایگاه سنجش منطقه تون تماس بگیرید اونها تصمیم میگیرند
  20. علی

    سلام نوبت گیری تست مجدد برای ورود به کلاس اول ابتدایی کی در سامانه باز می شود و ممکن است؟ (به دلیل یک سال دیر رفتن به مدرسه) استان هرمزگان

     

    ممنون

    • محمدی نژاد
      بستگی به هر استان متفاوته با پایگاه سنجش تماس بگیرید 
      ممکن است
  21. پارسا (شیراز )
    پارسا (شیراز ) ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۹

    سلام.

    سایت سنجش برای ثبت نام امتحان جهش و دروس پایه  شهریور ماه برای مدارس باز هست؟. یعنی الان میتونن ثبت نام رو انجام بدن ؟ بخشنامه آن برای مدیران ابلاغ شده؟ به ما گفتن از  اول شهریور امتحانات برگزار میشه ولی هنوز مدرسه میگه چیزی به ما ابلاغ نشده. امروز 27 مرداد هست دیگه کی میخواد ابلاغ بشه؟  یا مدرسه نمیتونه وارد سایت بشه. میترسم دیر بشه.

    • محمدی نژاد
      سلام قبلا که باز بود اما اینکه تا چه تاریخی باز هست بستگی به پایگاه سنجش هر استان داره
      بخشنامه هم قبلا ارسال شده امتحانات هم داخلی و عین ازمون داخل مدرسه است
  22. سامان

    سلام 

    هرکاری میکنم نمیتونم نوبت بگیرم شماره ملی دانش آموز وارد میکنم این متن بهم نشون میده بعد صفحه سفید میشه:

    در حال دریافت اطلاعات از سامانه سناد

    میشه پیگیری کنید.کرمان نودژ

  23. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۷ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۱

    سلام و عرض ادب

    ببخشید سوالم مربوط به سنجش نمیشه و نمی دونستم کجا مطرحش کنم..شما در جریان هستید برای تمدید مجوز نوسازی باید از چه طریق و چه سایتی اقدام کنم؟

    • محمدی نژاد
      سلام.سایت خاصی میشناسم ولی مجوز نوسازی مربوط به سازمان نوسازی هر استان هست از اداره قسمت مدارس غیردولتی باید اقدام کنید
  24. بهار

    سلام چطور میتونم نتیجه سنجش یک دانش اموز رو مشاهده کنم. گزینه ای با عنوان نتیجه برام قابل مشاهده نیست در سایت سنجش و فقط گزینه نوبت گیری هست 

  25. 26مرداد98

    سلام .سایت برای مدرسه ما باز می شه ولی اطلاعات از سناد به سنجش بالا نمی آید از ساعت 8 صبح تا ساعت 10/30دقیقه صبح  گرفتارش هستم ولی باز نمی کند . تکلیف ما چیست؟

  26. مزرعی اهواز
    مزرعی اهواز ۲۵ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۹

    سلام سایت سنجش برای مدرسه ما باز نمیده کد ملی مدیر را که می زنم شماره آخر را قبول نمی کند

  27. محمدی

    سلام سایت برای من باز میشه و وقتی که کد ملی دانش آموز را برای نوبت گیری میزنم میگه در حال دریافت اطلاعات از سناد اما بعد از یک دقیقه هیچ چیز بالا نمیاره هیچ هشداری هم نمی ده برای همه دانش آموزام اینجوریه با مسئول سایت سنجش صحبت کردم میگن این مورد مربوط به پشتیبانی سناد هست با قسمت فناوری  و پشتیبانی سناد هم صحبت کردم میگن این مورد به ما ارتباط نداره !

    الان من باید چه کار کنم؟ فقط مدرسه ما این مشکل رو داره

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • محمدی نژاد
      سلام.فک نکنم فقط مدرسه شما این مشکل رو داشته باشه از چندین مدرسه این مشکل گزارش شده
      مشخصات ورود و کد ملی یکی از دانش آموزان رو بفرستید تا بررسی کنم
  28. رویا رباط کریم
    رویا رباط کریم ۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۲

    سلام حدود 20 روز است سایت سنجش تحصیلی مشکل داره هم برای دانش آموزان جهش تحصیلی و هم برای دانش آموزان بدو ورود به دبستان مشکل کجاست؟ بنظر می رسد مشکل اقتصادی باشد.

  29. سیما

    یعنی اینکه مدرسه روز امتحان رو معلوم میکنه یا آموزش و پرورش؟ دو تا سوال دیگه هم دارم. 

    امتحان درس قران شامل روخوانی هم هست؟ یعنی بخش  شفاهی هم داره. چون در مدرسه معلمها به این صورت عمل میکنن.

    دیگه اینکه سطح امتحانات در حد کتاب هستن یا تیزهوشان و.... 

    ممنون که سریع پاسخ میدین. 

    • محمدی نژاد
      تو بعضی استان ها به عهده مدرسه ست و تو اکثر استان ها اداره
      ولی در حالت کلی اگر دانش آموز دروس رو مسلط باشه مثل همون آزمون های عادی داخل مدرسه ست
  30. سیما

    سلام.

    لطفا بفرمایید امتحان دروس پایه کی برگزار میشه. مدرسه نمیتونه وارد سایت بشه. خیلی ممنون از توجه شما.

    • محمدی نژاد
      اگر جهت جهش می پرسید از اول شهریور (بیشتر بستگی به مدرسه داره)
  31. شهاب

    سلام حدودا  10روز هست که سایت مشکل داره .....اگه با دست هم نوشته بودیم تا حالا تمام شده بود ....پس کارشناسا چکار می کنند

  32. سیما

    سلام.

    میخوام بدونم امتحان دروس پایه برای جهش از چهارم به ششم بصورت شفاهی هست یا کتبی. تستی هست یا تشریحی. لطفا راهنمایی کنید .ممنون

  33. لیلا

    سلام سایت سنجش یک هفته که خرابه.... واقعا برطرف کردن یک مشکل انقدر سخته

  34. زهرا

    سلام خسته نباشید من اموزگار هستم می خواهم نمرات ارزشیابی دانش اموزان را وارد کنم کلاس وپایه باز نمیشود راهنمایی کنید

  35. محمد

    چرا سایت سنجش یک هفته است قطع باید چکار کرد

  36. محمدی

    سلام
    سایت برای من باز میشه و وقتی که کد ملی دانش آموز را برای نوبت گیری میزنم میگه در حال دریافت اطلاعات از سناد اما بعد از یک دقیقه هیچ چیز بالا نمیاره
    هیچ هشداری هم نمی ده

    برای همه دانش آموزام اینجوریه

    مشگل چیه ؟

    • محمدی نژاد
      سلام.مشکل از ارتباط بین سایت سنجش و سامانه سناد هست
  37. احمدی

    سلام و خسته نباشید.لطفا سامانه سنجش رو بررسی کنید.مشکلش رو برطرف کنید چون خانواده ها فکر میکنن که مدارس نمیخوان نوبت گیری بدن به بچه هاشون.

  38. هستی

    استرس عالم در وجودم هست. تو مرکز استان که برای جهش تحصیلی مصاحبه داشت دخترم، خانم مشلور گفت دخترتون قبول شد اما نتایج هنوز نرسیده که بدونیم ازش شهریور امتحان پایه رو میگیرن یانه. مدیر میگه سامانه خرابه. مگه میشه این همه وقت سامانه خراب باشه؟ یعنی چجوری اینهمه متخصص نتونستن درستش کنن. اینم شانس بچه من

  39. مهری

    من ادرس سایت رو میزنم   مینویسه کاربری با این مشخصات یافت نشد ....علت چیست ؟ در صورتی که قبلا با همین آدرس نوبت میگرفتم  ؟

    • محمدی نژاد
      بررسی کردم سایت باز است ایراد از رمزتونه
      اگر از رمزتون مطمئنید بفرستید بررسی کنم
  40. مهری هستم

    خیلی شلوغه یا نمیخواین همکاری کنین من تو این دو هفته 4 نفرو تونستم نوبت بگیرم  این چه سایتیه

     

  41. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۱۴ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۲

    سلام و عرض ادب

    دانش آموزی داریم پایه ی پنجم به ششم طی یک اتفاق ،شناسنامه سلامتش گم شده الان می خواد پرونده بگیره و بره مدرسه ی دیگه نمی دونم چه اقدامی باید انجام بدم بتونم دوباره براش شناسنامه سلامت تهیه کنم.لطف می فرمایید راهنمایی کنید.

    • محمدی نژاد
      وضعیت سنجش که هم تو سناد مشخصه برای گرفتن شناسنامه سلامت هم که باید طبق اول ابتدایی که دفترچه میگیره اقدام بشه ولی فک نکنم دیگه نیازی داشته باشه برای دانش آموز پایه ششم
  42. گل نرگس
    سایت خرابه.لطفااااااا رسیدگی کنید.
  43. علی

    سلام : سامانه سنجش خراب است لطفا راهنمایی بفرمایید //// کد ملی را وارد می کنم این مورد را نشان میدهد که// مشخصات دانش آموز در سامانه سناد یافت نشد // من میخام نتیجه جهشی دانش آموز ابتدایی را مشاهده کنم ////ممنون از راهنمایی شما////
  44. معلم عزیز
    سایت خرابه..
    خوزستان شهرستان ایذه...
  45. هستی
    سلام. دخترم ۱۹ تیر در مرکز استان برای جهش تحصیلی مصاحبه داشت. خانم مشاور گفتن قبوله. ولی هنوز نتایجش بدستمون نرسیده. کی میاد؟ 
    • محمدی نژاد
      باید از مدیر مدرسه پیگیر باشید در سامانه سناد مشخص میشه
  46. LEILA
    سلام، از چهارشنبه سایت سنجش خراب بود. امروز م که وارد شده اخطار می ده که اطلاعات در سنجش ثبت نشد. حتی برای امتحان کدملی کسانی که قبلا وقت سنجش گرفتم رو هم وارد می کنم می گه اطلاعات در سناد ثبت نشد.
  47. عزیزی
    سلام سایت سنجش چند روزه که خراب است لطفا پیگیری کنید...عزیزی آذربایجان شرقی   _خمارلو
  48. محمدی
    سایت سنجش خرابه..
    استان خوزستان..
    ممنون پیگیر بشید.
  49. Mahmood
    سلام...سایت سنجش کی درست میشه ؟
  50. ضیایی
    سلام سایت سنجش خرابه لطفا پیگیری کنین استان چهارمحال بختیاری شهرستان لردگان
  51. رضا
    سلام لطفا اعلام کنید کی سایت باز میشه ..
  52. امیری
    چرا سایت سنجش خرابه؟؟؟؟
  53. حسینی
    سلام از پنجشنبه سایت خرابه...نمیشه نوبت گیری کنیم..
    میشه بگید مشکل کجاست..
    ممنون از شما..
  54. احمد
    سلام سایت سنجش چند روزه مشکل داره . امکانش هست پیگیری کنید؟
  55. سونیا
    سلام من دانش آموز و تو سناد ثبت کردم ولی وقتی میخوام برا سنجش ثبت کنم میگه تو سناد ثبت نشده لطفا راهنمایی کنید؟
    • محمدی نژاد
      چند روزه ثبت کردید؟ بعد از ثبت باید کمی صبر کنید
  56. nastaran
    سلام چرا سامانه سنجش قطع هست چند روز ؟مجدد وصل می شود یا مهلت ان تمام شده است ؟کرمان
  57. مهسا
    با سلام
    چرا سایت سنجش باز نمیشه؟



  58. ساسان
    من کل اطلاعاتم درست وارد میکنم باز میزنه: کاربری با این مشخصات وجود ندارد ،میشه کمکم کنید و تا چه زمانی وقت هست برای ثبت سنجش. تمدید هم میشه.کرمان- نودژ
    • محمدی نژاد
      تمدید شدن که میشه مشکل سایت هم از خودشه،  درحال پیگیری می باشم
  59. Karami
    سلام 
    برای دانش آموزان نوبت سنجش گرفتم 
    متاسفانه در زمان مشخص شده سنجش به پایگاه مراجعه نکردند خواستم دوباره براشون نوبت بگیرم متاسفانه هر چی با پایگاه سنجش تماس می گیرم که نوبت قبلی را لغو کنند پاسخگو نیستند 
    توی برگه ای که پرینت دادم به اولیا نوشته در صورت عدم مراجعه مبلغ 15 هزار تومان باید به پایگاه سنجش پرداخت کنند 
    یعنی اولیا باید به همان پایگاه مراجعه کنند و یا راه دیگری داره
    کرمی تهران
    • محمدی نژاد
      سلام.نه بعد از لغو نوبت برای نوبت گیری مجدد هزینه میخواد 
      اما بستگی به شهرتون داره چون میتونن تو همون پایگاه هزینه رو بگیرند با اداره تماس بگیرید و شماره مسئول پایگاه رو بگیرید
  60. سامان
     سامانه از پنجشنبه تا به امروز قطع میباشد لطفا پیگیری کنید
    جنوب کرمان-نودژ

  61. نصرتیا نیا
    نصرتیا نیا ۱۱ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۴
    سلام چرا سایت سنجش باز نم نشود؟
  62. رفیعی
    با سلام من برای جهشی پسرم از اول تیر اقدام کردم ولی تا الان مدیر مدرسه نتونسته پسرم رو ثبت نام کنه و اداره هم هیچ کمکی نمی کنه ومی گه مدرسه باید انجام بده مدرسه هم می گه من نمی تونم لطفا من مادرو راهنمایی کنید که چه طور پسرم رو ثبت نام کنم.
    مدیر می گه برای ثبت نام یوزر پسورد می خواد که ما نداریم این یوزرو باید از کجا بگیریم لطفا راهنمایی کنید .
    از تهران 
    • محمدی نژاد
      سلام.اگر مدرسه تون ابتداییه یوزر پسوورد رو مدیر حتما داره
      اما به هر دلیل اگر نداره باید به کارشناس ابتدایی اداره مراجعه کنید
      اگر مشکلتون حل نشد اطلاع بدید
  63. مریم
    لطفا پیگیری کنید سایت قطعه وبراثبت مشکل داریم
  64. محمدی
    باسلام
     سامانه از چهارشنبه تا به امروز قطع میباشد لطفا پیگیری کنید 
    از اهواز

  65. قاسم
    سلام
    سایت کد کاربری و رمز من را نمی پذیره
    چکار کنم؟
    راهی برای بازیابی هستش؟
    کمک کنید
    • محمدی نژاد
      نه بازیابی نداره باید با کارشناس آموزش اداره تماس بگیرید
  66. donya vaezi
    با سلام و خسته نباشید 
    من از استان اصفهان شهرستان شاهین شهر پیام میدم دخترم دیروز  به پایگاه سنجش رفت و تست داد امروز جواب منفی بود میخام بدونم با توجه به شرایطی که داریم میشه تست دوباره انجام بشه امکانش وجود داره
    • محمدی نژاد
      سلام
      مشکلی نداره ارجاع میشه و در اون جا مجدد تست تخصصی میشه و احتمال تایید تایید زیاده
  67. علی صادقی
    علی صادقی ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۵
    جهت نوبت گیری دانش آموزان برای سنجش برای ورود با نام کاربری ورمز مدیر میروم طبق نمونه ای که سایت معرفی کرد متاسفانه وارد نمی شود و میگوید که همچین کاربری وجود ندارد

    • محمدی نژاد
      کد و رمزتون رو بفرستید بررسی کنم و یا مجدد از کارشناس اموزش اداره رمز بگیرید
  68. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۰۵
    سپاس
  69. Karami
    سلام بر ای سنجش وارد سایت شدم نوبت بگیرم برای بعضی از دانش آموزان یک فرم باز میشود که قبلا یعنی در پیش دبستان سنجش انجام داده اند 
    چکار کنم برای ورودی کلاس اول هم باید براشون نوبت گرفته شود 
    • محمدی نژاد
      سلام.تا جایی که من میدونم نیازی به سنجش دوباره نیست
  70. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۵
    عرض سلام و احترام
    یکی از دانش آموزان مدرسه سال قبل برای سنجش نوبت داشته و مراجعه نکرده ،برای نوبت گیری امسال نوبت سال گذشته هنوز کنسل نشده که من بتونم به عنوان بازمانده از سنجش نوبت بگیرم ،راهنمایی می فرمایید باید چه اقدامی انجام بدم.ممنون
    • محمدی نژاد
      سلام..با پایگاه سنجش تماس بگیرید تا کنسل کنند راه دیگه ای ندارید
  71. علی محمدپوراز دورود لرستان
    علی محمدپوراز دورود لرستان ۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۱
    باسلام من پول را جهت جهش پرداخت کردم کد رهگیری برا اومد ولی وقتی میخوام دانش اموز را ثبت نام کنم پیام میدهد که هرینه پرداخت نشده است لطفا راهنمایی کنید متشرم 
    • محمدی نژاد
      سلام احتمالا در سامانه اختلال بوده باشه بعد از چند ساعت دوباره امتحان کنید
  72. امیری... کرماتشاه
    امیری... کرماتشاه ۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۰
    سلام ببخشید ما در مسافرت بودیم ونشد برای سنجش کلاس اول ثبت نام کنیم الان باید از طریق سایت چطور اقدام به واریز پول وگرفتن نوبت کنیم باتشکر
    • محمدی نژاد
      برا سنجش باید به مدیر مدرسه مراجعه کنید تا ثبت بکنه
  73. ابراهیمی_اراک
    ابراهیمی_اراک ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۰۵
    سلام
    سایت پرداخت هزینه برای جهش تحصیلی بازنمیشه!!!!!
    تکلیف چیه?چی می شدمثل قبل حضوری پرداخت میکردند?
  74. fatemeh_rezaii
    سلام. دانش آموز ما برای ارزیابی هوش جهش تحصیلی به مرکز مراجعه کرد و اعلام نتایج رو امروز شنبه فرمودند. الان من از طریق سایت ستاد و سنجش میخوام نتیجه رو مشاهده کنم نمیتونم؟ کدوم قسمت باید وارد بشم برای مشاهده نتایج. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  75. نورالدینی شاه دآبادی
    نورالدینی شاه دآبادی ۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۸
    با هیچ کدام (آدرس اول یا دوم نمیشه وارد  درگاه پرداخت شد.لطفاً راه  پرداخت دیگری  ارائه نمایید
  76. محمد صدرا صالحی
    محمد صدرا صالحی ۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۲
    سلام پول ثبت نام جهش تحصیلی که کد ملی دانش آموز اشتباه زده شده قابل عودت واصلاح هست
  77. هادی
    سلام و عرض ادب.
    امروز چندین بار وارد سایت شدم تا پرداخت رو انجام بدم اما درگاه پرداخت باز نمیشه. 

    ثبت جهش تحصیلی تا چه روزی مهلتداره؟
  78. زهرا
    با سلام و خسته نباشی   درگاه پرداخت  تعرفه  سنجش جهشی  از ظهر تا کنون  بسته  و امکان پرداخت هزینه سنجش و دیگر مراحل کار وجود ندارد  با انواه مرور گرها امتحان گردیدد. با توجه به اینکه زمان پایان  ثبت نام   فردا پنجشنبه  20 تیر ماه 98 میباشد  لطفا راهنمایی فرمایید.
    • محمدی نژاد
      سلام.بله مشکل پرداخت حق با شماست مشکل از خود سایته 
      اگر راهی یافتم اطلاع خواهم داد
      ولی برای ورود به سایت میتونید از آدرس زیر استفاده کنید
  79. اردستانی
    امروز از ساعت یازده درگاه پرداخت باز نمیشه آیا مشکل از سایت هست کی بر طرف میشه 
  80. رضا عبدالهی
    رضا عبدالهی ۱۸ تیر ۹۸ ، ۰۰:۴۹
    با عرض سلام وخسته نباشید با وجود مشکلاتی که در پرداخت اینترنتی هزینه وجود داشت بنده مدیر مدرسه و هم معاون اجرایی 2بار واریزی داشته ایم ودو کد رهگیری دریافت نموده ایم لطفا برای عودت مبلغ راهنمایی بفرماییدسپاسگزارم
    • محمدی نژاد
      سلام عودت فقط از طریق پایگاههای سنجش تعیین شده در منطقه یا ناحیه شما امکان پذیره باید باهاشون تماس بگیرید شاید راهی باشه
  81. سید علی حسینی
    سید علی حسینی ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۱:۵۹
    با عرض سلام و خسته نباشید .
    برای من درگاه پرداخت اینترنتی جهت جهش تحصیلی باز نمیشه تا بتونم 90 تومان را پرداخت کنم لطفا منو راهنمایی فرمایید .
    با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام ..بررسی کردم سایت مشکلی نداشت مرورگرتون رو عوض کنید و یا اگر فیلترشکن دارید غیرفعالش کنید
  82. محمد

    سلام.  بخشنامه ها ی مربوط به پایگاه های سنجش که فایل دانلود دارند ؛ لینک دانلود آن ها فعال نیست؟ چرا؟

    لطفا به آدرس زیر بروید (مربوط به سنجش بدو ورود است). (به عنوان مثال:فرم عوامل اجرایی در آدرس:

    زیر که خطای

    403 Forbidden

    می دهد

    http://h2.iehs.ir/tashkhis/home?__tk=2#

    • محمدی نژاد
      سلام احتمال زیاد به این دلیل می باشد که هیچ فایلی پیوست نشده است
  83. abedi
    سلام" من کد رو تایید نمی کنه در حالی که صبح مرکزی که کتر سنجش انجام میده درستی کد رو تایید کرد
  84. یاد
    سلام برادربزرگوار وقت بخیر بنده چجوری پیگیر کد رهگیری شم ۹۰ تومن واریز شده ولی یه هفته هست که خبری ازپیامک  نیس ممنون از راهنمایی تون
    • محمدی نژاد
      سلام طبق بررسی من در صورت نبود کد رهگیری هم  مرکز تست سنجش میتونه ببینه شما پول واریز کردید یا نه
      اگر هزینه به حسابتون بر نگشسته برای اطمینان به پایگاه سنجش جهش منطقه تون تماس بگیرید
  85. محمد
    سلام.  بخشنامه ها ی مربوط به پایگاه های سنجش که فایل دانلود دارند ؛ لینک دانلود آن ها فعال نیست؟ چرا؟
  86. محمد ابوالحسنی
    محمد ابوالحسنی ۱۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱
    سلام  من تاریخ۹۸/۴/۲۴مسافرت هستم چجوری میتونم تاریخ رو تغییر بدم واسه دورز بعدش که بچمو ببرم غربالگری سلامت ...ممنون از فلاورجان پیربکران پیام‌میدم
    • محمدی نژاد
      سلام نمیتونید تغییر بدید ولی میتونید به مدیر بگید روز دیگری رو مجدد رزرو کنید فقط هزینه داره
  87. سعید
    سلام 
    زمان اعلام نتیجه جهشی شهر کرج دقیقا چه تاریخی است ؟

  88. رضا افتخاری
    رضا افتخاری ۱۳ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۹
    سلام 
    ایا نتایج جهشی اماده شده است
    • محمدی نژاد
      سلام زمان اعلام نتیجه بر اساس استان و منطقه متفاوته
  89. علیرضا
    سلام : زمان برای ثیت نام جهشی از پایه چهارم دبستان به ششم تاچه زمانی میتوان اقدام کرد استان چهارمحال بختیاری - شهرکرد - امروز 13/4/1398
    • محمدی نژاد
      زمان دقیقی نداره چون بستگی به شروع پایگاههای سنجش منطقه یا ناحسه شماست منتها حداکثر تا شهریور همه مراحل انجام شده باشه
  90. اکبر از کرج
    اکبر از کرج ۱۳ تیر ۹۸ ، ۰۷:۲۵
    با سلام ایا پایه هشتم هم می توانند ثبت نام داشته باشند ؟
  91. ارام
    سلام وقت بخیر قراربود امروز اطلاعات بدید. درموردکدرهگیری که باوجود واریز پول چهارروزه خبری نیس ممنون
    • محمدی نژاد
      سلام طبق بررسی من در صورت نبود کد رهگیری هم  مرکز تست سنجش میتونه ببینه شما پول واریز کردید یا نه
      اگر هزینه به حسابتون بر نگشسته برای اطمینان به پایگاه سنجش جهش منطقه تون تماس بگیرید
  92. مرضیه - قم
    مرضیه - قم ۱۲ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۶
    مشخصات کامل وارد شده و دانش آموز ثبت نام شده . ظاهرا تنها این اشکال از این دانش آموز نیست برخی از مدیران هم هنگام نوبت گیری با همین پیغام مواجه شدند در دومین اطلاعیه سایت سنجش هم به این اشکال اشاره کردند.
  93. مرضیه - قم
    مرضیه - قم ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۴
    با سلام. برای نوبت گیری دانش آموز سنجش جهشی مراحل ثبت نام را به درستی پیش رفتیم ولی هنگام نوبت گیری می نویسید مشخصات دانش آموز در سناد نیست این پیغام را برخی دیگر از مدیران هم گزارش کردند ولی هنوز مشکل حل نشده و ما نتوانستیم نوبت بگیریم روی سایت سنجش نوشتند اگه با این پیغام مواجه شدید راهنمای سنجش را در سامانه سناد مطالعه کنید در صورتی که اصلا در فایل راهنما به این مشکل اشاره ای نکرده. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید
    • محمدی نژاد
      یعنی کامل تو سناد ثیت کردید ؟ حتی مشخصات پدر و مادر رو
      رمز بدید بررسی کنم
  94. ارام‌
    الان چهارروزه که خبری از کد رهگیری نشده کجا برم و چجوری پیگیر این قضیه شیم 
    • محمدی نژاد
      سلام طبق بررسی من در صورت نبود کد رهگیری هم  مرکز تست سنجش میتونه ببینه شما پول واریز کردید یا نه
      اگر هزینه به حسابتون بر نگشسته برای اطمینان به پایگاه سنجش جهش منطقه تون تماس بگیرید
  95. سعادتمند از قم
    سعادتمند از قم ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۲۷
    سعادتمند
    من دو روزه ثبت نام کردم و کد رهگیری دریافت نکردم،به هر جایی هم زنگ میزنم هیچکس نمیدونه،الانم مدرسه بودم با کد ملی هم وارد شدن ،باز اسم دخترم ثبت نشده بود، جالبه خود آموزش و پرورش هم نمیدونه،فقط میگن کد رهگیریها هک شده،الان ما چکار کنیم؟
    • محمدی نژاد
       متاسفانه حق با شماست اگر خبری شد اطلاع خواهم داد
  96. محمدصادق
    سلام
    میخاهیم برای سایت سامانه سنجش (پیش دبستانی)میخاهیم گذروازه و رمزعبور تعریف کنیم باید چه کاریی بکنیم؟؟؟
    • محمدی نژاد
      سلام شما نمیتونید رمز و کاربری باید از طرف کارشناس آموزش پیش دبستانی یا دبستانی اداره و یا مسئول پایگاه سنجش صورت بگیره
  97. علی اصغر
    سلام من پول رو اینترنتی پرداخت کردم ولی هیچ رسید یا کد رهگیری دریافت نکردم تکلیف چیست
  98. ارام
    سلام وقت بخیر بنده پول رو واریز کردم ولی دوروزه که کد رهگیری رونفرستادن چیکارکنیم؟
  99. مسعود احمدزاده
    مسعود احمدزاده ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۶
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    من هرچه edu-manager-***** را با کد ملی خودم میزنم می گویید کاربری با این مشخصات وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید 
  100. نقدی
    با سلام. من برای جهش  تحصیلی ثبت نام میکنم. درگاه پرداخت مبلغ 90 تومان را از حسابم کرد اما در مرحله بعد پیغام بعدی در حال بازگشت به سایت پذیرنده میزنه. و همچنیان در حال لود شدن هست. کد پیگیری هم نداده. چه کار باید کرد؟///
    • محمدی نژاد
      کاری نمیشه کرد اگر کد رهگیری سنجش نداد تا فردا صبر کنید اطلاع خواهم داد
  101. سعادتمند
    سلام ،من دیروز پول رو واریز کردم ،ولی هنوز کد رهگیری دریافت نکردم،چکار کنم؟
    • محمدی نژاد
      متاسفانه از طرف سازمان مربوطه هنوز جوابی داده نشده در حال پیگیری هستیم
  102. مدرسه
    سلام در سایت جهش پایه اول به سوم شماره مجوز ی خواد باید چیکار کرد  ؟
  103. محمد طا ها از فارس
    محمد طا ها از فارس ۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۳
    با سلام پس از پرداخت تعرفه سیستم درگاه کد رهگیری به من نداده است هزینه هم از من کم شده است با توجه به این که کد رهگیری در ادامه ثبت نام مورد نیاز است حالا بفرمایید من چه کنم
    • محمدی نژاد
      متاسفانه از طرف سازمان مربوطه هنوز جوابی داده نشده در حال پیگیری هستیم
  104. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۱
    سلام،صبح شما بخیر
    من هر کاری می کنم اعداد فارسی هستن ،حتی کپی هم کردم به محض pasteشدن اعداد فارسی میشن،از راهنمایی شما سپاس گزارم با سیستم دیگه ای تست می کنم ببینم درست میشه یا نه.
    • محمدی نژاد
      سلام درسته اعداد رو فارسی نشون میده ولی وارد میشه و خطا نمیده
  105. فاطمی
    سلام مجدد خسته نباشید
    اینی که شما گذاشتین توی عکس ما نداریم. امکانش هست من واستون عکس بفرستم ببینید؟ واسه من یک لیست کشویی هست که وقتی باز می شه نوشته سال تحصیلی 97-98 ضمن سال تحصیلی 97-98 همین . من هم مجبورم به خاطر سنجش این انتخاب کنم  و بچه هام را بفرستم سنجش !!!!
  106. میترا
    سلام . از کارت من دو بار پول  جهش کم شده ولی بازم میگه پرداخت انجام نشده . ایا پول به حساب برمی گردد. 
    • محمدی نژاد
      تا فردا صبر کنید اگر برنگشت و سنجش هم اعلام کرد که واریز نشده باید از بانک پیگیری کنید
  107. ناصر
    سلام رمز رو میزنم ولی میگ کاربری با این نام وجود نداره
  108. رها-مشهد
    باسلام من مدیر پول جهش را واریز کردم پیام واریزی موفقیت اومد ولی هیچ پیامکی نیامد برای ادامه نوبت گیری چه کار کنیم
  109. پوریامهر -خرم آباد
    پوریامهر -خرم آباد ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۶
    با سلام و احترام
    پرداخت برای جهش تا کی فرصت داره ؟ روی لینکی که زحمت کشیدید ،کلیک میکنم چیزی برام باز نمی شه !
    • محمدی نژاد
      لینک درسته دقت کنید
      زمان پرداخت هم بستگی به زمان بندی حوزه سنجش منطقه تون داره (فعلا وقت دارید)
  110. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
     (کد ملی مدیر632*******)       edu-manager-*****
    • محمدی نژاد
      سلام رمزتون صحیح می باشد همین طوری که در اینجا تایپ کردید رو کپی کنید و در سایت سنجش paste کنید درست میشه
  111. زیبا
    سلام من کد ملی رو اشتباه زدم و پرداخت انجام دادم 
    امکان ویرایش کدملی بعداز پرداخت وجود دارد؟

    • محمدی نژاد
      امکان ویرایش وجود ندارد  ولی اگر استان را صحیح انتخاب کرده اید ولی کد ملی را اشتباه زده اید با مسئول سنجش منطقه تماس بگیرید شاید بتوان کاری کرد
      اگر نشد مجبورید دوباره پرداخت کنید
  112. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۰ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۷
    همینجا بفرستم؟
  113. محدثه کرمان
    محدثه کرمان ۱۰ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۵
    سلام برای پرداخت جهش اسم سایت رو میزنم چیزی بالا نمیاد باید چکار کنم 
  114. مستانه-اصفهان
    مستانه-اصفهان ۱۰ تیر ۹۸ ، ۰۸:۴۰
    عرض سلام و خسته نباشید
    رمز سنجش رو هر چی می زنم اعداد فارسی تایپ میشوند و در نهایت می زنه رمز صحیح نیست.خواستم در این باره راهنمایی بفرمایید البته Altوshiftرو تست کردم سودی نداره
  115. Sama
    سلام چرا سایت مینویسه کاربری با این کد وجود نداره؟؟؟!!(
    • محمدی نژاد
      یا اشتباه مینویسید یا کاربریهاتون رو اداره تون تغییر داده
      بفرستید بررسی کنم
  116. زهره شکیبی
    زهره شکیبی ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۵:۳۶
    با سلام مجدد من موقع  پرداخت اسم خودم رو وارد کردم ولی کد ملی رو کد ملی دانش آموز (دخترم)رو وارد کردم . ممکنه برای ارسال کد رهگیری چون اسم دخترم رو ننوشتم مشکلی پیش بیاد
  117. زهره شکیبی تهران
    زهره شکیبی تهران ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۲
    سلام چقدر طول میکشه کد رهگیری پیامک بشه من واریز کردم ولی کد رهگیر پیامک نشد چیکار کنم. 
  118. محمد طاها
    محمد طاها ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۹
    سلام وقت به خیر . من همه کارها را انجام دادم در آخر نوشت ثبت انجام شد و برای نوبت گیری ارور داد که فعالیت پایگاه در روزهای تعیین شده به پایان رسیده به آمار کارشناسی استثنایی  تماس بگیرید . چه کار کنم .
    • محمدی نژاد
      باید روز دیگه ای رو انتخاب کنید و اگر پرداخت انجام شده باید با اداره تماس بگیرید
  119. زهره شکیبی تهران
    زهره شکیبی تهران ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۵۴
    سلام من برای جهش واریز کروم بار اول علیرغم برداشت ۹۰ هزارتومان گفت مبلغ صحیح نیست دوباره واریز کردم ولی کد رهگیری پیامک نشد 
  120. فاطمی
    سلام مجدد
    بنده جهش را نگفتم همان سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان را مشکل داریم که گزینه معرفی به سنجش اصلا در سیستم ما وجود ندارد . لطفا اگه ممکنه عکس بزارید ما سر به کارمون دربیاریم ممنون
  121. ملکی-زنجان
    ملکی-زنجان ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۱
    سلام.مشکل سامانه پرداخت تعرفه جهش حل نمیشه؟؟؟؟
  122. رها-مشهد
    با سلام وخسته نباشید در سناد قسمت خروجی کارنامه بعد ثبت نمرات پیام نمرات فاقد تایید شده را می دهد چرا؟ لطفا راهنمایی نمایید سپاس
  123. رحیمی
    باسلا.باتوجه به اینکه اخرین مهلت ثبت نام جهش دهم تیراعلام شده،وسامانه پرداخت فعال نیست وهرروز من مدیر بایدپاسخگوی متقاضیان جهش باشم،لطفا مهلت ثبت نام راتمدیدنمایید.علاوه براین شماره مجوز هم ازمدیرمی خواهدکه نمیدونم ازکجاتهیه کنم واداره هم هیچ راهنمایی نمیکنه.
  124. کاظم -ایلام
    کاظم -ایلام ۰۷ تیر ۹۸ ، ۰۱:۱۴
    سلام...از تلاش وپیگیری های جنابعالی ممنونم...موفق باشی
  125. کوهدشت
    سلام برای ثبت ارزشیابی در سناد می نویسد رمز شما اشتباه می باشد رمز و نام کاربری نیز درست است
  126. شهرام
    سلام ، برای گرفتن جواب تست که سال قبل انجام داده چیکار باید بکنم ، چون وقتی وارد سایت مدیر می شم و کد ملی دانش آموز می زنم نتیجه رو نمی تونم مشاهده کنم
  127. سمیرا از خرم آباد
    سمیرا از خرم آباد ۰۶ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۰
    سلام ببخشید چرا من نمیتونم وارد سایت پرداخت هزینه برای جهش کلاس سوم بشم . سایت رو دارم ولی نام کاربری میخواد چی بزنم .لطفا
    • محمدی نژاد
      نام کاربری نیاز نیست فعلا سایت قسمت پرداختش مشکل داره

  128. صبا-جوین
    سلام وخسته نباشید درسنا دجهت ثبت نمرات ارزشیابی توصیفی انتخاب پایه برای همکار فعال نیست .لطفا راهنمایی نمایید.ممنون جهت حل مشکلات دوره  های بعدی  آموزشگاه سایت مستقیم جهت راهنمایی ارزشمندتون  اعلام نمایید.
  129. راه چمنی-جوین
    راه چمنی-جوین ۰۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۲
    با عرض سلام وخسته نباشید ممنون از راهنمایی آنلاینتون لطفا  اگه زحمتی نیست سایت مستقیمتون برای استفاده برای مواقع ضروری در جهت  برطرف کردن مشکلات مدرسه  رو بگین
  130. راه چمنی
    با سلام وعرض خسته نباشید در سناد جهت جهش آیا لازم است تصویر دانش آموز بارگزاری شود؟در ضمن برای پرداخت تعرفه جهش سایت فعال نیست . یا آدرس رو من اشتباه می رم.؟سپاس
  131. ستار.
    سلام. رمز و نام کاربری که پارسال داشتم مشکل داشت و پیغام نام کاربری اشتباه هست را اعلام میکرد ولی یکدفعه درست شد دوباره  امسال از همان رمز و نام کاربری باید استفاده کنم که متاسفانه باز همین مشکل رو داره و هرکاری میکنم وارد سایت نمیتونم بشم. اگه ممکنه راهنمایی کنید. ممنون

    • محمدی نژاد
      سلام.. اگر از رمزتون مطمئن هستید و اداره تون بیان کرده که از رمزه های پارسال استفاده کنید در اینصورت ارسال کنید تا بررسی کنم
  132. راه چمنی
    خواهشا تلاش شود مسئولین قسمت  درگاه پرداختی تعرفه را برای جهش فعال نمیند
  133. امیر
    سلام وقت بخیر . نو آموزی که در پیش دبستانی برا سنجش شرکت کرده ، نیاز هست برا اول ابتدایی باز هم بره سنجش ؟
    • محمدی نژاد
      سوالتون رو قسمت اطلاعیه های سناد پرسیده بودید
      بستگی به نوع مدرسه تعداد دانش آموز و هزینه ای که میخواهید بزارید داره برای مثال ایده آل ترینش اینه که برنامه مورد نظر علاوه بر مدیر و معاون، نرم افزاری هم داشته باشه برای اولیا که تحت آندورید باشه و همچنین معلم
      در این صورت معلم خودش در نرم افزار نمرات رو روزانه ثبت میکنه و اولیا هم روزانه و ماهانه نمرات رو میبینه
      اگر مدرسه توان این هزینه رو نداره می تونید از فایلهای تحت اکسل و اکسس که رایگان هست استفاده کنید
  134. زهرا
    با سلام و خسته نباشید‌
    برای نوبت‌گیری جهش تحصیلی ؛ سایت خطا میده که کد ملی دانش آموز یافت نشد.
    دلیلش چیه؟؟؟؟
  135. ستار
    با سلام. جهت ورود به سایت سنجش از رمز پارسال استفاده میکنم اما پیغام نام کاربری یا رمز عبور اشتباه هست رو میده. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید. باتشکر
    • محمدی نژاد
      سلام.. بستگی به این داره که اداره تون رمز هارو تغییر داده باشه یا نه
      رمزتون رو بدید بررسی کنم
  136. فاطمی
    سلام . ما برای ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی گزینهای به نام جهت سنجش نداریم مجبوری برای ثبت توی سامانه سناد سال تحصیلی قبل بزنیم تا برن سنجش و بعد درستشون کنیم . آیا مشکلی پیش نمی یاد ؟ ممنون (اصفهان)
    • محمدی نژاد
      سلام.سنجش ورود به اول ابتدایی با جهش تحصیلی متفاوته(جهش برا دانش آموزیه که بخواهد مثلا از دوم بره به چهارم)
      توی سناد هم سال قبل رو که نمیتونین بزنید چون پیش دبستانی بودن ،موقع ثبت کد ملی بعد از مشخصات که میاره پایین صفحه معرفی به پایگاه سنجش هست که باید اونو بزنید و بقیه مراحل رو تو سایت سنجش ادامه بدید
  137. کاظم -ایلام
    کاظم -ایلام ۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۲:۰۱
    باعرض سلام مجدد...بزرگوار مراحل یک تا چهار رابرای جهش تحصیلی قبلا انجام شده...مشکل مرحله پنج است که برای سنجش جهش تحصیلی اون سایت مربوطه را اعلام کرده اند که خود والدین باید وارد سایت بشوند...همانطور که در اولین پیام که فرستادم برای سنجش جهش سایت اعلام کرده اند
    • محمدی نژاد
      سلام اگر مراحل قبلی انجام شده جای نگرانی نیست منتها فعلا قسمت پرداخت سایت سنجش ایراد داره باید صبر کنید به شرکت مربوطه اطلاع خواهم داد
  138. مرضیه - قم
    مرضیه - قم ۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۸
    در بخش نامه آدرس سامانه سنجش را داده است
  139. مرضیه - قم
    مرضیه - قم ۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۵
    با سلام. برای سنجش دانش آموزان جهشی که وارد سایت سنجش می شویم و کد ملی دانش آموز را می زنیم، می نویسید مشخصات دانش آموز در سناد نیست. در حالیکه مشخصات دانش آموز در سناد است. از اول تیر ثبت نام شروع شده و تا کنون این مشکل ادامه دارد لطفا راهنمایی نمائید.
    • محمدی نژاد
      سلام..منظور از مشخصات دانش آموز احتمالا اینه که در قسمت جهش سناد ثبت بشه ..شما ثبت کردید؟
  140. کاظم:ایلام
    کاظم:ایلام ۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۸
    سلام....از راهنمایی تان سپاسگذارم...پس به مدیر مدرسه مراجعه می کنم
  141. کاظم -ایلام
    کاظم -ایلام ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۹:۲۷
    http://h7.i.iehs.ir/tashkhis/pay این ادرس را می زنم...قبلی اشتباه نوشتاری در حین تایپ این مطلب بود ...
  142. مبینا
    سلام چرا سایت باز نمشه همش خطا میده دقیقا کی درست میشه؟؟؟؟
  143. احمدی, اصفهان
    احمدی, اصفهان ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۵
    سلام ، خسته نباشید 
    الان هم که سانانه درست شده چرا همش میگه زمان نوبت دهی فرا نرسیده است
    • محمدی نژاد
      سلام..زمان نوبت دهی بر اساس منطقه شما و توسط اداره تون تعیین میشه(برای هر استان هر منطقه و ناحیه متفاوته)
  144. کوهدشت
    در هنگام ثبت ارزشیابی ارور می ده
  145. کوهدشت
    سلام چرا سامانه سناد برای ثبت ارزشیابی بالا نمیاد
  146. کاظم-ایلام
    کاظم-ایلام ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۵:۴۱
    سلام..پیرو سوالی که پرسیدید این سایت را به ما اعلام کردند:http:/h7.i.iehs.ir/tashkhis/pay دراین درگاه گفته اند 90 هزار پرداخت کنیم وکدرهگیری دریافت کنیم وسپس به سامانه.h7.I.iehs.ir رفته واز انجا با دادن کدرهگیری نوبت دهی زمان ومکان تست سنجش اول به سوم ابتدایی شهر ایلام به نفر اعلام می شود....
  147. محمودباقی زاده
    محمودباقی زاده ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۵:۳۶
    چرا دوست دارید مردم اینقدر توی این هوای گرم‌ اذیت کنید،اگه می خواستید درست کنید،زودتردرست می کردید.مردم میان میخوان با کارت پول بدند،مجبورشون می کنیم برند برای ما پول نقد بیارند. و هرچی که لایق مسئولین هست، به ما میگن
    خدارو خوش نمیاد
  148. حسین یوسف پور  . بردسکن
    حسین یوسف پور . بردسکن ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۸
    چرا سایت سنجش درست نمیشه؟ لطفا سریع تر اقدام فرمایید.
  149. عفت پژوهش
    عفت پژوهش ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۶
     سامانه سنجش درخردادماه بهترازتیرماه 98خدمات می داد علت چیه ؟
  150. کاظم:ایلام
    کاظم:ایلام ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۲
    سلام...قبلا هم پیام داده ام...بالاخره سایتی که برای جهش تحصیلی قبلا اعلام شده کی باز میشه...ایا به صورت استانی باز میشه که بدونیم استان ایلام چه موقع باز میشه....لطفا اطلاع رسانی کتید..
  151. معلم
    سلام چرا سایت دیروز وامروز  باز نمیشه ما کلی دانش آموز داریم که باید نوبت گیری بشه لطفا رسیدگی بفرمایید
  152. ظظظظظظ
    چرا سایت بالا نمی آید
  153. حاجی پور از کازرون
    حاجی پور از کازرون ۰۴ تیر ۹۸ ، ۱۰:۴۳
    سلام. اخه کی وچه موقع قراره این سامانه سنجش درست بشه. ترا بخدا اینو زود درست کنید خیلی پرونده دانش اموزان پایه اول باید ثبت کنیم ممنون
  154. اسماعیل
    باسلام  اگر قرار بود سامانه سنجش را قطع کنید چرا برای سنجش نوبت دهی کردین و برای اولیا و ما دردسر درست کردین
  155. ابراهیم
    باسلام
    شما رابه خدا مشکل سایت سنجش رو حل کنید.نمی تونیم جوابگوی والدین باشیم
  156. مریم گودینی
    مریم گودینی ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۹:۵۰
    سلام ببخشید بخشنامه برای جهش دوم به چهارم اومده ودرگاهی رو برای پرداخت معرفی کردن که به هیچ عنوان باز نمیشه ما باید چه کنیم تا فردا بیشتر فرصت نداره
  157. مستانه قوام (اصفهان)
    مستانه قوام (اصفهان) ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۸
    عرض سلام و احترام
    در مورد ثبت ارزشیابی ها در سامانه ی سناد آیا مقدور هست مراحل را مختصرا بیان بفرمایید؟
  158. حسین فارس داراب
    حسین فارس داراب ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۲
    سلام این مشکل قطعی سایت سنجش  کی درست میشه ؟ چرا درست نمی کنید فکری به حال ما مدیران هم بکنید در این گرمای جنوب به مدرسه می اییم تا کار هایمان انجام دهیم ولی متاسفانه سایت قطع است هرچه زودتر لطفا
  159. صبا. خرم آباد
    صبا. خرم آباد ۰۴ تیر ۹۸ ، ۰۷:۵۵
    سلام چرا سامانه سنجش خطا میده باز نمیشه ؟کی مشکل حل میشه
  160. کاظم -ایلام
    کاظم -ایلام ۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۲
    سلام...از صبح امروز می خواهیم به سامانه جهت دریافت کدرهگیری  برای سنجش جهش تحصیلی دخترم وارد شویم سامانه قطع است...چه کار کنیم؟ کسی پاسخگو هست؟
  161. محمدی ، اصفهان
    محمدی ، اصفهان ۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۱:۴۳
    سلام ، چرا سایت سنجش ارور  میده
  162. سوسن
    سلام سامانه سنجش چرا ارورمیزنه
  163. مهناز زندی از همدان
    مهناز زندی از همدان ۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۸:۴۷
    با سلام.چرا سایت سنجش بدو ورود به مدرسه،امروز دوشنبه 3 تیرماه دچاراختلال شده و باز نمی شود.مدرسه ما بالای 200 نفر ثبت نام کلاس اولی دارد و کارها باید بدون وفقه انجام پذیرد.خواهشمند است مشکل ایجاد شده را هر چه سریعتر برطرف نموده و سایت را راه اندازی نمایید.

    با سپاس
  164. حسینی
    سلام ، چرا سایت سنجش ارور میده 405
  165. سیستانی
    باسلام من چن روزه دارم برای دانش آموزام نوبت گیری سنجش میکنم به ای صورت که ابتدا در سامانه سناد مشخصات رو وارد می کنم  سال رو انتخاب نمی کنم دایره مربوط به سنجش رو تیک می زنم وثبت نام   بعدش با h7وارد سامانه سنجش میشم ونوبت گیری میکنم وخانواده فرم رو میبره برا انجام سنجش
  166. ابوالفضل
    سلام خسته نباشین برای جهش از دوم به چهارم کجا باید ثبت نام کرد چرا اون آدرسی که دادن باز نمیشه لطفا راهنمایی کنین ممنون
  167. Saadat_ sistan
    سلام خسته نباشید 
     پسرم متقاضی جهش از پایه اول به سوم هست ، میگن باید در سایت سنجش نوبت گیری بشه اما متاسفانه سال گذشته به خاطر بی مسئولیتی مسئول سنجش چند نفر از دانش آموزان از جمله پسرم سنجش شون ثبت نشده و حالا باید دوباره نوبت گیری بشن ، حالا میخواستم بدونم آیا مشکلی پیش میاد و اینکه زمان ثبت نام سنجش جهش شروع شده یا نه؟ ممنون
    • محمدی نژاد
      اگر امسال میخواد جهش کنن مشکلی پیش نمیاد
      زمان ثبت سنجش هم تو هر استان متفاوته
      همین روزا باید شروع بشه
  168. احمد از سرخس
    احمد از سرخس ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۵
    سلام  وقتتون بخیر
    چند روزه مشخصات تعدادی از نوآموزان را در سامانه سناد ثبت میکنم بدون مشکل ثبت میشه اما در سامانه سنجش که جهت نوبت گیری شماره ملی را وارد میکنم با پیام اطلاعات پدر و مادر یافت نشد مواجه میشم و نوبت نمیده لطفا" راهنمایی بفرمایید  متشکرم
    • محمدی نژاد
      سلام. باید در سناد قسمت ثبت اطلاعات شناسنامه ای مشخصات پدر و مادر رو ابتدا ثبت و سپس مشخصات خود دانش اموز رو ثبت و در انتهای مشخصات دانش اموز گزینه معرفی به سنحش رو تیک بزنید
  169. مسعود موسی پور
    با عرض سلام و خسته نباشید ،
    همکاران عزیز در رابطه با سایت سنجش دانش اموزان بدو ورود ما طبق آدرس مذکور عمل می کنیم ولی متاسفانه بجای h1





    ، h7,h8 قرار می گیرد و دوباره همان صفحه ی پارسال بازمی شود که با نام کاربری و رمز پارسال هم باز نمی شود
    لطفا راهنمایی کنید .

    • محمدی نژاد
      سلام 
      آدرس ها درست می باشد برای رمز هم با کارشناس آموزش اداره تماس بگیرید رمزهاتون عوض شده
  170. حسین=کاشمر
    حسین=کاشمر ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۹
    سلام چرا در قسمت کاربری فقط تا edu=manager تایپ میشود د اعداد ریاضی تایپ نمیشود
    • محمدی نژاد
      سلام ،تایپ میشه ولی دیده نمیشه .شما تایپ کنید 
      در ضمن بینشون مساوی نیست خط تیره ست
  171. کوهدشت
    سلام ایا نام کاربری edumanager  است با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام ترکیب کاربری به اینصورته
      کاربری:
      edu-manager-12345
      رمز:
      کد ملی مدیر
  172. حسین
    سلام چرا هنگام وارد کردن کد کاربری سنجش تا 11 حرف قبول میکندممنون
    • محمدی نژاد
      سلام نه تا هر عددی میتونید وارد کنید منتها براتون دیده نمیشه یعنی انتهای عدد مخفی میشه
  173. کوهدشت
    سلام ثبت نام دانش اموزان در سناد کی شروع می شود

  174. حسین
    باسلام بنده مدیر مدرسه ام موقعیاچ وان را می زنم  http://h1.iehs.ir/tashkhisبه جای اچ وانhttp://h7.iehs.ir/tashkhis اچ هفت باز میشه الان نزدیک شش روز هرچه تلاش کردم  به چای اچ وان اچ ۴ یا اچ ۸ یا اچ ۷ باز میشود  لطفا به اون مقامات بالا اطلاع رسانی کنید تا مشکل ما هم برطرف شود  با تشکر فراوان
    • محمدی نژاد
      سلام
      آدرس درسته اینطوری تنظیم شده
      چه اصراری دارید که h1 باز بشه؟ همون h4 یا h8 هم درسته
  175. محسن
    سلام درباره نام کاربری توضیح دهید با تشکر ممنون

    • محمدی نژاد
      سلام توضیح خاصی نداره نام کاربری و رمز رو باید از آموزش دریافت کنید
  176. ایذه
    باسلام ممنون از راهنماییتون..چقدر زمان میبره که سایت سنجش کامل بشه؟؟؟
     احتمال داره تا زمان ثبت سناد جدید 98-99 زمان ببره
    • محمدی نژاد
      زمان نمیشه گفت ولی فکر نکنم بیش از چند روز بشه
      ثبت نام سناد سال جدید هم باید از بیستم شروع میشد ولی هنوز نشده

  177. ایذه
    با سلام این دانش آموز برا سال قبل سنجش شده فقط تاییدیه دانش آموز از سال قبل رو میخوام چاپ کنم باز نمیشه...اما فک کنم منظور شما اینه که دوباره باید ثبت نام بشه درسته>؟
    اما من تاییدیه سال قبل رو میخوام...
    در کل چرا سایت سنجش باز نمیشه؟؟؟؟
    با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام،‌ نه نیازی به ثبت نام دوباره نیست
      سایت سنجش در حال آماده سازی برای سال جدید هست شاید مشکل از اینه ...صبر کنید درست میشه
      اگر هم خواستید رمزتون رو همراه کدملی دانش آموز بفرستید بررسی کنم
  178. ایذه
    سلام با کد و رمز وارد سلیت سنجش میشیم اما کدملی دانش آموز سال قبل رو که میزنیم اطلاعاتش بالا نمیاد..میشه لطفا توضیح بدین؟؟؟
    • محمدی نژاد
      سلام احتمال زیاد ابتدا باید در سایت سناد ثبت نام کنید بعد
      ولی چون هنوز ثبت نام سناد برای سال جدید شروع نشده نمی توان بررسی کرد
  179. سید رضا
    با سلام
    چرا دو روزه با توجه به ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد نمی توان در سایت نوبت گیری نوبت گرفت .
    • محمدی نژاد
      سلام هنوز ثبت نام سناد شروع نشده شما چطوری ثبت نام کردید؟
      احتمال میدم برای سال 97-98 ثبت زدید
  180. حسن
    سلام نام کار بری چیست با تشکر 
    • محمدی نژاد
      نام کاربری رو باید از کارشناس آموزش بگیرید
      عموما به این صورت می باشد
      کاربری:
      edu-manager-12345
      رمز:
      کد ملی مدیر
  181. رضا
    سلام درباره نام کاربری و رمز ورود توضیح دهید رمز دریافت کردم
    • محمدی نژاد
      چه توضیحی؟
      با همین رمز وارد سایت بشید منتها برای ثبت نام و دریافت نوبت برای سنجش ابتدا باید دانش آموز را در سامانه سناد ثبت نمایید و سپس به این سایت مراجعه کنید
  182. ظهراب
    سلام با مشخصات سال گذشته وارد میشم موفق نمیشم راهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
      سلام
      احتمال زیاد رمزهای منطقه تون تغییر کرده از کارشناس اداره رمز جدید دریافت کنید
  183. زهرا خلخال
    زهرا خلخال ۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۰
    سلام
    برای گرفتن نتیجه سنجش بدو ورود به دبستان رمز عبورمو که می زنم پیامی میادکه کاربری بااین مشخصات وجود ندارد درحالیکه چندروز پیش تونستم نتیجه سنجش چندنفرروبگیرم اماالان کاربریم خطامیده.علت چی هست
    ممنون
    • محمدی نژاد
      میتونه علتش میتونه  مشکل خود سایت و یا تغییر رمز کاربران منطقه شما برای سال جدید باشه..
  184. محمد
    مدرسه گفته بیایم ثبت نام کنیم برای نواموزان . ولی این سامانه که کد کاربری می خواد که ما نداریم ؟ ظاهراً این کد رو مدیران مدارس دارند . 
  185. جان افزا
    سایت سنجش تخصصی بچه های پیش دبستانی باز نمیشه
  186. آزاذ
    با سلام سایت یا نرم افزار مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان چیست؟
    • محمدی نژاد
      این امکان در سایت سناد است که دسترسی آن فقط برای کارشناس فناوری اداره می باشد
  187. m
    سلام
    برای ورود رمز عبور رو باید کدملی بزنیم یا چیز دیگه؟
    کذملی میزنم قبول نمیکنه
  188. بنفشه
    سلام
    چرا سایت میزنه کاربری بااین مشخصات وجود نداره تازه کد گرفتم از حروف کوچک وبزرگ هردو استفاده کردم ولی باز نشد لطفا راهنمایی کنید
  189. وقر
    سلام. چرا سایت میزنه کاربری با این مشخصات وجود ندارد؟ من برا سنجش دانش آموزان پیش دبستانی تازه کد گرفتم ولی نتونستم وارد بشم. لطفا راهنمایی کنید

  190. علی
    سلام خسته نباشید 
    چرا هنگام  ثبت نوبت دهی سنجش با پیغام شناسه و کد ملی یکسان نمیباشد مواجه میشوم در صورتی که همه اطلاعات دانش آموز توسط سایت سجش از سناد دریافت و مشاهده میشود مشکل چیست ؟؟؟؟؟؟؟
  191. مدیر
    سلام سامانه امروز می زنه وقتش به اتمام رسیده تکلیف چیه ؟کی باز می شه؟
  192. مدیر
    اگر هر سه رشته الف شده باشی چه کنی
  193. مدیر
    سلام.دانش آموزانی که اطلاعات پدرومادرشون که پیش دبستانی روگذروندن شناسایی نمیشه رو چطورثبت نام کنیم؟
    • محمدی نژاد
      از منوی ثبت نام اطاعات والدین اول اقدام به ثبت کد ملی و مشخصات بکنید بعد به قسمت اطلاعات دانش آموز مراجعه کنید
  194. s
    سلام رمز رو باید از کجا گرفت یه رمز نوعی لطف می کنید بگید اخه شک دارم ک هست یا نه
  195. ابوالفضل
    سلام دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را  نگذارنده چگونه می تواند در نوبت گیری سنجش اقدام نمایند
  196. هوری
    دانش آموزان که پیش دبستانی گذرانده چرا با دادن کدملی درسامانه سناد مشخصات یافت نشد نشان می دهد  چاره کار چیست
  197. مرتضی
    باسلام در ثبتنام جهشی کلا مشکل هست هنوز نتوانستیم اقدام بکنیم
    • محمدی نژاد
      سلام .متاسفانه رفع مشکل سامانه ها دست منطقه نیست.
  198. رضا
    سلام عکس اسکن شده رو باید در کجا ی فرم قرار داد ؟ممنونم
    • محمدی نژاد
      امسال در سایت محلی برای بارگذاری عکس در نظر گرفته نشده. روی فرم بچسبانید.
  199. محمد
    سلام کجا باید عکس اسکن شده رو وارد کرد ؟فعال نیست
  200. محمدی
    چرا سنجش رو باز نمی کنه

  201. زهرا
    ثبت نام درسناد وبعد نوبت سنجش دهی کار دوبل ومضاعفی شده است که با مشکلاتی روبرو گردیده ازجمله این که تعداد کمی از دانش اموزان امسال در پیش دبستانی های رسمی ثبت نام نموده اند مشخصاتشان درسنادسال قبل ثبت شده ودوم این که تعدادی از دانش آموزان که مشخصاتشان راوارد سناد نموده ایم موقع نوبت گیری سنجش متنی مبنی براین که مشخصات دانش آموزدرسنادیافت نشد می آید . شمارا به خدا به جای این که کارها را آسانتر نمایید چرا هرسال مشکلی را اضافه می نمایید.
    • محمدی نژاد
      راهنمای کاملی از نحوه نوبت گیری در سایت کلیک قرار گرفته که میتونید مطالعه کنید.در ضمن همانطور که مطلعید این سامانه ها و برنامه ها وزارتی است که انشاا... در سال های آتی مشکلات کمتر خواهد بود.
  202. علی امینی
    سلام آیا  سایت نوبت دهی باز شده است ؟چون هرچه جستجو می زنیم فقط در حال جستجو است لطفا راهنمایی کنید
  203. محمد فر
    سایت سنجش بعد از نوبت دهی پرینت نمی گیرد  رسیدگی کنید 
  204. نصوحی
    سلام.ساعت 9:5 دقیقه صبح یکشنبه.هنوز سایت سنجش باز نشده
  205. محمدی
    باسلام سایت نوبت دهی سنجش غیرفعال است لطفا رسیدگی کنید