سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ ۰۱:۲۴
نويسنده : محمدی نژاد

دوره ضمن‌خدمت «هوشمندسازی مدارس مرحله مقدماتی »

اطلاعیه ها




قابل توجه فراگیران محترم تمامی دوره ها؛

🔴طبق آخرین استعلام از رایا درس

🔴دانلود فیلم ها در ارزشیابی دوره ها  تاثیری ندارد.

🔴 شرکت  فرهنگیان در  دوره های آموزشی ضمن‌خدمت کاملا رایگان است و گواهی ضمن‌خدمت دانش‌افزایی  به کسانی تعلق می گیرد که علاوه بر قبولی در آزمون نهایی، حداقل 12 نمره را در طول دوره که شامل شرکت در پرسش و پاسخ و انجام تکالیف است، را کسب کنند.






در مرحله دوم  این دوره آموزش ضمن‌خدمت که به مدت 40 ساعت برگزار می‌شود، حدود 139 هزار فرهنگی شرکت می‌کنند. این تعداد از فرهنگیان اوایل دی ماه در سایت وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند.
این دوره ضمن‌خدمت به منظور آشنایی فرهنگیان با مفاهیمی همچون مراحل اجرایی مدرسه هوشمند، آشنایی به مدل‌ها، اجرا و ساختار مدارس هوشمند، بازآموزی مهارت‌های هفتگانه ICDL، معرفی و آموزش نحوه استفاده از تجهیزات و سخت‌افزار مورد نیاز مدارس هوشمند، آشنایی با تدوین طرح درس الکترونیک، آشنایی با سامانه‌های مدیریت محتوا و آموزش الکترونیکی، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و آزمایشگاه‌های مجازی و شبیه‌سازهای آموزشی برگزار می‌شود.
این آموزش‌ طی 5 هفته در اختیار ثبت‌نام‌گنندکان قرار می‌گیرد و در دوره محتوای آموزشی، پرسش و پاسخ، تکلیف، آزمون‌های درون دوره و آزمون هفتگی قرار دارد. آزمون نهایی این دوره نیز اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین و در 20 دقیقه برگزار می‌شود.
شرکت فرهنگیان در این دوره آموزشی ضمن‌خدمت کاملا رایگان است و گواهی ضمن‌خدمت نوع اول  ۴۰ ساعته به کسانی تعلق می گیرد که علاوه بر قبولی در آزمون نهایی، حداقل ۱۲ نمره را در طول دوره که شامل دانلود محتوا، حضور در دوره، بحث و تبادل نظر و انجام تکالیف است، را کسب کنند.
شرکت کنندگان در روز 6 بهمن با ورود به سامانه LTMS.medu.ir و ورود به کلاس از قسمت محتوا می‌توانند دوره خود را شروع کنند.

معاونت برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی



آموزش نحوه شرکت در دوره




اطلاعیه 29 دی 95


♨️اطلاعیه
به اطلاع می رساند :
🔵دوره ضمن‌خدمت «هوشمندسازی مدارس مرحله مقدماتی » ویژه کارکنان آموزش و پرورش از اول بهمن ماه آغاز می‌شود .
در مرحله دوم  این دوره آموزش ضمن‌خدمت که به مدت 40 ساعت برگزار می‌شود، حدود 139 هزار فرهنگی شرکت می‌کنند. این تعداد از فرهنگیان اوایل دی ماه در سایت وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند.
این دوره ضمن‌خدمت به منظور آشنایی فرهنگیان با مفاهیمی همچون مراحل اجرایی مدرسه هوشمند، آشنایی به مدل‌ها، اجرا و ساختار مدارس هوشمند، بازآموزی مهارت‌های هفتگانه ICDL، معرفی و آموزش نحوه استفاده از تجهیزات و سخت‌افزار مورد نیاز مدارس هوشمند، آشنایی با تدوین طرح درس الکترونیک، آشنایی با سامانه‌های مدیریت محتوا و آموزش الکترونیکی، نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و آزمایشگاه‌های مجازی و شبیه‌سازهای آموزشی برگزار می‌شود.
این آموزش‌ طی 5 هفته در اختیار ثبت‌نام‌گنندکان قرار می‌گیرد و در دوره محتوای آموزشی، پرسش و پاسخ، تکلیف، آزمون‌های درون دوره و آزمون هفتگی قرار دارد. آزمون نهایی این دوره نیز اسفند ماه سال جاری به صورت آنلاین و در 20 دقیقه برگزار می‌شود.
شرکت فرهنگیان در این دوره آموزشی ضمن‌خدمت کاملا رایگان است و گواهی ضمن‌خدمت نوع اول  ۴۰ ساعته به کسانی تعلق می گیرد که علاوه بر قبولی در آزمون نهایی، حداقل ۱۲ نمره را در طول دوره که شامل دانلود محتوا، حضور در دوره، بحث و تبادل نظر و انجام تکالیف است، را کسب کنند.
شرکت کنندگان در روز اول بهمن با ورود به سامانه LTMS.medu.ir و ورود به کلاس از قسمت محتوا می‌توانند دوره خود را شروع کنند.

معاونت برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی



اطلاعیه 20  دی
✅✅ فراگیران محترم دوره هوشمندسازی(افرادی که توسط اداره ثبت نام شده اند)

بنابه تقاضای فراگیران ✳️ آزمون تکرار پایانی(مجاز برای تمامی فراگیران) روز جمعه 24 دی ساعت 7-10 صبح برگزار خواهد شد.





 اطلاعیه 15آذر 95

🔴اطلاعیه #ضمن_خدمت

💥کلیه همکاران
💠دوره آموزشی راهبری هوشمند سازی مدارس - مرحله مقدماتی (۹۲۰۰۲۵۶۶)

⁉️ متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی از طرف وزارت به کارشناسان اداری در مورد فعال شدن این دوره  اشتباهاتی در فضای مجازی از طرف برخی همکاران در باره نوع برگزاری و منابع گفته می شود که لازم دیدم نکات زیر را اطلاع رسانی کنم

1⃣ نوع برگزاری :به شیوه الکترونیکی  می باشد(اولین بار)
توجه کنید که این دوره برای همه همکاران مجاز است ولی در این مرحله به صورت سهمیه برای هر استان در نظر گرفته شده است

2⃣  ثبت نام فقط از طریق سایت رسمی ضمن خدمت www.ltms.medu.ir ✅
 هم اکنون می توانید ثبت نام کنید(اگر سهمیه پر نشده باشد)

3⃣ تاریخ آزمون:
با توجه به شیوه الکترونیکی بودن این دوره ، در چندین مرحله آزمون برگزار خواهد شد و همکار باید در کلاس های مجازی (که به صورت فیلم هست)  حضور فعال داشته و در آزمون های میانی نیز شرکت کند که در خود سایت اعلام می شود

4⃣ محتوای دوره:
فعلا فعال نیست ولی در صورت فعال شدن می توانید در LTMS از قسمت
دوره های ثبت نام شده » کلیک بر روی ورود به کلاس » انتخاب گزینه "اتصال به محتوای دوره "
در کلاس ها شرکت کنید
هنوزاتصال به محتوا فعال نیست (تا زمان تایپ این اطلاعیه)


 "با تشکر محمدی نژاد"
"کیلیک مدرسه"


با توجه به تکمیل شدن سمیه ثبت نامی برخی از استان ها  در دوره هوشمند سازی لازم به ذکر است که مشکلی در مورد تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام وجود ندارد و این دوره در مراحل بعد برای همکارن باز مانده اجرا خواهد شد
منتظر باشید





..................................................
برای آشنایی با نحوه شرکت در دوره روی لینک زیر کلیک کنید
نحوه شرکت در دوره هایی که به صورت الکترونیکی برگزار می شود



مطالب مرتبط:

دانلود 700 نمونه سوال دوره هوشمند سازی مقدماتی(سوالات 19و21بهمن اضافه شد)

-------------------------------------------------------------------------------








تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۸۵)

  1. سینا
    چه پرسشی مطرح کنیم که باب میلشون باشه ؟ ده ها پرسش گذاشتم همه قرمزن ؟
  2. سینا
    مشاغل تخصصی در آموزش وپرورش هم وجود دارد ؟ اگه بعله شامل چه پست هایی میشه ؟ 
  3. احسان
    زمان واریز حقوق اسفند چه زمانی است ؟ آیا نرم افزار محاسبه حکم 96 می ذارین ؟ممنون
  4. سینا
    پرسش هایم با علامت قرمز نمایش داده شده ؟ نشانه ی چیست ؟ نمره منفی داره؟
    • محمدی نژاد
      بهتره بگید امتیاز منفی داره
      ممکنه از اون 4نمره که مربوط به فعالیت در دوره است کم کنن
  5. ابتدایی
    خلاصه های نوشته شده در برنامه اصلا کامل و جامع نیست و خیلی از سوالات رو در برنمیگیره. 
  6. سینا
    پرسش هایم در قسمت پرسش های من ثبت شده . حالا پرسش های من کی ارزیابی میشه ؟ 
  7. همکار
    سلام. ممنون بابت اطلاع رسانی 
  8. احسان
    میشه سوالات آزمون دوم رو در اینجا قراربدین ؟ این لطفو بکنین 
  9. لیلا
    سلام
    امتحان کردم باز نشد.می نویسه بی اعتبار است
    این مشکل کلی هست؟
    • محمدی نژاد
      بعله یکم باید صبور باشید اختلال داره ولی بعد از چند بار حل میشه
  10. حمید
    با سلام. از ساعت 4 عصر هر چه تلاش میکنم وارد سایت رایادرس نمی شوم و خطای سرور می دهد. هنوز درست نشده است. چکار باید کرد؟
    • محمدی نژاد
      صبر کنید و تکرار کنید
      اگر از فیلتر شکن استفاده می کنید آن را قطع کنید
  11. Leila
    با سلام
    آیاسایت ضمن خدمت دچار مشکل شده است؟نمی توانم وارد کلاس درس و آزمون دوره شون
  12. زلفعلی
    متاسفانه با رد کردن دسترسی به مخاطبان امکان خرید نیست لطفا این دسترسی رو از برنامه حذف کنید
    ممنون این هم اسکرین شاتها 
    http://s8.picofile.com/file/8286464184/photo_2017_02_15_13_53_31.jpg
    http://s8.picofile.com/file/8286464200/photo_2017_02_15_13_53_40.jpg
    مورد دیگه این هست  برنامه رو تو مارکتها بزارید تا با اپدیت یه بخش از اول دانلود نکنیم
    • محمدی نژاد
      در مورد برنامه به دلیل استفاده از کدهای اطلاع رسانی در مورد بروزآوری برنامه می باشد که به اشتباه آندروید های بالای6 آن را خطا تشخیص می دهد
      در مورد مارکت ها عرض کنم که فرقی نمیکنه درهمه آپدیت ها برنامه از اول دانلود می شود
  13. زلفعلی
    سلام چرا تو برنامه اندروید اجاره دسترسی به شماره  مخاطبان رو می خواد مشکوک نیست؟؟
    • محمدی نژاد
      به احتمال زیاد آندروید شما 6به بالا است در این نسخه جدید آندروید کمی سختگیری بیشتر شده نیازی به دسترسی به مخاطبان لازم نیست و ما در این مورد اطمینان می دهیم
  14. همکار
    ممنون . درسته 
    من دقت نکرده بودم 
  15. همکار
    ممنون از پاسخگویتون
    و اینکه چرا سوالات هفته دوم از مطالب هفته چهارم هم هست مثل swish max ؟
  16. همکار
    وقتی سوال میپرسه خیر رو بزنیم که کلمه ی مورد نظر رو به رنگ قرمز نمیاره تا زود پیدا شه
    • محمدی نژاد
      نه به رنگ قرمز میکنه فرقش با گزینه بعله اینه که توی بعله تا جایی که میتونه خلاصه میکنه و زوم میکنه روی خود سوال ولی وقتی نه رو بزنید کل پاراگراف رو نشون میده و علامت قرمز هم روی قسمت حساس نشون میده
  17. همکار
    سلام آقای محمدی کسی که در سه آزمون گذشته موفق شد درسه ازمون بالای 60درصد نمره بگیرد.وامروز 26بهمن درازمون 20درصد اورده ایا موفق شده یانه وایادرچند ازمون دیگر باید شرکت کند.باتشکر.
    • محمدی نژاد
      سلام آزمون ها کلا 4 تا است ولی هر آزمون 4بار تکرار میشه پس شما در سه آزمون که شرکت کردید به معنای یک آزمون است آزمون اول
      و باید در آزمون های بعدی هم حداقل یک بار بالای 60 بگیرید حالا تکرار ها را شرکت کنید نکنید فرقی ندارد والی شرکت در تکرار ها باعث تاثیر مثبت است
  18. همکار
    سلام . 
    چرا در نرم افزار موقع جستجو وقتی قسمتی رو میاره مطالب داخلش سفید میاد و هیچ مطلبی نیست؟
    مطالب مربوط به آزمون دوم خیلی کمه
    • محمدی نژاد
      وقتی سفید میا دوباره جست و جو رو بزنید و وقتی ازتون سوال میپرسه گزینه خیر رو بزنید درست میشه
  19. معصومه
    سلام آگه تمام دوره رو قبول بشیم و فقط ی دوره قبول نشیم چطور محاسبه میشه نمره قبولی میگیریم یا نه
    • محمدی نژاد
      طبق گفته های مسئولین نه باید در هر آزمون بالای 60بگیرید
  20. جمال
    سلام
    از کجا میشه برنامه هایی مثل Proshow و ... که تو فیلم ها معرفی شده رو دانلود کنیم؟
    • محمدی نژاد
      داخل خود رایا درس هست و البته ما هم در سایت به زودی قرار خواهیم داد
  21. احسان
    برای عضویت در تلگرامتون میشه بگین چه کنیم ؟
  22. سینا
    نمونه سوالات آزمون دوم خیلی کمن ؟ چیز جدیدی نیست ؟
    • محمدی نژاد
      نمونه سوال سری دوم اضافه شد ....البته داخل آزمونهای کلی هم هست ولی باید جدا بشه
  23. محمدرضا نبی
    محمدرضا نبی ۲۵ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۹
    سلام
    آیا زمان آزمون شماره1 و2 هوشمند سازی به پایان رسیده؟در صورت مثبت بودن پاسختان،فرصت دیگری برای افرادی که موفق به آزمون نشده اند،داده خواهد شد؟
    با سپاس
    • محمدی نژاد
      آزمون 1 به پایان رسیده ولی آزمون 2 هنوز شروع نشده
      برای آزمون 1 هم به احتمال خیلی زیاد بعله در پایان دوره فرصت دوباره داده خواهدشد
  24. ...
    سلام . خسته نباشید . 
    آیا کسانی که در آزمون ۱۰۰ رو کسب کرده اند باز هم نیازه که در تکرار آزمون ها شرکت کنند؟ آیا امتیازی یا تاثیر مثبتی دارد؟
    • محمدی نژاد
      هر فرد اگر در هر 4تا آزمون یک بار شرکت کند و نمره قبولی بگیرد نیازی به تکرار نیست ولی اگر شرکت کند تاثیر مثبت داره
  25. سینا
    دوبار دانلود کردم . چگونه عضو تلگرامتون بشم ؟ فکر کردم خودتون پیام میدین؟رسید پرداختی ها رو ندارم اما قبل دانلود شماره رو دادم 
  26. دانشور
    سلام ببخشیدبرای آزمون اول خیلی زحمت کشیدم حتی نرم افزاروسوالات لینک بالاروخریداری کردم وخوندم متاسفانه به دلایلی که قبلاگفتم فرصت روازدست دادم هیچ راهی برای بازکردن دوباره امتحان نیست؟
    • محمدی نژاد
      سلام بهش فکر نکنید به آزمون های بعدی سعی کنید مثل اولی نشه در پایان به احتمال زیاد بتونید آزمون اول رو امتحان بدید
  27. سینا
    نمونه سوالات به صورت پی دی افه ؟
    • محمدی نژاد
      بعله
      اگر ووردش رو بخواهید باید از تلگرام پیام بدید
  28. سینا
    چرا دانلود نمیشه ؟ رایگانه ؟
  29. ...
    ممنون از پاسختان 
    سوال دیگه اینکه تعداد آزمون هارو شما نوشتید ۴ آزمون که هر کدوم ۳ نمره داره و جمعا میشه ۱۲ و آزمون پایانی با نمره ۶ 
    ولی در تصویر دیگه که بالا هست (رنگ آبی ) تعداد آزمون ها ۳ آزمون هست که با آزمون پایانی میشه ۴ تا آزمون . 
    ممنون میشم بگید کدوم درسته 
    • محمدی نژاد
      این بر اساس گروه قبلی نوشته شده است
      گروه جدید که شما باشید فرق کرده که اصلاح شد
  30. ...
    سلام . خسته نباشید 
    ببخشید آزمون نهایی از کل مطالب جلسات هست؟  
    و اینکه تعداد سوالات و زمان در آزمون نهایی رو ممنون میشم بگید
    تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام
      آزمون نهایی از جلسات 7.8.9.10 می باشد
      تعدادش هم هنوز مشخص نیست ولی بیش از 15تا نمیشه
  31. محمد
    باسلام من از طریق ضمن خدمت ثبت نام نکردم از سایت رایا درس ثبت نام کردم الان هرچه میخوام وارد شم میگه رمز اشتباهه.لطفا راهنمایی بفرمایید چون فقط یک ساعت تا امتحان وقت هستش
    • محمدی نژاد
      سلام
      باید از ltms وارد بشید از قسمت دوره های ثبت نام شده
  32. ازاده
    ببخشید من بالاترین نمرم تو ازمون اول۸۰هست نمره میگیرم یا رد شدم؟
  33. محمدی
    سلام آزمون نهایی چه تاریخی برگزار میشود؟

  34. سیفی
    سلام آزمون اول هوشمندسازی رو 90 گرفتم این آزمون چند نمره داره؟
  35. خاکپور
    سلام ببخشیدضمن خدمت سوره صف هنوزبرای من ثبت نشده است.
    • محمدی نژاد
      سلام
      احتمالا مشخصاتتون درست ثبت نکردید مخصوصا کد پرسنلی
  36. مریم هدایت
    مریم هدایت ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۴۰
    سلام عذر میخوام اگه امکانش هست جواب سوال منو زودتر بدین تا بتونم در ازمون تکراری فردا شرکت کنم
  37. جهانبخش حشمتی
    جهانبخش حشمتی ۲۳ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۲۲
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من برای دوره هوشمند سازی ثبت نام کردم قبلا محتوای دوره برام فعال بود
    الان فعال نیست باید چیکار کنم؟
    پاسخ محمدی نژاد:
    سلام
    به احتمال زیاد توسط اداره ثبت نام شده اید که در اینصورت جزو گروه اول بودید و زمان شما تمام شده در غیر اینصورت کد پرسنلی بدید تا بررسی شود

    کد پرسنلی که فرمودی   ********
    • محمدی نژاد
      متاسفانه حدسم درست بود
      شما جز گروه قبلی بوده اید باید صبر کنید ببینیم در اینده فرصتی برای شما خواهد بود یا نه
  38. جهانبخش حشمتی
    جهانبخش حشمتی ۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۲۶
    سلاممن برای دوره هوشمند سازی ثبت نام کردم قبلا محتوای دوره برام فعال بود
    الان فعال نیست باید چیکار کنم؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      به احتمال زیاد توسط اداره ثبت نام شده اید که در اینصورت جزو گروه اول بودید و زمان شما تمام شده در غیر اینصورت کد پرسنلی بدید تا بررسی شود
  39. آزاده
    آقای محمدی من الان دارم امتحان میدم فیلم دانلود میکنم.منظورم از فرم ثبت نام اون کد پرسنلی و ورود است که برای من یه لحظه میاد ولی خودش میره و وارد سامانه میشم.سوال دیشبم این بود که چرا همکارام تکمیل اطلاعات داشتن ولی من نداشتم.
    • محمدی نژاد
      سوال قبلیتون رو مبهم فرموده بودید با این توضیحات جدیدتون دوره شما مشکلی نداره
      از ltms وارد بشید همه چی درسته
      اینکه تکمیل اطلاعات داشتین یا نه مهم نیست و مشکلی در دوره ایجاد نمیکنه و مطلبی هم که در کانال های بی پدر و مار! پخش شده بود شایعه است
  40. همکار
    سلام خوبید؟
    من قبلا شنیده بودم ضمن خدمت هت بعد 1000 ساعت دیگه کاربرد نداره.
    ولی الان انگار برا رتبه بندی مهم شده. من 1004 ساعت دارم با 9 سال سابقه.
    لازمه باز تلاش کنم برا جمع کردنش؟
    • محمدی نژاد
      برای همه همکاران عرض میکنم
      نه باید برای ضمن خدمت بیش از حد حساس بود و نه بیش از حد بی اهمیت دانست
      اینکه بعد 1000 ساعت کاربرد نداره اشتباهه چون مثلا شما که 9سال دارید برای گرفتن طبقه و گروه نیاز به ضمن خدمت از تاریخ حکم قبلیتون دارید
      رتبه بندی هم که گفتید نمیدونم به شایعات اهمیت ندید اگر بخش نامه رسمی باشه در همین سایت اعلام میکنم
  41. آزاده
    سلام خسته نباشید ببخشید من از همون اول برای ورود به رایا درس اصلا فرم ثبت نامی برام نیومد ولی همکارام همه فرم داشتن چجوریه؟یعنی برام ضمن خدمت حساب نمیشه؟؟؟
    • محمدی نژاد
      از ltms وارد بشید همه چی درسته
      اینکه تکمیل اطلاعات داشتین یا نه مهم نیست و مشکلی در دوره ایجاد نمیکنه و مطلبی هم که در کانال های بی پدر و مار! پخش شده بود شایعه است
  42. احسان
    ازگذاشتن پاسخها بسیار ممنون داداش.
  43. پیام
    سلام. بخش پرسش سوال رایادرس خیلی مزخرف است. همه ی سوالات را قرمز می کنند چون احتمالا وقت پاسخگویی ندارند.
    تاکنون هیچ سوال تکراری را مطرح نکردم اما امتیاز منفی داد. شما می دانید میزان امتیاز منفی چقدر است؟
  44. همکار
    سلام آقای محمدی نژاد 
    خیلی از دوره های برون سازمانی هنوز تو سوابق ثیت نشده. خیلی وقت پیش به اداره داده شده ولی تیک درج در سوابق زده نشده بغلش. اگه امکانش هست تاییدشون کنید

    • محمدی نژاد
      سلام
      اگر منظورتون تیک اول هست که چشم ولی اگر تیک دوم منظورتونه باید توسط وزارت زده بشه
  45. ahmadi
    با توجه به اطلاعیه سامانه ltms  مبنی بر ثبت دوره ها تا 19 اسفند ، آیا دوره هایی که به صورت الکترونیکی اجرا شده و به پایان هم رسیده است تا نوزدهم در سامانه ثبت می شوند یا نه؟ با توجه به اینکه این دوره ها توسط وزارتخانه اجرا شده است.
    • محمدی نژاد
      این اطلاعیه مربوط به کارشناسان ضمن خدمت ادارات می باشد و منظور چیز دیگری است
  46. ع-ر
    سلام خسته نباشید میخواهم امتحان بدهم سایت ضمن خدمت باز نمی شود اگر تاساعت 12شب بازنشود چه کاربایدکرد لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
  47. همکار
    یلام
    من الان میخوام امتحان بدم ولی نمیدونم از کجا وارد آزمون بشم. میشه راهنمایی کنید
  48. مریم
    باعرض سلام وخسته نباشیدوتشکرکه ماروازسردرگمی درمیارید. من فیلم هاونرم افزار روخریداری کردم وخیلی استفاده کردم ممنون . می خواستم بدونم منظورازانجام تکلیف چیه؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      ممنون شما لطف دارید
      تکلیف در سامانه رایادرس برای بعضی دوره ها گذاشته میشه و شرکت کنندگان باید جواب بدن
      ولی برای دوره هوشمند سازی فعلا تکلیفی وجود ندارد
  49. سینا
    زمان آزمون های میانی چند دقیقه است ؟ 7 دقیقه ؟
  50. فروغی
    با احترام
    لطفا دروه هوشمندسازی را برای فرهنگیانی که توسط ادارات ثبت نام شده اند و از دوره جامانده اند مجددا برگزار فرمایید   با تشکر
  51. جمال
    با سلام 
    من قبلا فیلم های هوشمند سازی مدارس رو از شما خریداری کردم . آیا دانلود دوباره آنها از سایت رایادرس لازم است ؟ چون گفتن دانلود محتوا امتیاز محسوب میشه .
    ممنونم
    • محمدی نژاد
      نه لازم نیست دانلود محتوی امتیاز محسوب نمیشه ولی شرکت در پرسخ و پاسخ و تکالیف امتیاز داره
  52. هانیه
    سلام. من معاون فناوری هستم و توسط اداره ثبت نام شده بودم. ولی به علت عدم اطلاع رسانی اداره ، الان نمی تونم وارد بشم و از دوره جا موندم. باید چه کار کنم؟ ایا این دوره برای افرادی مثل من دوباره فعال میشه؟
  53. ندا
    سلام . روزی که من وارد صفحه ضمن خدمت هوشمند سازی شدم فرم ثبت نامی نبود / الن تو کانال ضمن خدمت فرهنگیان زده باید اسمت بالای صفحه رایادر باشه وگرنه گواهی صادر نمشه .استفاده از زبانه خروج هم بدون کد ومز فایده نداره . این موضوع صحت داره،، چه کارکنم،
    • محمدی نژاد
      وارد  ltms شویذ اگر در دوره های ثبت نام شده اسم هوشمند سازی بود کافیه
      از اونجا محتوی دوره رو بزنید وارد رایا درس شوید
      به حواشی هم گوش ندهید اگر خبری بود در همین صفحه اطلاع خواهیم داد
  54. فرهنگی
    فرهنگیانی که توسط ادارت ثبت نام شده اند به علت عدم اطلاع رسانی از شرکت در دوره باز مانده اند در صورتی که این افراد به تشخیص ادارات ضرورت بیشتری برای سپری کردن این دوره داشته اند . خواهشمندم جهت عدم تضییع حقوق این فرهنگیان دوره مجددا برگزار گردد و اطلاع رسانی مطوبی صورت پذیرد
    • محمدی نژاد
      جای نگرانی نیست این دوره برای همه فرهنگیان اجرا خواهد شد
  55. همکار
    سلام.  وقت بخیر 
    در دوره هوشمند سازی آیا قسمت پرسش و پاسخ هنوز فعال نشده ؟
  56. صدیقه جعفری
    صدیقه جعفری ۰۸ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۳
    سلام برای من اداره مرحله اول ثبت نام کرد اصلا  به ما اعلام نکرد من ثبت نام شدیم به همین خاطر دیر متوجه شدم نتونستم در مرحله اول امتحان بدهم ولی الان نمی تونم به محتوای الکترونیکی دسترسی پیدا کنم   هرچند وارد سایت رایادرس همه نمی تونم بشم متشکرم کن راهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
      باید صبر کنید شاید در انتهای این گروه برای بازمانده از آزمونه ها ی گروه قبلی هم فرصت آزمون بدهند  البته شاید

  57. حسین
    سلام  ممنون از پاسخگوییتون. خواستم بدونم این گروه که ثبت نام کرده بودن که الان امتحانشون بپایان رسیده ؟
    • محمدی نژاد
      افرادی که توسط اداره ثبت نام شده بودن به پایان رسیده
      افرادی که در آذرماه خودشون ثبت نام کرده اند الان حال اجرا است
  58. سما
    سلام من ازروزثبت نام تقریبا هر هفته به کلاس سر زدم اما فعال نبود ! متاسفانه الان متوجه شدم کلاس روزششم فعال بوده که وارد شدم تما باز هم بازنشد! به رایا درس رفتم پیام میده نام کاربریا رمزتونواشتباه میزنید! حالا چیکاربایست کرد؟
    • محمدی نژاد
      با شماره های زیر تماس بگیرید(البته فکر نکنم به نتیجه ای برسید)

      تلفن: 02166120121 (20 خط)

      ساعات پاسخ‌گویی تلفنی ۸‌:۳۰ الی ۱۶:۳۰

      ایمیل: support@rayadars.com



      و یا شماره پرسنلی بدید بررسی کنم

  59. زهرا
    سلام
    من دردوره ثبت نام کرده ام اما نمیدونستم ۶ بهمن آزمون دارم . حالا تکلیف من چی میشه؟

    • محمدی نژاد
      تنها 6 بهمن نبود از دوماه پیش فعال شده بود و چهارتا آزمون بود آخرین 6بهمن بود
      باید صبر کنید شاید در انتهای این گروه برای بازمانده از آزمونه ها ی گروه قبلی هم فرصت آزمون بدهند
  60. شهلا
    سلام من برای دوره مقدماتی شرکت کردم ثبت نام شدم ولی وقتی به صفحه محتوا میرم چیزی فعال نمیشه نمیتونم از سایت ضمن خدمت به رایا درس وارد بشم گزینه ای نیست ..من خودم ثبت نام نکردم از طرف اداره ثبت نام شدم چون وقتی رفتم به سایت دیدم کلاس برام ثبت شده ...چرا گزینه محتوای دوره فعال نیست ...با تشکر از ناحیه ۴ کرج

  61. حشمت
    با سلام
    ببخشید من الان چند روز هست که امکان ورود به سامانه ضمن خدمت را ندارم یعنی بعد از ورود کد پرسنلی امکان ثبت رمز و کد امنیتی را پیدا نمی کنم . و  نمی دونم مشکل از کجاست . قبلا ثبت نام کرده ام
    • محمدی نژاد
      سلام عکس بگیر از صفحه مورد نظر و برام ارسال کنید
  62. مهدی
    بله استاد.تومحتواکه میرم دوتاش فعاله
    • محمدی نژاد
      احتمالا در مرحله دوم هم شما ثبت نام زدید که نیازی نبود
      به هرحال شما الان قبول هستید و نیازی به شرکت دوباره نیست
      در غیر اینصورت کد پرسنلی بدید تا بررسی کنم

  63. 001
    مثلا تو پرسش و پاسخ چی بپرسیم که امتیاز مثبت داشته باشع نه منفی. لطفا راهنمایی کنید
    • محمدی نژاد
      تو پرسش و پاسخ هر چی بپرسی و هر پاسخی به دوستانتون بدید همش تاثیر مثبت هست منفی نداریم
  64. احسان
    ما که فیلما رو نگاه نمی کنیم چی بپرسیم لطفا جزوه ای از کل دوره قرار بدین که در کامپیوتر نصب بشه .
  65. مهدی
    سلام استاد.ضمن عرض خسته نباشید.من یک روزدیگه هم مزاحم تون شدم ولطف کردین جواب هم دادین.فرمودین دودوره هوشمندسازی واسه یک نفرفعال نمیشه.ولی من دوره اول روقبول شدم ودوره دوم هم واسم فعال شده.نه من که چندنفردیگه ازهمکاران هم همینطورن.
  66. سما
    اگه ممکنه فایل پی دی اف به عنوان جزوه ی آزمون در اختیار بذارین . باتشکر 
  67. ب
    آیا باید در همون روز مشخص وارد بشیم یا روزهای بعد هم میشه ؟
    • محمدی نژاد
      برای دوره فرقی نمیکند ولی برای آزمون باید در روز آزمون حضور داشته باشید
  68. نیما
    در یک قسمت گفتین فیلمها پس زمینه باز بذارین ودر قسمتی دیگه گفتین یک کلیک هم کافیه وبعد ببندین ؟ آخرش کدوم درسته ؟ با تشکر 
    • محمدی نژاد
      منظور از باز موندن در پس زمینه سایت رو گفتم نه فیلمها
  69. احمد
    چطوری میتونیم  از حضورمون در قسمت های مختلف دوره مطلع بشیم ؟
    • محمدی نژاد
      قرار بود قسمتی برای گزارش فعالیت باشه که هنوز فعال نشده
  70. اشکان
    آزمون های میانی از چه منبعی است ؟ آیا جزوه ی معتبری دارین برای آزمون ها 
    • محمدی نژاد
      نرم افزار را در گوشی خود نصب کنید جزوه همه جلسات را داخلش قرار داده ایم با امکان جست و جو
  71. احسان
    نمره ی حضور در دوره چگونه تعلق می گیرد؟ با تماشای کامل فیلم ها یا فقط کلیک برنمایش ؟ممنون از شما 
    • محمدی نژاد
      روی دانلود کلیک کن هر از گاهی هم وارد سایت بشوید و در پرسش و پاسخ هن کمی فعال باشید
  72. نیما
    آیا تماشای فیلم ها تا پایان باید صورت گیرد ؟ یا مثلا ده دقیقه ای ببندیمش نمره ی حضور گرفتیم ؟آخه فیلم ها طولانی اند
    • محمدی نژاد
      نه نیازی نیست فیلمها رو ببینید دانلود رو بزنید ولی قطعش کنید
  73. همکار
    سلام علیکم
    سرعت دانلود درست شداااااا. بالاست الان
  74. س
    سلام ببخشید که بااین لحن تواین مکان صحبت میکنم اما اینکه گفتید اخراجتون میکنن یعنی چی آخه؟مگه زمین فوتباله که امتیاز نیاره اخراجش کنن؟
  75. محمد امین
    ببخشید من خیلی استرس دارم چیکار کنم سال اولمه

  76. ابتدایی
    خیلی ممنون . 
    یک سوال دیگه اینکه آزمون در روز مشخص شده و در یه ساعت خاصی هست یا در اون روز هر زمانی بریم میشه آزمون داد؟
    • محمدی نژاد
      شاید کل روز رو اختصاص به آزمون ندن ولی مثل سوره صف نیست احتمالا نصف روز(از12ظهر تا 12شب) و یا کل روز بتونید امتحان بدید
  77. ابتدایی
    سلام . اونایی که محتوا رو از اینجا دانلود کردن آیا شرکت کردن در کلاس ها نیازه یا فقط در روز آزمون بریم کافیه؟
    منظور از شرکت در کلاس ها رو هم میشه بگید
    • محمدی نژاد
      نیازی نیست ولی حداقل بکبار وارد شده و گزینه ثبت نام را بزنید درضمن در قسمت پرسش و پاسخ هم یه سوالی یا جوابی بدهید و اگر گاهی صرفا به سایت برید و روی فیلمها فقط کلیک کنید اخر سر اگر در امتحان نمره تون کم بود از اینجا جبران میشه
  78. علی
    چقدر دانلود ها اینقدر طول میکشه ؟ قسمت نمایش هم باز نمیشه ؟
  79. فریده
    باسلام وخسته نباشید من وارد دوره های ثبت نام شده  میشم ومحتوای دوره را زده باورود به محتوای الکترونیکی کدپرسنلی وبرای ورود کاربر همان کد پرسنلی را میزنم ولی میگه کلمه عبور یا پرسنلی صحیح نیست درحالی که درست میزنم مشکل رالطفا بررسی کنید ممنون
  80. عادل
    درقسمت ثبت نام کارتابل بنده دوره ای برای ثبت نام فعال شده تحت عنوان  ۹۹۵۰۵۷۶۳ :   بررسی ، تحلیل و روش تدریس «الزامات محیط کار ویژه فنی و حرفه ای مشترک رشته ها» پایه دهم و باز آموزی  متاسفانه زمان ثبت نام 15/10/95درج شده که عملا امکان پذیرنیست این مشکل چی جوری حل می شه؟
  81. لواف
    سلام نرم افزارو دانلود کردم اما برای فعال سازی پیغام شروع خرید محصول میدهد لطفا بفرمایید باید چیکار کنم
  82. حسن
    لطفا زمان ثبت نام در دوره هوشمندسازی اطلاع رسانی شود.
  83. رحیم
    سلام 
    پساونایی که ثبت نام نکردن کی امکان ثبت نام هست دور دوم کی هست؟
  84. مریم
    سلام