يكشنبه ۱۲ آبان ۹۸ ۰۹:۴۷
نويسنده : محمدی نژاد

ثبت نام دی ماه

امتحانات سناد

فعال شدن ثبت نام دی ماه ۹۸ برای مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده

این گزینه به منظور دانش آموزان پایه دوازدهم که دارای درس مانده جهت فارغ التحصیلی هستند، ارائه گردیده است

گام اول:
جهت ثبت کلاس برای دروس مانده ی دانش آموزان کاربر مدرسه باید از گزینه
"مدیریت کلاس درس های تابستان و دی ماه" وارد شده و پس از انتخاب سال تحصیلی، نوبت تحصیلی و رشته-پایه دانش آموز با فشردن گزینه جستجو لیست تمامی دروس ارائه می گردد.
جهت ثبت کلاس هر درس تنها کافیست گزینه "ثبت کلاس" انتخاب گردد و با تعریف اسم کلاس و انتخاب گزینه
"غیرحضوری" عملیات ثبت کلاس تکمیل می گردد

گام دوم:
جهت انتخاب درس مانده ی دانش آموز، از منوی موجود در
"ثبت نام و سازماندهی مدرسه" گزینه "انتخاب درس تابستان و دی ماه" انتخاب شده و پس از تعیین سال و نوبت تحصیلی، کد ملی دانش آموز را وارد نموده و با فشردن گزینه جستجو، سطری حاوی اطلاعات دانش آموز به همراه رشته-پایه وی به نمایش در می آید.
با کلیک برروی اسم دانش آموز لیست دروس مشاهده می گردد که با کلیک برروی گزینه
"عملیات" می توان نوع ثبت نام غیرحضوری دانش آموز را انتخاب نمود

گام سوم:
فرآیند ثبت نمره ی دی ماه بزودی در سامانه فعال خواهد شد و اطلاع رسانی های لازم انجام می گردد

.

دانلود راهنما در فایل pdf





جست و جوی مطالب مربوط به ثبت نام دی ماه متوسطه, دوازدهم, دی ماه, سناد,
تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۸)

  1. دانیال_اهواز
    دانیال_اهواز ۰۳ آبان ۰۱ ، ۱۱:۵۴

    سلام استاد برای امتحان دادن در مدرسه بزرگسالان میتونم خودم انتخاب کنم که کدام مدرسه برم 

    مثلا در یک مدرسه شاهد در اهواز بودم میتونم برم ی شهر دیگه مثلا حمیدیه

    • محمدی نژاد
      باید برای ثبت نام به مدرسه حمیدیه مراجعه کنید در این صورت می توانید
  2. محمد

    من که معافیت تحصیلیم تموم شده چیکار کنم میشه برای امتحانات نوبت خرداد بزرگسالان ثبت نام کنم اون وقت باز شامل میشم یا نه لطفا جوابمو بدید

    • محمدی نژاد
      بعد از دی ماه امکان معافیت تحصیلی در هیچ جا وجود ندارد
  3. محمد

    با سلام

    من دو امتحانم مونده بزرگسالان و پشت کنکوری هم هستم برای دی ماه نتونستم ثبت نام‌کنم اگه برای امتحانات خرداد ثبت نام کنم معافیت تحصیلیم بازهم فقط همین سال هست یا ...؟

  4. sia

    آیا هنوز وقت ثبت نام امتحانات دی ماه مانده یا نمیشه ثبت نام کرد؟

  5. علیرضا سمنان
    علیرضا سمنان ۱۳ آذر ۹۸ ، ۰۰:۴۶

    با سلام 

    ثبت نام دی ماه پایه دوازدهم ذروس افتاده آیکن های ان در سناد فعال نیست و ایکنی بنام دی ماه وجود ندارد 

    • محمدی نژاد
      سلام.به دلیل تغییر در فرایند ثبت نام دی ماه،در حال حاضر منو های انتخاب درس دی ماه، مدیریت کلاس های درس دی ماه و ثبت نام دوره دی ماه در سامانه غیر فعال گردیده است 13آذر

  6. رضا

     ثبت نام دیماه از سناد دریافت نمیشه در دانا

  7. صدری

    عرض سلام و ادب خدمت مدیر محترم 

    ثبت نام دی ماه 98 درسناد انجام شد ولی برای گرفتن دفترآمار صفحه تاییدیه و صفحه بستن آمار تکمیل نیست چه باید کرد ؟ صفحه اسامی دانش آموزان مشکلی ندارد .

     

    • محمدی نژاد
      سلام.حق با شماست به شرکت مربوطه اطلاع داده می شود
  8. نجم الدینی از کرمان
    نجم الدینی از کرمان ۱۹ آبان ۹۸ ، ۰۴:۳۵

    باسلام و احترام ،

    پایه دوازده کاردانش دارم که درس اختیاریشون درسامانه سناد نیست چ جوری میتونم این درس ثبت کنم ؟؟ ارسال اطلاعات از سناد به دانا درکاردانش فعال نیست 

    • محمدی نژاد
      ارسال اطلاعات از سناد به دانا در کلیه پایه ها مشکل دارد باید صبر کنید در مورد دروس اختیاری هم مشکل از سناد بود حل شده