نويسنده : محمدی نژاد

پرسش و پاسخ

سوال ها

همکاران محترم  برای ارسال سوال ،انتقاد،پیشنهاد وبحثهای خود و یا پاسخ به سوالهای سایر همکاران به ادامه مطلب بروید





تلگرام



به دلیل ارتباط بین سوال و شهر شما لطفا جلوی اسمتون شهر رو هم بیان کنید ایمیل و سایت ضروری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

سوالات یا نظرات (۲۲۰)

  1. زهراشیروان
    زهراشیروان ۲۲ اسفند ۰۲ ، ۱۷:۱۶

    سلام ایابرگزاری امتحان در۲۳ اسفندمجازاست

  2. تهران

    سلام  یک دبیرستان مجاز هست که امتحانات نوبت اول دی ماه رو بدون هیچ فرجه ای برگزار کند؟

    • محمدی نژاد
      سلام بله
      البته امتحانات دی ماه دبیرستان با هماهنگی اداره انجام می شود و می توانند فاصله ای بین امتحانات قرار ندهند
  3. تهران

    سلام آیا برگزاری امتحانات مستمر دوم در ۳ روز مانده به عید نوروز در دبیرستان مجاز است؟

  4. مشهد

    سلام ببخشید من تو بخش خواندن حمد و سوره ب اشتباه آهنگ ارسال کردم لطفا بگین چه کار کنم پاک بشه 

    مشهد 

     

    لطفا پاسخ بدین چطوری پاکش کنم 

    ممنون 

  5. ایمان از اصفهان
    ایمان از اصفهان ۲۰ مهر ۰۲ ، ۱۵:۲۰

    باسلام اگر اولیا یک دانش آموز در صورتی که مدرسه برای انتقال دانش اموز اولیا آن را برای گرفتن پروند بخوان ولی اولیا دانش اموز برای گرفتن پروند به مدرسه مراجعه نکند چه می شود

    • محمدی نژاد
      سلام اتفاق خاصی نمی افتد اما اگر دانش آموز در مدرسه حضور ندارد برای این دانش آموز ترک تحصیل ثبت خواهد شد
  6. لیلا از اراک
    لیلا از اراک ۱۹ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۳

    سلام وقت بخیر بنده هنرآموز هنرستان تربیت بدنی هستم کلاس ورزشهای هدفی را اجباراً باید خارج از مدرسه و بسیار دورتر برگزار کنیم و در این زمینه رضایت نامه از اولیا میگیریم که در آن کلیه موارد از جمله ساعات کلاسی و روزهای برگزاری و..قید شده چرا که اجباراً بجای هفت و نیم تا دو کلاس در آن مکان از هشت و نیم تا یک برگزار می‌شود ضمنا در رضایت نامه قید شده مسئولیت رفت و آمد بچه‌ها بعهده والدین می‌باشد آیا اگر خدای ناکرده بچه ای طی رفت و آمد آسیب ببیند معلم مقصر است؟ با تشکر از شما 

    • محمدی نژاد
      سلام اگر برگزاری کلاسها در خارج از مدرسه بر اساس مجوز اداره باشد مشکلی برای شما را (در مسیر رفت و آمد) وجود ندارد
  7. دنیز

    سلام من یه سوال داشتم هفتم و من ترم دوم امتحانم ۱۹.۵ گرفتم آیا در سایت ارفاق میشه وقتی ثبت می‌کنند؟

    • محمدی نژاد
      سلام بستگی به نظر معلمتون داره ولی بعید میدونم
  8. مهدی

    سلام 

    من به مدت ۳ روز اخراج شدم 

    من تنها یک بار دچار اشتباه شدم و بهم تذکر شفایی دادند 

    من تعهد کتبی نگرفتم 

    و کاری که من کردم باعث این نمیشه من از مدرسه خارج شوم 

    و میخواهند شورای مدرسه رو برای اخراج من جمع کنن 

    ایا این کار اشتباهه ؟ 

    ایا در صورت اخراج شدن میتونم از اموزش پروش پیگیری کنم ؟ 

    • محمدی نژاد
      سلام مدیران مدارس در 99.9 درصد موارد اشتباه دانش آموز را چشم پوشی کرده و یا با تنبیه های مرتبط در صدد برطرف نمودن قضیه می شوند و اقدام به اخراج یک دانش آموز نمیکنند مگر اینکه اشتباه بزرگی از دانش آموز سرزده باشد مدرسه می تواند با نظر شورای مدرسه دانش آموز را اخراج کند
  9. فاطمه مداری

    سلام دانش اموز نظام قدیم هستم و میخام بار دگر کنکور ثبت نام کنم.گویا نیاز ب سوابق تحصیلی هستش.قبلا کشاورزی خوندم.الان میخام کنکور زبان بدم.متولد۱۳۶۵ام.چ کنم

    • محمدی نژاد
      به سایت my.medu.ir مراجعه کنید و از گزینه بدون سیم کارت وارد سایت شوید
  10. علیرضا احمدی
    علیرضا احمدی ۱۳ بهمن ۰۱ ، ۱۶:۳۵

    سلام من دانش اموز پایه هشتم هستم 

    من از اول امسال در تهران درس خوانده ام  اما الان بدلیل جا به جایی می‌خواهیم به مدرسه ای خارج از تهران برویم 

    من میترسم نکنه سوال هایی رو که تا الان در مدرسه تهران خوندم با سوال‌هایی که در مدرسه ی جدید مینویسم  فرق کنه و دچار مشگل شوم و نتونم در امتحانات نوبت دوم قبول شوم 

    اگر با این مشگل مواجه شدم چیکار کنم؟؟؟

    لطفا یک جواب قانع کننده و کمک کننده  با توضیح بهم بدین 

    ممنون🦋

     

    • محمدی نژاد
      سلام
      سوال از کتاب طرح میشه و کتاب در همه جای کشور یکی می باشد و سوالات نیز شبیه هم هستند
  11. زهرا تهران
    زهرا تهران ۰۵ آذر ۰۱ ، ۱۳:۰۱

    با عرض سلام و خسته نباشید

    بنده امسال برای آزمون استخدامی شرکت کردم و آزمون کتبی دبیر ریاضی قبول شدم ولی متاسفانه مصاحبه رد شدم.

    میخواستم ببینم آیا میتونم با این شرایط تدریس کنم؟ اگر جواب بله هست میشه راهنمایی کنید کجا باید برم و چیکار کنم؟

    دبیر ریاضی هم خیلی کم داریم توی منطقمون

    • محمدی نژاد
      سلام در مدارس دولتی نمیتونید اما در مدارس غیردولتی میتونید
  12. حجازی نسب

    باسلام

    اگردانش آموزی به خاطراختلافات خانوادگی نتواندبه مدرسه ای که ثبت نام شده برودآیا مدرسه اجازه دارد پرونده اورا به عنوان ترک تحصیل به اداره ارائه دهد وآیا مادراین موضوع دخالت پلیس اجتماعی راداریم؟آیا دخالت پلیس اجتماعی دراینگونه مواردصحت دارد؟

    • محمدی نژاد
      سلام .بله باید به اداره اطلاع دهد . پلیس اجتماعی نیز میتواند دخالت کند . ممانعت از تحصیل کودک و نوجوان توسط هر کسی جرم محسوب می شود
  13. امیر علی

    باسلام 

    من یک سوال داشتم‌

    اگر دست یک دانش آموز در خانه بشکنه و بعد مدت ها دست آسیب دیده خوب بشه و آن دانش آموز به مدرسه بیاد و یک دانش آموز دیگر در حال  بازی یا در حین بالا رفتن از پله ها  غیره و ...  باشد و دست آن دانش آموز دوباره در اثر برخورد غیر امدی دوباره دست آن دانش آموز بشکند و به ناظم مدرسه بگوید و آن دانش آموز را که به آن بر خورد کرده ببخشد و دیگر به دانش آموزی که با او برخورد کرده  کاری نداشته باشند و فردا ناظم مدرسه به دانش آموزی که به آن برخورد کرده بگوید دست آن دوباره شکسته .

    آیا خانواده آن دانش آموز که دستش شکسته می‌تواند دوباره به آن دانش آموز که با آن بر خورد غیر امدی کرده کاری داشته باشد ؟ 

     

     

    • محمدی نژاد
      سلام اگر شکایت کند و بتواند در دادگاه اثبات کند که شکستن دست او در اثر برخورد غیرامدی دانش آموز دوم بوده باشد میتواند دیه بگیرد اما با توجه به اینکه تمامی دانش آموزان بیمه حوادث دارند احتمالا باید بیمه پرداخت کند
  14. علیزاده

    با سلام بنده مدرک دبیری زبان انگلیسی دارم و سال ۸۵ فارغ التحصیل شدم ،مدتی به آموزش پرورش درخواست کار دادم بعد نیازی نداشتند.

    بعد از آن ازدواج کرده و به ماهشهر آمدم و تقریبا ده سال بخاطر بچه های کوچک و غربت خانه داری کردم.الان دوست دارم باز هم تقاضای کار بدهم و در خدمت آموزش و پرورش باشم و به ارزوی دیرینه خود معلمی برسم. آزمونهای استخدامی شرط سنی دارند که نمیتوانم شرکت کنم

     

    • محمدی نژاد
      هم میتونید در مدارس غیرانتفاعی تدریس کنید و هم اینکه اگر در منطقه شما به رشته شما نیروی خرید خدمات داشته باشند از شما نیز استفاده کنند
  15. محمدپور  از  شهرکرد
    محمدپور از شهرکرد ۲۵ شهریور ۰۱ ، ۰۸:۴۵

    در سال  جدید  برای معرفی معلم  به  درس پیام  خطای  شناسه  پرسنل  بدرستی  ثبت  نشده   رویت  میشود   راه  حل  را  بفرمائید  .  ممنون 

    • محمدی نژاد
      در قسمت پرسنل مدرسه مجدد معلم را ایجاد کنید و یا ویرایش کنید و از صحت کدپرسنلی اطمینان یابید
  16. علی

    سلام خسته نباشید ببخشید شما اطلاع دارید که اگه گواهی موقت دیپلم محل صدور شناسنامه اشتباه خورده باشه داخلش چه قدر طول میکشه تا تغییر کنه گواهی موقتم؟ 

    • محمدی نژاد
      سلام| اگر امسال پایه دوازدهم بودید سریع به مدرسه یا اداره اطلاع دهید
  17. نیما

    سلام،بنده امسال یازدهم بودم،من دو دوران تدریس در کلاس شاد سر کار بودم و در هیچ کلاسی یا هیچ امتحانی حضور نداشتم، میخوام تکرار پایه کنم ولی بهم اجازه نمیدهند ، چکار باید کنم

     

     

  18. فاطمه زهرایوسفی

    چرا  هر چیزی میزنم نمیاد

  19. علی

    سلام من میخواهم پیام دوستم را بخوانم بدون آنکه برای او تیک آبی بخورد که نفهمه من پیام او را خواندم آیا میشود این کار را انجام بدم یا نه؟ ؟؟   

    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون در شاد هست نه. مگر اینکه در قسمت نوتیفیکیشن بالای گوشی وقتی پیام بیاد نشون میده
  20. ذالی

    با سلام و عرض خدا قوت به همکاران محترم

    یکی از دانش اموزان پایه ششم ما بعد از امتحانات نوبت اول منتقل به یک مدرسه دیگر شدند الان در دفتر نتایج کارنامه ایشان هست ولی گزارش پیشرفت تحصیلی ایشا ن را نمی توانیم بگیریم چون اسم داشن آموز حذف شده، اگر راهنمای کنید ممنون می شوم

     

    • محمدی نژاد
      از قسمت مشخصات پرونده دانش آموز ...وضعیت تحصیلی رو به فعال تغییر دهید(اگر درست نشد اطلاع بدید)
  21. sarina

    سلام من پایه نهم هستم

    ایا میشود از نهم ب دوازدهم جهش بزنم؟

    از لحاظ درسی هیچ مشکلی ندارم همین الانم کتاب های نهم رو تموم کردم :)

    شما به خدا کمک کنین 

  22. مجتبی

    چگونه پزشک به سلامتی یا بیماری ما پی میبرد

  23. کوثر اصفهان
    کوثر اصفهان ۲۳ تیر ۹۹ ، ۲۰:۴۴
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام . کد پستی قبلی احراز نشده بود ، لطفا این کد پستی را احراز و تایید برای مدرسه **** کنید :    **********

    • محمدی نژاد
      سوالتون رو متوجه نشدم .اگر در ثبت نام مشکل دارید برای تغییر کدپستی باید از طریق مدرسه یا اداره منطقه خود اقدام کنید
  24. مهلا

    با سلام و تشکر ازشما برای زحماتی که متحمل می شوید سوالم ازشما این است که من در نقل و انتقالات امسال (انتقال برون استانی )ثبت نام کردم و مدارکم را تحویل دادم .حال که به سامانه مراجعه می کنم پیام میدهد زمان نقل وانتقال به پایان رسیده . ولی من اوایل تیر که مراجعه کردم نوشته بود امکان انتقال شما وجود نداشت .ولیخواستم مطمئن شوم که جواب اعلام شده یابعدا اعلام میشود و به نظر شما باانتقالم موافقت شده یا نه ؟اگر راهنمایی فرمایید ممنونتان هستم . 

  25. صادقی

    سلام، خسته نباشید 

    میخواستم بدونم با توجه به مسائل پیش اومده در این سال تحصیلی،

    باز هم مدارس نمونه دولتی دوره دوم (تهران) میتوانند در آخر سال دانش آموز اخراج کنند یا نه؟

    همانطور که مستحضرید امتحانات مجازی بوده و ۱۶ نمره آن از ترم اول بود

    • محمدی نژاد
      میتونند شریط اخراج فرقی نکرده . 16 نمره از ترم اول نبود! 16 نمره از 80درصد کتاب بود و 4 نمره مابقی اختیاری از کل کتاب
  26. رشیدی

    سلام آیا امکانش هست جملات عملکرد نوبت اول اصلاح بشن.البته اصلاحشون کردم ولی وقتی گرفتن فایل گزارش تحصیلی (فرم الف)رو میزنم تغییرات اعمال نشده.چیکار کنم تا جملات نوبت اول درست بشن؟

    • محمدی نژاد
      بعد از انجام تغییرات باید گزینه درخواست صدور کارنامه رو مجدد انجام دهید تا بعد از 24ساعت مجدد کارنامه برای شما تنظیم شود
  27. شهاب شهاب
    شهاب شهاب ۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۷

    باسلام تعدادی از دانش آموزان پایه چهارم ارزشابی توصیفی با وجود اینکه  ارزشیابی

    خیلی خوب ثبت شده در هنگام دریافت کارنامه نیاز به تلاش چاپ میشه.درضمن ارزشیابی را هم به خیلی خوب تغییر داده میشه ولی بازهم هنگام چاپ نیازمند به تلاش چاپ میشه

    • محمدی نژاد
      این مشکل از خود سناد می باشد بهتره یک بار در قسمت ارزشیابی گزینه پاک کردن ارزشیابی رو زده و از صفحه خارج بشید و مجدد وارد شده و ثبت نمایید احتمالا حل بشه
  28. علی اصفهان
    علی اصفهان ۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۴:۰۸

    سلام چرا ارزشیابی توصیفی  هنگام دریافت کارنامه تغییر می کند

    • محمدی نژاد
      هر دم از این باغ بری می رسد! . بهش برنخوردم اما یکی دو همکار دیگه هم این مورد رو فرموده بودند بررسی میکنم
  29. محسن_شهر بابل
    محسن_شهر بابل ۲۸ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۶

    سلام و درود،من دبیرستان رو پارسال تموم کردم و امسال دیپلمم اماده شد (رشته کامپیوتر،فنی حرفه ای)،به من گفتن کارت پایان خدمت یا نامه دانشگاه رو بیار،میخواستم ببینم این قانون درسته؟؟وگرنه نمیدن؟و اینکه واقعا هزینه میگیرن برای دیپلم؟مدرسه به من گفت ۴۰۰ تومن بیار

    • محمدی نژاد
      عدم تحویل قانونیه ولی هزینه برای تحویل مدرک نه(البته اگر بدهی دیگری نداشته باشید)
  30. احمد اصفهان
    احمد اصفهان ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۷

    سلام بعد از ثبت نمرات هنگام تایید باز هم ارور میدهد.دو سه بار ویرایش نمرات انجام میدهم باز میگه ابتدا نمرات را وارد نمایید.مشکل چیست.لطفا راهنمایی کنید

  31. کمالی

    سلام خسته نباشید. ببخشید امروز متوجه شدم که وقتی می خواهیم کارنامه ها را چاپ کنیم نمرات نوبت اول به کل تغییر کرده و وقتی به مدیر اطلاع دادم گفت باید از اول بذارید. آیا مشکلش حل میشه چون مال همه همکارا اینطور شده . چیکار کنیم. میشه راهنمایی کنید.

    • محمدی نژاد
      یکی دو روز  صبر کنید اگر درست نشد مجبورید مجدد ثبت کنید
  32. خون به جیگر
    خون به جیگر ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۰

    سلام جناب آقای محمد ی نژاد مدرسه ما دو ساله خرید خدمات شده منم مدیر مدرسه ام کسی که مدرسه ما رو گرفته دراین دوسال خداوکیلی دوبار تاجایی که یادم میاد اومده مدرسه سر زده وعکس یادگاری گرفته ورفته دیگه ما ندیدیمش یعنی نه احوالی میپرسه که کمبودی ، چیزی ندارید . تازه اول سال بدبختی ما شروع میشه با معلمهایی که میفرسته لیسانس دارندولی تدریس ندارند کلاس داری ندارند تازه به جای تابستان دربین سال میفرسته گزینش به اداره چندین بار این مسائل رو گزارش دادیم ولی دستشون توی یک کاسه است اقدامی نمیکنند ونظری از ما نمیپرسن .تازه مثل برده با معلمهایی که میفرستن برخورد میکنند اسم حقوق وسایر مشکلات رو نباید بیارن .

    لطفا به مسولین بگید در دادن مدارس به اینگونه افراد که از جنس آموزش وپرورش نیستند وفقط منافع مالی رو در نظر میگیرند تجدید نظرکنن..

    • محمدی نژاد
      اگر کاری از دستم بربیاد انجام خواهم داد اما بحث این خرید خدمات در کل کشور همین طوره . بیشتر هدف تقسیم غنیمیت هست تا آموزش مثل آموزش نهضت .حدس میزنم از مبدا نمکش گندیده... توان توضیح بیشتر رو ندارم شرمنده
  33. ابراهیم

    سلام

    آیا فوق العاده ویژه درپاداش پایان خدمت وحقوق باز نشست گی محاسبه می شود

  34. علیرضا

    با سلام خدمت شما 

    من امسال پایه نهم هستم میخواستم بدونم از درس کارو فناوری معلم سوال میده ایا مجاز هستش؟

    منظورم اینه معلم ما از درس کاروفناوری‌نهم سوال طراحی‌میکنه و ما مینویسیم و از ما ارزشیابی شفاهی میگیره ایا این درسته یا ممنوع هستش تو وزارت آموزش و پرورش

    من فکر میکنم که کاروفناوری فقط عملیه ولی مطمئن نیستم الان با تشکر از جوابتون

    اگه میشه جوابو بفرستین  به ایمیلم ممنونم

  35. نیما

    سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم من هرکاری میکنم نمیتونم وارد لینک گروه شاد بشم چکار باید بکنم

    • محمدی نژاد
      به مدیر گروه(معلم یا مدیر مدرسه) بگید شما رو با استفاده از شماره تون به صورت دستی در گروه عضو کنند
  36. ع.ه از سیستان و بلوچستان
    ع.ه از سیستان و بلوچستان ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۳۷

    با سلام

    میخواستم بپرسم زمان نقل و انتقال دانش آموزان ابتدایی بین مدارس به پایان رسیده یا خیر؟

  37. طاهری از استان کرمانشاه
    طاهری از استان کرمانشاه ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۲۱
    سلام من در باز کرن عکس و فایل. در شاد مشکل دارم شما راه حلی دارید
    • محمدی نژاد
      مشکلتون رو دقیق تر بگید (چه خطایی میده؟) البته اگر فرصت کنم بررسی میکنم ببینم شاید تونستم برنامه ای پیدا کنم که با نصبش خطای باز نشدن برخی فایلها حل بشه 
  38. احمد

    سلام اگه یه گروه ایجاد کنیم که فقط دوستانمون تو اون باشند آیا باز هم معلمان و مدیران یا خود وزارت آموزش و پرورش رو اون گروه نظارت و بازدید خواهد داشت ؟
    اگه نظارت باشه چه کسایی نظارت دارند؟

    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون شاد است فعلا اجازه ایجاد گروه اضافه امکان پذیر نیست
  39. علیرضا

    نسبت طول تصویر به طول جسم را در آینه ها را چه میگویند؟

  40. مبینا

    چرانمیتونم ی پیام توبرنامه شادبرای معلمم بفرستم علامت قرمزمیزنه

    • محمدی نژاد
      قرار بود امکان ارسال پیام وجود نداشته باشد ولی فعلا برای بعضی ها فعال بوده و برای برخی نه . هنوز تکلیف مشخص نیست صبر کنید
  41. سعیده

    سلام.من متولد79/2/1هستم و با امسال دو ساله ترک تحصیل کردم و تجربه درس خوندن با بچه دو سال از خودم کوچیکترو هم دارم.تا نهم درس خوندم.و برگه هدایت تحصیلی و...هم امادس.

    و متاهل هستم

    میخواستم بدونم هیچ راهی نداره تو مدرسه عادی تو پایه دهم ثبت نام کنم???????

    • محمدی نژاد
      میتونید با درخواست کبر سن توسط مدرسه به اداره و تعیید کمسیون اداره میتونید البته اگر الان اقدام به ثبت نام کنید و مدرسه بهتون کمک کنه ثبت نام برای امسال رو میتونید انجام بدید که فکر کنم کبر سن هم لازم نباشه(بستگی به مدرسه داره تو یه مدرسه کم جمعیت مثلا روستایی شاید مدیر کمکتون بکنه ) اگر هم امسال رو قبول نکردند از سال بعد میتونید اما با شرایطی که گفتم
  42. نوشین

    ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای شما

    بابت سایت خیلی خوب و مفید شما متشکرم

    بنده معلم مقطع ابتدایی پایه چهارم هستم، اما بعد از ورود به نرم افزار در مرحله ورود کد ملی با پیغام کد ملی شما ثبت نشده است مواجه می شوم‌.(زبان ورودی صفحه  کلید  گوشی  انگلیسی)

    آیا هر معلم به صورت جداگانه لازم است در سامانه یناد ثبت کد ملی انجام دهد؟

     

    • محمدی نژاد
      هر معلم لازم نیست در سناد کاری بکند مدیر باید تعریف کاربر می کرد که در مقطع ابتدایی به دلیل صدور کارنامه قبلا انجام شده  . الان مشکل احتمالا به دلیل مغارت شماره تلفن شماست باید با همان شماره ای که در سناد دارید در شاد هم عضو بشید اگر نمیدانید کدام شماره را در سناد وارد کرده اند کدملی بفرستید تا بررسی کنم
  43. جلوه تهران

    سلام در دوره متوسطه اول قسمت تعریف کاربر جدید  قسمت نقش چرا نقش دبیر  نیست تهران

    • محمدی نژاد
      فعلا این قسمت فعال نیست اگر برای برنامه شاد اقدام کرده اید به قسمت مدیریت کلاس رفته روی علامت +اسم کلاس کلیک کنید و سپس تعیین دبیر را انتخاب کنید دقت کنید شماره تلفن را به درستی وارد کنید
  44. ترانه رضایی

    سلام من امسال پایه نهم شهر اراک هستم و برای سال دهم میخوام به مدرسه فرهنگ برم اما نمیدونم ازمون ورودیش کی هست و در چه سطحی برگزار میشه و هیچ شماره ای در نت پیدا نکردیم،شما شماره ای دارین؟و یه سوال مدارس فرهنگ همه استان ها ازمون ورودیشون یکسان هستش؟و این که اصلا همشون شعبه همدیگه هستن؟

    • محمدی نژاد
      دبیرستان دوره دوم دخترانه نمونه دولتی فرهنگ ناحیه 1 اراک
      (086) 32236250 - 32240336
      خیابان شیخ فضل الله نوری، کوچه آیت الله سلطان، جنب بانک صادرات
  45. حسین-آباده

    سلام. برای اصلاح تاریخ تولد دانش آموز از راه ذره بین جلو کد ملی اقدام کردم امکان پذیر نیست . جه باید کرد؟  ممنون ومتشکر از پاسخگویی

    • محمدی نژاد
      راهش همونه بفرستید اصلاح کنم البته باید تصویر کارت ملی دانش آموز رو هم ارسال کنید
  46. مهدی

    سلام خسته نباشید 

    مدارس کی باز میشوند ، میگن یه تصمیمی میگیریم تا دانش آموزان بیان فقط امتحان بدن چه فایده ای دارد آخه ما چه خوندیم تا امتحان بدیم . یا دو ماه وقت میدن ما بریم مدرسه یا از برج ۷ بعد از شکتسن کرونا دوباره به صورت تقویتی ۳ ماه بریم برای مدرسه تا ۳ ماه دیگه اش درسی که نخوندیم را بخونیم .دراین شرایط ما نمیتوانیم چیزی بخونیم اصلا بعضیا تلویزیون ندارند چطوری نگاه کنند شبکه ۴ و آموزش ، اصلا اینطوری نمیشه هیچکی به تلویزیون نگاه نکرد تا حالا هیچ چیزی ننوشتیم تو کتاب بعد همینطوری بریم مدرسه نمیشه دوازدهم که کنکور دارند چی خوندن تا برن کنکور . همین طوری هیچ  چه برسه به کنکور .آقا نمیشه باید دوباره برگردیم مدرسه .خدانگه دارتون 

  47. حسین-آباده

    سلام. در قسمت کاربران مدرسه در ابتدای سال تحصیلی کد ملی آموزگاری رااشتباه وارد نموده بودم. الان که درقسمت مشخصات شناسنامه ای همان کد ملی را وارد نمودم پیغام داد که کد ملی معتبر نیست بعد از بررسی متوجه شدم که کد ملی اشتباه می باشد . ناچار شدم از قسمت کاربران مدرسه وی را حذف نمایم ودوباره با کد ملی صحیح نامبرده به عنوان کاربرجدید ورود کردم. شماره تلفن همراه وی را که وارد کردم وذخیره را که می زنم پیغام می دهد شماره تلفن ثبت شده برای همین شخص با کد  ملی قبلی که اشتباه می باشد ثبت گردیده این در حالی است که وی را از قسمت کاربران مدرسه حذف نموده ام. نامبرده فقط همین یک شماره همراه را دارد. ممنون از پاسخگویی

    • محمدی نژاد
      باید کد ملی اشتباه ررا، مجدد به عنوان کاربر ثبت کنید و شماره تلفن دیگه ای  رو براش ثبت کنید تا شماره قبلی(که به کدملی درست میخواهید ثبت کنید) آزاد بشه
  48. عصمت ترابی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    باسلام وعرض ادب وخداقوت، اینجانب عصمت ترابی مدیرآموزگاردبستان روستایی دوستوندناحیه یک کرمانشاه هستم یک هفته بیشترهست که خودم وواحدفناوری واردسنادمیشویم کدتاییدنمیادارسال کنیم شماره تلفن هم می پذیردواحدفناوری نتوانستنداصلاح کننداستدعامندست بررسی فرمایید

    ******** ******* ******** 

    *****  **********

    ****** ****

    ***** **** ***********

     

                                    باتشکرازشما

    • محمدی نژاد
      الان متوجه نشدم میخواهید برای کدام شماره تلفنتان کد تایید بیاد؟
  49. آهوخراسان

    سلام ، فعالیت حارج از مدرسه دانش اموز به به مسئولین مدرسه ربطی داره؟

  50. حمید بلوچی
    حمید بلوچی ۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۲۶

    سلام من پارسال پایه نهم بودم رشته تجربی ، انسانی و چند رشته دیگه آوردم امسال به انسانی رفتم و می‌خوام امسال ترک تحصیل کنم و سال بعد دوباره دهم ولی رشته تجربی بخونم آیا امکانش هست؟

  51. احمدی،تهران
    احمدی،تهران ۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۴۶

    چرایکی ازدانش آموزانم بعد ازخروجی ثبت ارزشیابی نمیشه،پاک کردم دوباره ارزشیابی راثبت کردم ولی بازجلوش نوشته ثبت نشده 

    • محمدی نژاد
      بعد از انتخاب گزینه"پاک کردن ارزشیابی" گزینه "تایید" که در پایین صفحه بود را انتخاب کردید؟
  52. امیر حسین

    باسلام و عرض ادب .همکارمعاون اجرایی -تهران -

    دانش آموز اتباعی که در پایه هشتم امسال 99-1398تحصیل می کند برای اینکه کارنامه ترم اول صادر شه سیستم دانا  از ما سوابق هفتم می خواهد . حال این دانش آموز آخرین کارنامه اش برای کشور هم جوار می باشد و تعیین سطح گردیده است دروس آن کلا با ایران فرق می کند . امکانش هست راهنمایی کنید که چطور سابقه هقتم ش رو سیستم دانا بنشیند .؟ 

    • محمدی نژاد
      بر اساس همان تعیین سطح باید از قسمت اصلاح سابقه براش سابقه ثبت کنید
  53. علیرضا

    باسلام ؛ بنده معون اجرائی یک دبستان دوره اول هستم ودفتر امتحانات سال 93-94بند مفقود شده است باید باید چه بکنم.

    • محمدی نژاد
      به کارشناس سنجش اداره اطلاع دهید و در صورت موافقت اداره (باید دلیل بیارید)میتونید دوباره از سیستم توصیفی چاپ و پلمپ نمایید
  54. محمودی
    با سلام نیروی اداری هستم با مدرک کاردانی و 20سال سابقه کار مهر امسال میخوام برم معاون اجرایی مدارس با توجه به اینکه تجربه لازم را ندارم ایا می توانم با سیستم های موجود در مدرسه کار کنم با تشکر از راهنمایی های خوب شما
    • محمدی نژاد
      بستگی به مهارت کار با کامپیوتر و نوع مدرسه(ابتدایی متوسطه کاردانش) داره
      اگر کاردانش و یا متوسطه دوم است به هیچ وجه نروید ولی برای ابتدایی و متوسطه اول به شرط مهارت کامپیوتر میتوانید
  55. ب
    سلام بر تمام خستگان ره دوره های ضمن خدمت غافلگیرانه ویهویی . جناب محمدی نژاد دوره ی یهویی دیگه ای درشهریور نداریم ؟ آها یادم رفت یهویی پس شما هم بی خبرین ؟!
  56. ب
    دوره اقتصاد مقاومتی چیه برامون تو تلگرام فرستادن ؟ معتبره ؟
  57. معلم
    دوره روان شناسی تفاوت های فردی کی برگزار میشه وچند ساعته ؟ ممنون
  58. من
    سلام خسته نباشید.
    اگر ممکنه امتیازات فضلی دبیران متوسطه رو هم مثل همکاران ابتدایی بذارید ممنون میشیم.
  59. زیتون
    چرا نمی گین آزمون پیوند دوباره برگزارمیشه یا نه ؟ تورو به خدا بگین .
  60. همکار
    سلام وقت به خیر
    امکان داره امتیازات همکاران متوسطه که برای سازماندهی تو منطقه مون
     اقدام کردن رو بذارید؟ ممنون میشم
  61. مدیر
    سلام و خدا قوت - دو سوال خدمتتون دارم سوال اول-
    استاد گرامی آقای محمدی نژاد نو اموز پیش دبستانی متولد 1390/9/7در سامانه پیش دبستانی سناد ثبت و سپس در سامانه بدو سنجش نوبت دهی نمودم الان که نتیجه سنجش بدو ورود می گیرم پرینت چاپ نتیجه  ثبت نام نو اموز در سال تحصیلی 97/98 میده چرا ؟این که اشکال داره - جالب اینجاست که سن این نواموز مربوط به پیش دبستانی - و این جز اولین ثبت نام پیش دبستانیم در هفته ی دوم خرداد بوده لطفا راهنمایی فرمایید
    سوال دوم نتیجه سنجش نو آموزانی بدو ورود پایه اول که خرداد ماه یا اوائل تیر ثبت نامشون کردم و سال گذشته سنجش رفتند رو که می گیریم متاسفانه چون سال قبل سنجش کردند در پرینت سنجششون ثبت نام در سال تحصیلی 95/96 بلا مانع ست درج شده  و هنوز این اصلاح نشده تا تاریخ امروز (96/5/6)اما اونایی که اواخر تیر ثبت و نوبت دهی کردم دقیقا نتیجه سنجش ثبت نام در سال تحصیلی 96/97 در مدارس عادی بلامانع است میاد و این صحیحه لطفا بررسی و راهنمایی کنید و درخواست من به مسئولین ذیربط اینه که این قسمت از سامانه رو بروز رسانی کنند با تشکر
  62. همکار مدیر
    همکار مدیر ۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸
    سلام - آقای محمدی نژاد در خصوص یکی از سوالات قبلی که پرسیدم سایت پیش دبستانی مدرسه ما        ERORR    میده یعنی بعد از وارد شدن  (منظورم یک صحفه کامل انگلیسی میاد )و این در حالی بود که اصلا نمیشه اطلاعات وارد کرد در صورتی که فعلا بطور موقت من از یکی از همکاران مدیر مدارس دیگه اطلاعات نواموزان رو وارد کردم و این در حالیه که مدیران مدارس دیگه سایت پیش دبستانیشون فعاله - اگه اینو پرسیدم منظورم اینه آقا چون شما استاد ماه هستید و مشرف به سایت های دانش اموزی و کارکنان آ و پ هستید انتظار داشتم پاسخ می دادید نه سایت پیش دبستانی ها برا ثبت نام فعاله نه اینکه این همه وقتم صرف شد- البته من از اون دسته افرادی هستم که به گفته پیامبرمون حضرت محمد مصطفی (ص) دوست دارم کار هر روز همون روز انجام بدم و به روزهای دیگه موکول نکنم - و چون گفتم زمان رو از دست دادم به این خاطر بود چون دارم به امید خدا میرم مسافرت خواستم از ثانیه ها و حداقل های زمان استفاده کنم - به خاطر اینکه واقعا کار مدرسه ام خیلی سنگینه و معاون اجرایی ندارم و در واقع کارشناس فناوری مدرسه خودمم - البته ایمیل یا جی میل (پست الکترونیک ) شخصی ندارم که بخوام کد کاربری و رمز عبور مدرسه رو بصورت خصوصی براتون ارسال کنم تا خودتون بازبینی و علت رو ریشه یابی کنید - میشه لطفا طرز ساختن ایمیل رو به نمایش بگذارید شاید سوال خیلی ها هم باشه یا بصورت فیلم آموزشی - ان شاالله خدا اجرتون بده تشکر و سپاس
    • محمدی نژاد
      سلام
      ایمیل لازم نیست از طریق همین قسمت نظرات ارسال کنید برای عموم دیده نمیشه
      در مورد مواردی هم که گفتید جشم بررسی میکنم
  63. مدیر
    با سلام و احترام - ان شاالله خدا اجرتون بده آقای محمدی نژاد در مورد پست الکترونیک مدرسه که سوالی خدمتتون پرسیدم و فرمودید شاید بصورت فیلم بگذاریم خیلی ازتون سپاسگزارم آقا- ولی لطفا فراموش نکنید - چون برا سایت همگام مدارسه و ارسال پیامک اگه این نباشه جدیدا فعال نمیشه (چون در ماژول پنل مدیر تیک ضروری خورده ) متشکرم
  64. زیتون
    چرا برای آزمون مجلات پیوند مانور ندادین ؟ من از آزمون جا موندم ؟ باتشکر
  65. مدیر
    سلام لطفا چگوننگی ساختن پست الکترونیک برا مدرسه رو به هر صورت مثل راهنمای فایل و غیره رو برام ارسال کنید با تشکر
    • محمدی نژاد
      سلام ببینم چی میشه شاید به صورت فیلم گذاشتم همین جا
  66. همکار معلم
    همکار معلم ۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۶
    سلام ضمن تشکر از شما جناب اقای محمدی نژاد - کامپیوتر خونمون که خیلی ویروس داره ویروس کش اون NOD32 البته فکر کنم خیلی قدیمه ممنونم میشم هم فایل ورژن جدید اینه و هم طریقه آبدیت کردن برام ارسال و توضیح بدیدلطفا خودتون اگه پیشنهاد دیگه مبنی بر نوع بهتر برند آنتی ویروس دارید و پیشنهاد می کنید و برام ارسال می کنید هم هیچ مشکلی نداره  فقط لطفا راهنمایی طریقه نصب هم یادتون نره خیلی ازتون متشکرم
  67. مدیر
    سلام با عضو شدن در کانال مدیران خدایا شکر پاسخ سوالی در خصوص چرا اولیا نمی تونن برا بچه هاشون (منظور ورودی های پایه اول) ثبت سفارش کتاب کنند رو امروز در کانال تلگرام شما که منتشر شد دریافتم از زحماتتون متشکرم
  68. همکار
    سلام جناب آقای محمدی نژاد - در خصوص یکی از سوالات قبلی که مرتبا می پرسیدم چرا سامانه پیش دبستانی فعال نیست  پو جنابعالی به علت ارسال سوالات زیاد به فرمایش خودتون نمی رسیدید که پاسخ بدید و جدیدا که پاسخ دادید من خودم از طریق منطقه مون پیگیری کردم   و منطقه  با استانمون معلوم شد که باید برا مدرسه ما کد جدید از استان صادر بشد جنابعالی که پاسخ داده بودید عجله نکنید بطور مستمر چک کنید این علتش نبوده در واقع مشکل چیز دیگه بود که متاسفانه من زمانو در اسرع وقت برا ثبت نام نواموزان پیش دبستانی از دست دادم  چون خیلی منتظر پاسخگویی شما شدم و حدود تقریبا 20 روزی میشد که سناد پیش دبستانی مدرسه ما erorr می داد و چون شک کردم و از منطقه پیگیری نمودم اونا متوجه شدند به هر حال به رسم ادب و احترام صرفا جهت اطلاع اینه خدمتتون می فرستم و از زحماتت جنابعالی سپاسگزارم
    • محمدی نژاد
      سلام
      در مورد جوابی که منطقتون بهتون دادن با سوالتون همخوانی نداره و کاملا بی ربط هستن
      در مورد اینکه زمان رو از دست دادید باز درست نیست تا آخر آبان ماه میتونید ثبت نام کنید هنوز 4 ماه فرصت دارید!
      به هرحال ممنون
  69. محمد
    توی قسمت هوشمندسازی وقتی دانلودرومیزنم به درگاه پرداخت میره ولی من پرداخت روانجام دادم
  70. محمد
    سلام
    برای دریافت فیلم های هوشمندسازی چیکاربایدبکنم؟
    شماره موبایل هم واردکردم توی این قسمت
  71. مدیر
    سلام وقت بخیر - لطفا ساخت پست الکترونیکی برای مدرسه رو راهنمایی فرمایید. با تشکر
  72. محمد
    من پرداخت روانجام دادم ولی لینک دانلودفیلمهای هوشمندسازی نیست
  73. محمد
    سلام وقتتون بخیر
    من فیلمای دوره هوشمندسازی مدارس که قبل ازعیدبرگزارشدرومیخواستم.
    شمادراین زمینه میتونید به من کمک کنید؟
  74. ص.
    با سلام حقوق تیر ماه واریز شده؟ 
  75. همکار
    سلام - وقت بخیر - جناب آقای محمدی نژاد ان  شالله خدا طول عمر با عزت و اجرتون بده - آقا ان شالله در سفر زیارتی مشهد مقدس حتما نایب الزیاره شما و خانواده ی محترمتان خواهم بود - چون واقعا زحمت می کشید وقتی هم به این زیبایی شفاف سازی می کنید که بدلیل حجم زیاد سوالات و اینکه هنوز 300 تا سوال دیگه برا پاسخگویی مونده اشاره می کنید سختی کارتون برا یکی مثل من بیشتر قابل درک خواهد بود - فقط اقای محمدی نژاد میشه زودتر سایت دوره پیش دبستانی 97/96 فعال کنید تا سریع ثبت نام شده ها رو وارد کنم - اینه به این خاطر گفتم چون مرداد ماه در مرخصی هستم و بعد کفیل مدرسه اصلا هیچگونه اشنایی با سیستم های فناوری اطلاعات نداره گفتم تا در منطقه خودمون هستم زود اطلاعات نو اموزان پیش دبستانی رو وارد و بعد براشون در سامانه سنجش نوبت بگیرم خودتون می دونید اقا وقتی در مسافرت باشم دیگه دستم به اطلاعات کوتاهه و همش میمونه برا شهریور ماه به قید حیات تا برگردم اینطوره بوده که پاسخگویی به سوالات در اسرع وقت از جناب شما برام بسیار باارزشه - به هر حال بسیار از زحماتتوت سپاسگزارم در پناه خدا و 14 معصوم در کنار خانواده محترم همیشه در سلامت باشید -
  76. همکار
    سلام - در ارتباط با انتقاد سوال قبلی و اظهارت شما حناب اقای محمدی نژاد مبنی بر  پاسخگویی به موقع سوالات به زودی خیلی ازتون ممنونم باور کنید آقا هم زمان و هم  پاسخشون برام خیلی با ارزشه و خیلی از کارامو راه میندازه ؟ حقیقت فکر می کردم براتون خیلی بی ارزشه و بهایی برا سوالات قائل نیستید یا چیز دیگه با تشکر از زحماتتون ممنونم 
    • محمدی نژاد
      سلام ممنون 
      بالاخره من پیرمرد رو هم درک کنید هنوز 300تا پاسخ داده نشده مونده
  77. انتقاد
    چرا سوال تی  رو که براتون می فرستم در نظرات نمی بینم
    • محمدی نژاد
      سوالهای شما دریافت شد به دلیل حجم بالای سوالات و به دلیل حساسیت در جواب به زودی جواب داده می شود
  78. مدیر
    سلام لطفا چگونه میتونم سوالات برنامه عملیاتی طرح تعالی رو فقط از مدرسان کشوری بپرسم لطفا شماره یا کانال ارتباطی خاصی اگه داره معرفی کنید
  79. مدیر
    سلام - خیلی از اولیا نمیتونن ثبت نام ثبت سفارش اینترنتی برا کتاب پایه اول دبستان کنند جهت اطلاع شما هم در سامانه سناد ثبتشون کردم هم سامانه سنجش رفتند چرا ؟
    • محمدی نژاد
      باید نتیجه سنجش بیاد و البته بروز آوری از سناد به سامانه کتاب هم هست
  80. مدیر
    سلام - تعدادی دانش اموز ثبت نامی پایه اول وارد سناد دوره ابتدایی کردم ولی فقط دو تا شون می بینم جالب اینه که در سامانه سنجش اغلب چون پارسال سنجش رفتند پرینت سنجششون رو هم گرفتم مشکل از کجاست
  81. همکار معلم
    همکار معلم ۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۳
    سلام - لطفا آپدیت کردن برام توضیح بدید چرا که کامپیوتر شخصیم اینقدر ویروس داره قبلا هم دادم برنامه ویروس کش روش نصب کردن
  82. مدیر
    سلام - کی سایت  دوره سناد پیش دبستانی فعال میشه الان یک هفته بیشتر که به علت مسدود بودن این سایت امکان ثبت نام دانش اموزان پیش دبستانی وجود نداره
    • محمدی نژاد
      عجله نکنید زمان مشخصی اعلام نشده تنها راهش بررسی هر روز است
  83. ناراحت
    سلام وقتی سوال در بخش نظرات یا دیگه بخش های سایتتون می فرستم جواب نمیدید ؟ایا این درسته ؟ فکر نمی کنید باید مسولیت پذیر باشد ؟ این موجب رنجش ما میشه
  84. زیتون
    ساعت واژه ها کی ثبت میشه ؟ ممنون 
  85. آخر ماه
    حقوقا کی واریز میشن آقای محمدی نژاد ؟ باید قسط بدم . 
  86. سما
    سلام وسپاس . من رمز عبورمو تغییر دادم ولی بازم نگران ایجاد مشکل در امتحان فردا هستم ! یعنی واقعا دیگه مشکلی پیش نمیاد ؟
  87. اصغر
    پس خدارو شکر سایتتون خاصیتی داره . دست خوش . اما این سامانه میدونه با ما چکار کرده روح واعصابمونو داغون کرد بعد با یه جمله معذرت خواهی میکنه وتموم ...
  88. محمد
    یعنی دوباره رمزعبور جدید بگیریم ؟ 
  89. خاتون
    سلام. یک سوال داشتم. آیاامکان دارد که ازمرخصی زایمان سه ماه قبل اززایمان استفاده کرد؟
  90. اصغر
    این سایت شما خاصیتی هم داره ؟ ؟ ؟ 
  91. عباس
    منم نتونستم امتحان نهایی رو بدم اگه قبولم کردن که هیچ وگرنه به خدا می سپارمتون ...دوماه وقت گذاشتیم امتحان میانی دادیم ...حالا هیچ ...
  92. محمد
    خداروشکر کلا سامانه هنگ کرده .حتی برای بیمه هم باز نمیکنه . در ضمن من موفق به امتحان نهایی نشدم . تکلیف مارو مشخص کنن. قرارنیست از زندگیمون بگذریم برای یه آزمون . نفرماییدم مجددا ثبت نام کنیم . 
  93. علی
    برای سایتتون متاسفم که کاری از دستش برنمیاد فقط هارت وهورت میکنه مردمو سرکار میذاره
  94. @
    بیمارید ؟ مشکلتون چیه که مردمو سرکارمیذارین ! خدا شفاتون نده ! خدا لعنتتون کنه .
  95. سما
    چرا خطا میده با اینکه قبلا عملیات تعیین رمز رو انجام دادم ؟ واقعا متاسفم .
  96. زیتون
    سلام. زمان برگزاری دوره ی مجلات پیوند را بنویسید . راستی با این همه دوره که گذاشتن چرا سقف وحدودیت هم قراردادن ؟ باتشکر.
  97. سما
    باتشکر از پاسخ . برگزاری این دوره در تابستان حتمی است ؟ چون مشکل سقف ساعت برام پیش خواهد آمد ترجیح میدم در دراین دوره شرکت کنم تا بیمه .
  98. علی علوی
    با سلام تفسیر برگزیده  راهنوز هنوز هیچ مرحله ای ازمون ندادم ایا می توانم روز شنبه امتحان دهم؟
  99. سما
    دوره ی هوشمندسازی پیشرفته چند ساعته خواهد بود ؟ لطفا پاسخ بدین .با تشکر
  100. شهاب
    دوستان اطلاعیه جدید دادن . شما در هر لحظه باید منتظر اطلاعیه جدید باشین . شده شنبه دیگه .تا اطلاع بعدی ...
  101. @
    چرا آزمون دوره فعال نیست؟ بازی دادن براتون لذت داره ؟ متاسفم 
  102. همکار
    با سلام وخسته نباشید آقای محمدی نژاد لطفا در مورد سقف ساعات ضمن خدمت راهنمایی نمایید که از چه تاریخی محاسبه می شود با تشکر از زحمات شما 
  103. پرسش
    سلام . آیا درسته حق عضویت وام ضروری تمام استانها به حداقل 100 رسیده؟ وقراره از فروردین امسال اجرا بشه ودرنتیجه معوقه بخوریم ؟ 
  104. 1400
    در این آموزش و پرورشو باید گل گرفت ...کلا این دستگاه آموزش وپرورش از نظر خیلیها یه چیز بیخودیه .... البته در کشورهای درحال توسعه 
  105. سما
    آزمون تکرار آزمون 3 واژه ها کمی دشواربود ! از دوره ی بیمه هم بگین .
  106. محمد
    سلام. ثبت نام دوره هوشمندسازی پیشرفته چی شد؟ کی شروع میشه ؟ چرا باید همیشه گوش به زنگ باشیم !
    • محمدی نژاد
      سلام
      نیازی نیست گوش به زنگ باشید هدف از این سایت و کانال کیلیک مدرسه هم این است که شما سردرگم در دنیای مجازی نباشید
      کافیست یکی از برنامه های آندروید ما را نصب کنید تا در صورت خبر جدید برایتان پیام ارسال شود و یا همین سایت را روزانه فقط یک بار( که فکر نکنم بیشتر از 5 دقیقه زمان نیاز داشته باشد) بازدید نمایید
  107. محمد
    آیا احتمال ترافیک در آزمون نهایی واژ ه های آسمانی هست ؟ 
  108. زیتون
    سلام . چرا به برخی پرسش ها پاسخی داده نمی شه ؟ از کلیک مدرسه بعیده ؟ ! پس از کدام منبع موثقی بپرسیم؟ 
    • محمدی نژاد
      سلام
      جواب داده میشه کمی صبور باشید زمان نمی کنیم
  109. عباس
    16 ساغت برای واژه های آسمانی کم نبود خخخخخخیلی کم بود ....
  110. زیتون
    سلام . مدیرمون اطلاع داده اسممون جهت مجلات پیوند برای آزمون ارسال شده . از زمان آزمون ونمونه سوال خبر بذارین . 
  111. محمد
    جناب محمدی نژاد دورود . چرا نمونه سوال دوره ی سیره ی امام خمینی نمی ذارین ؟ ما منتظریم ؟ این لطفو دریغ نفرمایین.
  112. شهاب
    هزینه امتحان توسعه فرهنگ نماز 7500 می باشد نه 5000. قابل توجه .معلمان عزیز لطفا از دوره های خصوصی استقبال نکنید همه کارکنان رایگان امتحان می دهند ...
    • محمدی نژاد
      تا دیروز 5تومن بود به خاطر تخیفش شاید گرون شده
      ولی با این حرفتون موافقم که
      همکاران محترم لطفا از دوره های پولی استقبال نکنید دوره هایی در طول سال هستند که همه کارکنان رایگان امتحان می دهند ...
  113. حجت ا...
    بهتر نیست که برنامه زمانبندی تمام آزمون های سال داده بشه که اینقدر آشفتگی و سرگردانی پیش نیاد ؟یه پیشنهاد بود .
  114. عباس
    سلام . دوره ی توجیهی بدو خدمت گویا دوره ی الزامی برای کارکنان است . پس چرا این دوره برای افراد دوره ندیده برگزار نمی شود ؟
    • محمدی نژاد
      این دوره ها هرساله اجرا میشه ولی شاید توی مناطق اجرا نشه علتش اینه که برای تشکیل یک کلاس علاوه بر تامین منابع و هزینه ها باید حداقل 15 نفر وجود داشته باشد
      به هرحال در مراکز استان ها هرساله اجرا میشود
  115. زیتون
    سلام . وقت به خیر . آقای محمدی نژاد میشه بگین کلا برای تابستون چه دوره های دیگه ای درپیشه ؟ با تشکر 
  116. داریوش
    آیا صحت داره که در هر سال ساعات ضمن خدمت سقف دارد ؟ بیشتر از سقف آن حساب نمی شود ؟ اگه بله امسال چقدره ؟
  117. مهدی
    باسلام امتحان نظارت بالینی درمجموع 11.5 شدم آیا ارفاق میکنید قبول بشم.
  118. همکار
    سلام 
    سما خانم خداحافظی از ماه رمضان رو هم باید اینجا تو قسمت نظرات بنویسیم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  119. آیلین
    جهت ارتقا سایت لطفا به مطالب وموضوعات بیشتری بپردازید . 
  120. عباس
    امتحان نظارت بالینی تخصصی بود ؟ یه سبدسپاس
  121. نوال
    تابستان هست سایت را کمی تفریحی کنید . از جاهای تفریحی و مراکز خرید تبریز بنویسید . 
  122. سایه
    سلام . میشه در مورد بیمه ها و امور مالی هم صحبت بشه و آگاهی معلمان بالا بره . سپاس
  123. سما
    خداحافظ رمضان ... ماه دوست داشتنی 
  124. سایه
    دقت نکردم . ممنون.
  125. سایه
    امتحان سیره امام خمینی تکرار میشه .اما تاریخ آزمون با روز تعیین شده یکی نیست؟ چه کنیم ؟ 
  126. زیتون
    سایت فوق العاده خوبی  دارین .
  127. محمد
    پیشاپیش عید سعید فطر را بتون تبریک میگم . 
  128. sama
    میشه از تاریخ احتمالی ثبت نام هوشمندسازی پیشرقته خبر بذارین؟ کی شروع میشه ؟ قصد رفتن به سفر داریم ! تشکر
    • محمدی نژاد
      هیچ زمان دقیقی نمیشه گفت فقط میتونم بگم نیمه اول سال !!!
      سفرت به خیر اما ...تو دوستی خدا را
  129. سما
    چرا حقوقا واریز نشدن ؟ شایعه شده تا سوم نمیدن ؟ شایعه تبدیل به واقعیت نشه . 
  130. محمد
    بخشنامه افزایش حقوق کارمندان چیه ؟ خبر ی از افزایش در راهه؟ 
  131. زیتون
    هوشمند سازی پیشرفته کی شروع میشه ؟ در تلگرام خبر دادین قراره شروع بشه ؟ مرحله مقدماتی رو گذروندم .سپاس
  132. زیتون
    سلام . میشه در مورد بند ارزشیابی  کاردر خارج از ساعت رسمی صحبت کنید ؟ چطور میتوینم امتیاز کامل این بندو بگیریم ؟ هر مدیری برای خودش یه ساز میزنه !
    • محمدی نژاد
      این بند مربوط به هر نوع فعالیتی که مربوط به مدرسه باشه ولی خارج از مدرسه وقت بزارید مثلا تصحیح اوراق یا طراحی سوال و یا ساخت یک وسیله آموزشی و . ....
  133. سما
    حقوقا واریز شدن ؟ میشه این مطلب مهمو در سایت مورد توجه قرار بدین ؟ باتشکر
  134. محمد
    آزمون بالینی شانسی بود : سوالات من سخت وسوالات همکارم آسون .ولی خداروشکر نمره آوردم . سپاس از سایتتون 
  135. زیتون
    درود . لطفا برای آزمون واژه های آسمانی نمونه سوال قرار بدین . میخوام پرینت بگیرم .
  136. محمد
    برای سلامتی آقای محمدی نژاد صلوات ...
  137. سما
    باتشکر از زحماتتون. لطفا برای واژه های آسمانی نمونه سوال قرار بدین در همین سایت . نه در نرم افزار . 
  138. معلم
    هکرها : سامانه بالینی رو هک کنید امروز پدر مارو درآورد خدا ازشون نگذره
  139. زیتون
    این چه سامانه ایه ؟ دو بار باز شد ؟ هنوز بازنشده گفت صفر ؟ مسخره کردن مارو ؟!
    • محمدی نژاد
      سلام
      فردا میتونید دوباره شرکت کنید اگر نمره تان صفر ثبت شده
  140. همکار
    در آموزش وپرورش باید کلا حرص بخورین برا همه چی : بچه ها /مدیر/همکارا/ضمن خدمت /مهم تر حقوق.
  141. سایه
    ساعت 13. هنوز موفق به ورود به سامانه نشدم . سرعت اینترنتم هم بد نیست .چرا واقعا ؟ حتما باید بریم کافی نت ؟ 
  142. محمد
    آقای محمدی نژاد دوره توسعه فرهنگ نماز از سایت مهدوی موثقه شرکت کنیم ؟تو کانال همکارا فرستادن ؟ 
    • محمدی نژاد
      سلام
      باید تصویر بدید و یا نام موسسه رو دقیق بیان کنید
      در ضمن چون دوره برون سازمانی است باید قبل از شرکت از ضمن خدمت اداره موافقتش رو بگیرید وگرنه طبق  قانون بعدا میتونند قبول نکنند
  143. محمد
    من نمرم در آزمون سیره امام 11 شد .امتحان مجدد میگرن ؟ در آزمون امکان برگشت به صفحه قبلی وجود نداشت چند تا بی پاسخ گذاشتم 
  144. سایه
    این سامانه نظارت بالینی چرا اینقدر هنگه . هر چی لنگه پیش پای معلمه 
  145. محمد
    سلام . در کانال ضمن خدمت خبری مبنی براحکام جدید ویژه ی افراد دارای ضمن خدمت 1000ساعت آمده . صحت دارد؟ 
    • محمدی نژاد
      سلام
      این حکم مبنی بر اعطای یک مدرک بالاتر به ازای 1000ساعت و البته شرکت در آزمون که یک قانون برای همه کارمندان است و بعد از ابلاغ در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد ولی هنوز زمان دقیقش مشخص نیست
  146. جلالی
    سلام می شه شماره موبایل بدید تادرتلگرام چت خصوصی داشته باشیم ممنون
  147. محمد
    سلام جناب محمدی نژاد . لطفا فایل متنی برای دوره ی واژه های آسمانی قرار بدین باتشکر.
  148. محمد
    با سلام . افزایش یک طبقه چه مقدار به حکم اضافه میکنه ؟ چرا مبلغ مالیات تغییر نکرده ؟قراربود مبالغ پایین تر مالیات کمتری بدن ؟ ممنون.
  149. محمد
    سلام .دوره ی آشنایی با اندیشه های امام خمینی کی شروع میشه ؟ بازهم چند مرحله ایه؟ 
    • محمدی نژاد
      این دوره صرفا برای استانهایی خاص می باشد اگر ثبت نام کرده اید از طریق سامانه ltms قسمت دوره های ثبت نام شده روی گزینه "ورود به آزمون"" رو انتخاب کنید بعد قسمت محتوی
  150. محمد
    سلام .در فرم ارزشیابی جدید معلمان قسمت تقدیرنامه برای تقدیرنامه از مدیرکل امتیازی قرارداده نشده؟ چرا ؟فقط مدیر مدرسه ومنطقه امتیازدارد ؟ چرا ؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      بعله تغییراتی در فرم نسبت به سالهای قبل هست و البته از نظر ما تغییرات اشتباهیست مثل همین مورد که فرمودید یعنی هر شخص فقط تا 2 مسئول بالاتر از خود از قسمت تقدیر نامه امتیاز می گیرید یعنی اگر کسی از وزیر تشویق داشته باشه ارزشی نداره !!!!!!!!!
  151. روح اله
    ما که هر کاری کردیم برای تفسیربرگزیده به علت پر بودن ظرفیت ها و غیر فعال بودن نتوانستیم ثبت نام کنیم باید چه کار کنیم
  152. امیر
    آقای محمدی نژاد برای تبدیل بیمه از درمانی به اجتماعی سوال کردم میگن برای 14 سال سابفه باید 90 میلیون بدم درحالی که به یک همکار دیگم گفتن 40 تومن. چرا معلمان رو از تبدیل بیمه دلسرد میکنن؟ با این هزینه هایی که معلوم نیست درسته یا غلط؟
  153. سایه
    آقای محمدی نژاد ما همکارای مظلوم سایر شهرستان ها رو هم ثبت نام کنید .
    • محمدی نژاد
      اگر منظورتون دوره آشنایی با قرآن است کد پرسنلی بدید 
  154. همکار
    بله . ممنون 
  155. همکار
    سلام . آقای محمدی نژاد خسته نباشید . برای پر کردن فرم سازماندهی کلی منطقه در مورد ضمن خدمت ها تاریخ صدور گواهی مهم است یا شروع دوره؟
    • محمدی نژاد
      سلام ممنون 
      تاریخ شروع و پایان
      تو خود ltms اگر تاریخ شروع رو 930701 بزنید بهتون نشون میده 
      البته دوره هایی که در قسمت برون سازمانی هم هست و هنوز تایید نشده هم محاسبه خواهد شد 
  156. ستاره
    سلام .چرا اطلاعیه زدین یکم ثبت نامه ولی خبری از ثبت نام نیست ؟ 
  157. بهرام
    سلام . همکارانی از صدوربخشنامه ای جهت افزایش دوباره 10 درصدی حقوق خبر می دهند!صحت دارد؟ باتشکر
  158. زیتون
    سلام . سایت ضمن خدمت تعطیله !چرا؟ ممنون از اطلاع رسانیتون
  159. مریم
    همکارا مثل سپندا و احمد آقا خیلی با اطمینان خبر خوش رو دادن. بلاخره درسته یا نه؟
  160. سپنتا
    سلام . افزایش حقوق  20درصدی اردیبهشت اعمال شده .غافلگیر شدیم . چرا اطلاع ندادین ؟ خداروشکر .
  161. احمد
    همکاران افزایش حقوق اعمال شده . رنده باد روحانی . پاینده باد دولت روحانی .
  162. زیتون
    یعنی افزایشی شامل همه در راهه؟ اگه خبر خوبی دارین لطفا در سایت قراربدین.
  163. زیتون
    سلام . اغلب همکاران از افزایش حقوق این ماه خبر میدن که قابل توجه بوده. با توجه به نیامدن فیش حقوقی آیا تغییری در حقوق داده شده ؟ این افزایش بابت چیه ؟
  164. بهرام
    چند ماه دیگه یه طبقه می گیرم . نحوه ی محاسبه ی میزان افزایش چگونه است ؟ فرمولی داره بفرمایین .ممنون
  165. زیتون
    سلام . کلیک مدرسه امروز انلاین نبود ؟ ! 
  166. احمد
    سلام .افزایش دوباره حقوق فرهنگیان صحت دارد ؟ چند درصد ؟ 
  167. سینا
    پاسخ به سوال در همون روز داده میشه ؟
  168. زیتون
    سلام . آیا احکام جدید وافزایش حقوق جدیدی در کاره ؟ باتشکر
  169. پریچهر
    سلام . بند 10 امتیازی خدمت خارج از وقت اداری چگونه شامل حال معلم میشه ؟ باید در فوق برنامه های مدرسه شرکت کند ؟ تشکر
    • محمدی نژاد
      هر نوع فعالیت در خارج از مدرسه که به تدریس مربوط شود مانند تصحیح اوراق و یا غیره...

  170. فرزاد
    سلام . جهت دریافت سهام عدالت باید هزینه ای هم پرداخت کنیم ؟ چه میزان ؟
  171. پارسا
    سلام . جوابی داده نشد ؟ حذف تفاوت تطبیق وطبقه ؟ پس چطوری افزایش داده میشه؟ من سر درنیاوردم میشه شما بگین ؟ 
  172. پارسا
    سلام . جهت کار در اداره باید چه قسمتی درخواست بدهیم ؟ آیا موافقت می شود ؟ میشه نیمه وقت در اداره یا مدرسه ای دیگر کار کرد ؟ معلم ابتدایی 
    • محمدی نژاد
      سلام
      نیمه وقت نمی شود
      باید به ریاست اداره درخواست بدید
  173. پارسا
    سلام . این بخشنامه ی حذف طبقه ی تشویقی که ابلاغ شده سبب افزایش حقوق همه میشه یا اونایی که دیپلم وفوق دیپلم اند ؟ حکم جدیدی صادر میشه ؟ 
  174. احمد
    منظور دانش آموزان نیازمند تلاش بیشتر است که تجدید می شوند ؟ آیا امکان دارد دانش آموزی را بدون تجدید کردن مردود کرد ؟ چطور ؟(ابتدایی)
  175. احمد
    طرح مداخله دانش آموزان ابتدایی از چه زمانی شروع میشه ؟ تشکر 
  176. احمد
    سلام ممنون از پاسختون. از زمان برگزاری ضمن خدمت مجلات پیوند خبری ندارین ؟ 
  177. احمد
    نوشتن کارنامه ها به صورت تایپی بر عهده ی آموزگار یا معاون اجراییه؟ با تشکر 
    • محمدی نژاد
      چون اجباری نیست بر عهده ی کسی هم نیست اختیاری هر کسی می تواند انجام دهد
  178. حسین نصرالهی
    حسین نصرالهی ۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۴:۱۸
    باسلام می خواهم فرم نمونه الف وب را از توصیفی ابتدایی بگیرم بجای فرم اسامی دانش اموزان می ایید لطف راهنمایی فرمایید
  179. حسن
    مدیراموزگارچندپایه ام کلاسهایی که همکارم تعریف کرده بود درسناد بعلت وارد نبودن حذف کردم حالا نه میتوانم دفترامار نه ریزنمرات بگیرم لطفا راهنمایی هم فرمایید ممنون
    • محمدی نژاد
      باید به اداره نامه بدید تا از طریق استان پیگیر باشن
  180. یک همکار
    باسلام بااینکه درآزمون  تفسیر سوره صف 17 گرفتم درسوابق ضمن خدمتم درج نشده اداره محل خدمتمان جوابگو نیست ومی گویند صبر کنید ولی خبری نشده باجه کسی صحبت کنیم ؟چطور می توانیم اسامی پذیرفته شدگان یا کارنامه ها را ببینیم ؟
    • محمدی نژاد
      فعلا راهی وجود ندارد اگر راهی بود اعلام میکنیم
      کدپرسنلی؟
  181. ...
    سلام.  خسته نباشید
    آقای محمدی نژاد تصاویری که گفته بودید من کجا بفرستم ؟
  182. مرضیه السادات بهرامی
    مرضیه السادات بهرامی ۱۰ دی ۹۵ ، ۰۷:۳۲
    باسلام خدمت آقای محمدی نژاد خواستم ببینم آیا گواهی ضمن خدمتی که سازمان مدیریت http://nk.iranlms.irمی دهد موردتأیید آموزس وپرورش هست یانیست 
    • محمدی نژاد
       این مطلب نه شایعه است  نه قابل تایید
      این کلاسها چیز تازه ای نیست و از سالهای قبل در این سایت برگزار میشه و مربوط به خراسان رضوی بوده و چه بسا بسیاری از دوره هایی که در آن برگزارمیشود را حتی خود آموزش و پرورش رضوی نیز قبول نکند (برای مثال مدرک برق فنی حرفه ای  آذربایجان شرقی مورد قبول است ولی مدرک کامپیوتر همین سازمان مورد قبول نیست )

       بخشنامه رسمی از طرف مرکز نیروی انسانی در این مورد صادر نشده  و فعلا مورد تایید نمی باشد 
      در صورت تایید این دوره ها در آینده در همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد

  183. کریمی
    سلام .خسته نباشید .ببخشید من تو این دوره نتونستم ثبت نام کنم .بازم این دوره رو میزارن
  184. جهانگیری
    جهانگیری ۰۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۶
    سلام نمره ازمون من14شد ولی پیغام نشان داد قبول نشدم مگه نمره قبولی12نیست؟
    • محمدی نژاد
      ⚡️⚡️اطلاعیه فوری
      گویا سامانه آزمون سوره صف دارای اشکالاتی بوده و برای نمره های بالای 12 هم نتیجه مردودی اعلام می کند
      نگران نباشید نمره قبولی در همه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 12 است

  185. معلم
    در نامه کدی نوشته نشده و شامل کلیه همکاران و مدیران و معاونان می باشد 
    • محمدی نژاد
      فکر نکنم شامل کلیه همکاران باشد باید شامل فقط مدیران جدیدالانتصاب باشد که فردا میپرسم
  186. معلم
    با سلام . در شهرستان سراب دوره ای با نام دوره توجیهی سیستم های آموزشی در مورخه 27 آبان برگزار خواهد شد آیا همکاران منطقه مهربان می توانند در آن دوره شرکت کنند و گواهی صادر خواهد شد یا نه ؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      باید جزئیات دوره را بگویید مانند کد و اینکه شامل چه کسانی است
  187. توحیدی
    منظورم اینه ک کلا برای تالیف ی کتاب از کجا باید شروع کنم؟
    چ مراحلی رو باید طی کنم؟
    • محمدی نژاد
      بهتره این سوال رو همکارانی که کتاب تالیف کردند توضیح بدهند از منِ بی سواد  بپرسی بهتون میگم بشین هر کتابی در هرضمینه ای که دلت میخواد بنویس بعد یه انتشارات پیدا کن بهشون بده بقیه مراحل رو(از گرفتن مجوز تا شابک و چاپ) خودشون برات انجام میدن نیازی به کار خاصی از طرف شما نیست
  188. توحیدی
    سلام
    در فرم ارزشیابی معلمان بخشی تحت عنوان کتب تالیفی هست....اگر بخوام کتابی تالیف کنم باید از کجا اطلاعات تکمیلی رو بدست بیارم؟اگر سایتی میشناسید یا خودتون اطلاعاتی دارید لطفا راهنماییم کنید
    باسپاس
    • محمدی نژاد
      منظورتون از اطلاعات تکمیلی چیه؟
      کتاب مشخصه که یا کمک آموزشی هست تو درس و پایه مربوط به خودتون و یا پژوهشی هست نیاز به اطلاعات خاصی نیست مهم اینه که به آموزش و پرورش مربوط باشه
  189. همکار
    سلام خسته نباشید ببخشید شماره تماس میخواستم
  190. همکار
    ممنونم
    کابل رو عوض میکنم . انشاالله درست میشه
    سپاس
  191. همکار
    ممنونم بابت راهنمایی
    • محمدی نژاد
      وظیفه س همکار محترم
      یکی از علتهاش میتونه کابل بین مانیتور و کامپیوتر باشه
      و علت دیگه ش نیز ایجاد نویز توسط یه دستگاه دیگه تو نزدیکی مانیتور
      باید دقیق تر توضیح بدید
  192. همکار
    سلام. خسته نباشید 
    آقای محمدی نژاد تعییر رنگ ناگهانی صفحه مانیتور علتش چی میتواند باشد؟
  193. کوثر
    سلام خسته نباشید .فایل ارسالی به دستتون رسید ؟لطفا به آقای داداشی بدهید ممنون
  194. ****
    در ضمن آقای محمدی نژاد در قسمت پیوند ها فیش حقوقی بازنشستگان،  آموزش و پرورش استان و وزارت چرا نمیره و error میده ؟؟
  195. ****
    درسته . ممنون بابت وقتی که گذاشتید . 
    سپاس
  196. ****
    بله از نسخه ی 5.1.1 رسید به 6.0.1 
    ولی تا الان 2 یا 3 بار بروز شده . چرا میگید برا هر گوشی انجام نمیشه ؟؟
    • محمدی نژاد
      نسخه آندروید اصلی برای هر گوشی توسط سازنده گوشی بروز میشه و اکثرا سازنده ها برای مدلهای مطرح خود(به اصطلاح پرچم دار) نسخه های جدید را بروز می کنند مثلا برای یک گوشی 400 الی 700تومنی هیچ وقت بروز رسانی ارسال نمیشه مطمئنم گوشیتون بالای یک تومن هست
  197. ****
    بروز شد ... و کلا همه چی عوض شد 
    ممنونم از راهنماییتون 
    • محمدی نژاد
      آندروید؟
      بروز شدن آندروید برای هر گوشی انجام نمیشه شما شانس دارید
  198. ****
    به صورت خودکار بروز رسانی میشه 
    مگه میشه خودمون نرم افزار هارو انتخاب کنیم که فقط اونا بروز رسانی بشه ؟؟؟
    • محمدی نژاد
      بله اکثر نرم افزارها توسط play store بروزرسانی میشه
      کافیست وارد این برنامه شده و در قسمت settings ......
      Auto-update apps را به Do not auto-update apps تغییر دهید

  199. ****
    سلام . شبتون بخیر 
    ببخشید من یه سوالی در مورد گوشی های اندروید داشتم .
    ایا نیاز هست هر چند وقت یکبار برنامه ها و نرم افزار اندروید گوشی رو بروز رسانی کنیم و نسخه اندروید رو بالا ببریم ؟؟
    • محمدی نژاد
      سلام
      بالا بردن نسخه آندروید(توسط خود گوشی بدون روت کردن) برای عملکرد گوشی خوب است ولی بروزرسانی اکثر نرم افزارها نیازی نیست و فقط برنامه هایی که بیشتر به آنها نیاز دارید را بروز کنید و از بروزرسانی نرم افزار های ناآشنا خودداری کنید
  200. ابتدایی
    چشم ... 
    بگذریم 
  201. ابتدایی
    شرمنده باعث رنجش خاطرتون شدیم ...
    • محمدی نژاد
      نه من ناراحت نیستم با این بحثها هم مشکلی ندارم فقط چون سو تفاهم میشه و شاید عده ای ناراحت بشن گفتم که بگذریم از این بحث
  202. ابتدایی
    همکار محترم اولا زنگ تفریح ما 10 دقیقه هست ثانیا شما هم زیاد فیض میبرید ...
    هفته ای دو روز تعطیل هستید ولی ما اعتراضی نداریم...
    به خاطر حرف آقای محمدی نژاد بگذریم .....
  203. ابتدایی
    ممنون تا این حد راضی نیستیم ...
    لطف دارید 
  204. همکار
    با سلام در اتباط با گلایه ی همکار محترم ابتدایی من با هیچ منظوری و هیچ غرضی از همکاران ابتدایی فقط در حد یک سوال بود که از جنابعالی پرسیدم !! در ضمن همکاران ابتدایی مد نظر داشته باشند که از هر 45 دقیقه 15 دقیقه استراحت دارند در صورتیکه که دبیران عزیز و محترم هر 90 دقیقه 15 دقیقه استراحت دارند یعنی درست 2 برابر ما از زنگ استراحت فیض میبرید!!!! امیدوارم قانع شده باشین آموزگاران عزیز
  205. ابتدایی
    ممنونم از شما ...
    این حرف هارو هم بذارید پای درد و دل یک معلم ابتدایی که حرف خیلی از آموزگاران هست 

  206. ابتدایی
    سلام . خسته نباشید 
    این نظر رو در ارتباط با پستی که با نام همکار گذاشته بودن مینویسم.
    چرا همیشه همکاران محترم متوسطه اول و دوم اینجور مواقع همکاران ابتدایی رو هم میارن وسط؟؟؟؟
    چرا نمیگن که ما در طول هفته یک روز تعطیلی داریم ولی اونا نه ...
    چرا نمیگن ساعت کاری ما از 8 تا 1.15 هست که میشه 6 ساعت برا ما ولی درست همین زمان کاری برا ابتدایی ها میشه 5 ساعت کاری.....
    چرا دبیران محترم همیشه خودشون رو یه سر و گردن از معلمان ابتدایی بالا میدونن ؟؟؟؟؟
    معلم ابتدایی که برای تدریس در یک پایه باید به 7 یا 6  کتاب در زمینه های مختلف  (ریاضی علوم اجتماعی ...)تسلط داشته باشن ولی دبیران فوقش میشه 3 کتاب اونم فقط در یک زمینه
    خواهشا کمی  به همدیگر احترام بذاریم همگی معلم هستیم... 
    با تشکر 
    • محمدی نژاد
      سلام، ممنون از توضیحاتتون ولی فکر نکنم همکارمون منظور خاصی داشته باشن، به هر حال با توضیحاتتون موافقم
  207. علی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام  خواستم از مطالب ارزشمندتون تشکر کنم  و برخلاف نظر همکارمان بنده با رفتن آقای **** کاملا موافقم
  208. همکار
    چرا فقط دبیران متوسطه ی اول و دوم  هر سال سازماندهی کلی میشن ولی هیچ وقت معلمان ابتدایی سازماندهی کلی نمیشن؟؟؟ لطفا جواب واضح میخاییم!!!!
    • محمدی نژاد
      به دلیل تغییرات در پایه های نظام آموزشی جدید از پایه هفتم هرسال تغییرات وجود دارد و نیز میزان تغییرات در کلاس های متوسطه و تغییرات در رشته های متوسطه به مراتب بیشتر از دوره تحصیلی ابتدایی می باشد
      در ضمن همکاران دوره ابتدایی در صورتی که تقاضای سازماندهی کلی را دارند می توانند به صورت کتبی و به عنوان پیشنهاد به کارشناس آموزش ارائه نمایند(البته قبل از فصل سازماندهی)
  209. مدیر
    با سلام! بخشنامه ی سازماندهی عوض شده و همه ی همکاران متوسطه ی اول و دوم ملزم به شرکت در سازماندهی هستن! لطفا بخشنامه ی موجود در سایت را عوض کنید چون وقتی همکاران به این وبلاگ مراجعه می کنن دچار اشتباه می شن!!!
    • محمدی نژاد
      سلام
      آره حق با شماست خودم اس ام اس فرستادم سازماتدهی کلی هست بعد اینجا تغییرش ندادم 
      ممنون
  210. یک مدیر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دیروز با استعفای آقای شوری خیلی از ما واقعا ناراحت شدیم .......... دعا کنید تا اون روز رو ببینیم که *** **** ** ** ***** ******* *****!!!آمین یا رب العالمین
  211. همکار
    با سلام لطفا فایل  برنامه ی دانلود منیجر رو در سایت قرار بدین!!! متشکرم
  212. آشنا
    با سلام خدمت شما لطفا شرایط قبولی در دوره ی متوسطه ی اول را اعلام فرمایید. اگه در این مورد بخشنامه یا ..... است فایلش رو لطفا قرار دهید با سپاس فراوان
  213. مریم.ر
    سلام جناب محمدی
    خواستم تشکر کنم بابت مطالب آموزشی خوب و مفیدتون
    در ضمن چرا شعرتون رو پاک کردین؟
  214. ؟؟؟؟؟
    یک همکار
  215. ؟؟؟؟؟
    شعر هاتون عالی هستن ... لایک 👍👍
  216. ?????
    لایک به شعر روی تصویرتون!!!! آنچه از دل بر آید بر دل نشیند.!!!!!!!!!!!!!!!!!
  217. حمیده اسلامی
    حمیده اسلامی ۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۹
    از بابت فایل راهنمای استفاده از سیستم دانش آموزی سپاسگزارم- عالی بود
  218. هجرت

    سلام.مشکل ثبت عکس دانش آموزان در سیستم دانش آموزی ما حل شد؟

    • محمدی نژاد
      سلام متاسفانه هنوز نه ... ان شاالله تا یکشنبه یه کاریش میکنم
  219. محمدی نژاد ..
    با سلام ،هنگام چاپ کاربرگ دبیر پایه های هفتم و هشتم بدون هیچ مشکلی نمایش و چاپ می شود ولی در پایه نهم هیچ دانش آموزی نشان نمی دهد. مشکل از کجاست؟
    • محمدی نژاد
      به احتمال زیاد در سازمان مدرسه بعد از مشخص کردن پایه ها و کلاس ها ، دبیران کلاس ها را انتخاب نکرده اید.توجه کنید که  انتخاب دبیر باید برای همه پایه ها تکرار شود. برای مشاهده آموزش تصویری به آدرس زیر بروید http://kilik.blog.ir/post/8